Gå til innhold

Bare kvinner her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nok samme opplevelse med Kvinneguiden som de fleste andre. Hver gang jeg googler noe på norsk havner jeg her som regel :D

Tidligere likte jeg å diskutere litt på VGD, men det har tapt seg så veldig i nivå i tillegg til at det er så komplisert å registrere seg der nå.

Derfor tenkte jeg å opprette en profil her inne, men nå ser jeg at det bare er kvinnelige profiler.

Skal innrømme at jeg ikke leste forumreglene så godt da jeg meldte meg inn, men er det sånn at man egentlig ikke kan være mann her inne, eller blir de så til de grader mishandlet :D ?

Ha en god dag, kjære forumister

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har nok samme opplevelse med Kvinneguiden som de fleste andre. Hver gang jeg googler noe på norsk havner jeg her som regel :D

Tidligere likte jeg å diskutere litt på VGD, men det har tapt seg så veldig i nivå i tillegg til at det er så komplisert å registrere seg der nå.

Derfor tenkte jeg å opprette en profil her inne, men nå ser jeg at det bare er kvinnelige profiler.

Skal innrømme at jeg ikke leste forumreglene så godt da jeg meldte meg inn, men er det sånn at man egentlig ikke kan være mann her inne, eller blir de så til de grader mishandlet :D ?

Problem løst. Var bare jeg som fikk litt panikk. Ser det er flere enn meg her nå :)

Skrevet

Eg e kvinnemenneske! :blomst:

Hehe. hyggelig hyggelig

Skrevet

Velkommen!

Om du skal se hvor mange menn det virkelig er her inne er det bare å starte en tråd som tar for seg kvinner på en eller annen måte. ;)

• Liker 2
Skrevet

Hei

Si meg.. Vet du hvordan google fungerer?

Hvis en søker på noe der, så blir søkeresultatene tilpasset til hvordan du ellers bruker nettet.

Hvis vi to hadde begge søkt på det samme hadde vi neppe fått de samme resultatene. Folk kan f.eks søke på "Afrika" bare, og noen vil få mest resultater om turistattraksjoner bl.a., mens en annen kan like gjerne få resultater som inneholder historiske kriger i samme land f.eks.

Og når du får masse treff fra kvinneguiden på google, så betyr det bare at du surfer gjerne usedvanlig mye på kvinneguiden da. Og alle disse treffene dine som leder deg (tilbake) hit, er nok ikke de sammen resultatene andre hadde fått på google.

Det er ikke noe mysterie i det hele tatt, ei tilfeldig at du får masse treff fra KG.

Anonymous poster hash: 74186...24e

Skrevet

Hei

Hei! Velkommen til Kg-klubben :P

Overraskende nok, så er det faktisk ganske mange menn her, flere menn enn mann skulle trodd på et kvinneforum. Etter at du har vært her en stund så vil du nok legge merke til dem.

Så må jeg bare advare deg om en ting, selv om KG har et ganske hyggelig forum med et ganske høyt diskusjonsnivå, er det ekstremt mange Anonyme Brukere som troller forumet. Enten lager de trolletråder bare for å provosere, eller går til angrep på brukere. Til tider kan de være ganske brutale, men heldigvis er moderatorene jevnt over ganske flinke til å slette personangrep (hvis du rapporterer det altså). En ting du burde på obs på også, er at hvis du sier noe en AB (eller til og med en annen bruker) ikke er enig med i en gammel tråd, er det en stor sannsynlighet for at det vil bli tatt opp igjen og igjen i senere tråder for å angripe deg.

Anonymous poster hash: 7da04...f8a

Skrevet

Si meg.. Vet du hvordan google fungerer?

Hvis en søker på noe der, så blir søkeresultatene tilpasset til hvordan du ellers bruker nettet.

Hvis vi to hadde begge søkt på det samme hadde vi neppe fått de samme resultatene. Folk kan f.eks søke på "Afrika" bare, og noen vil få mest resultater om turistattraksjoner bl.a., mens en annen kan like gjerne få resultater som inneholder historiske kriger i samme land f.eks.

Og når du får masse treff fra kvinneguiden på google, så betyr det bare at du surfer gjerne usedvanlig mye på kvinneguiden da. Og alle disse treffene dine som leder deg (tilbake) hit, er nok ikke de sammen resultatene andre hadde fått på google.

Det er ikke noe mysterie i det hele tatt, ei tilfeldig at du får masse treff fra KG.

Anonymous poster hash: 74186...24e

Jeg er fullt klar over hvordan google fungerer ja. Fullt så komplisert som du skriver er det gjerne heller ikke.

Jeg har pleier dessuten ikke spare på cookies og har ingen googlebruker, så tilpassede søkeresultater slipper jeg gjerne.

Hva jeg snakket om som kanskje ikke kom godt nok frem vat om man stiller er spørsmål på norsk i google så havner man gjerne her eller på et par andre forum.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...