AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har vært sammen med en fantastisk mann i 5 mnd nå og vi har det fint. Han er brent kraftig tidligere og sliter med å vise følelser men han sier ofte at han elsker meg. Til jul kjøpte jeg et vikingsmykke til han fordi han er så fasinert av den tida. Han pakket opp og ble så rar og jeg satt med en vond følelse av at han ikke likte det. Han har ikke tatt det ut av esken og den siste uka er han blitt mer fraværende og sier ikke lenger at han elsker meg. Jeg er redd han fikk kalde føtter .....Anonymous poster hash: 9567e...407
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Hvilket konkret vikingsmykke kjøpte du? Om du har kjøpt feil så bringer det ulykke ifølge åsatro, som sikkert kjæresten din er fascinert av. Anonymous poster hash: fb4df...d55
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Går han med smykker da i det hele tatt?Anonymous poster hash: afaca...22f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Kanskje du går for fort fram, 5 mnd er jo kort tid i et forhold. Kanskje smykket føltes som en større forpliktelse enn det var ment som? En bok eller en skjorte hadde kanskje vært en enklere gave? Anonymous poster hash: 5bef9...124
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Det er et ganske skrudd fenomen, men jeg har også følt at den første gaveutvekslingen (bursdag eller jul) gjør at jeg finner ut hva jeg faktisk føler for personen. Det har ikke så mye med gavens natur å gjøre nødvendigvis, men jeg kan få panikk i en slik situasjon hvis jeg ikke føler det rette. Anonymous poster hash: 3057c...b36
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Nei han går ikke med det og har ikke tatt det ut av esken en gang ...Anonymous poster hash: 9567e...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå