Gå til innhold

Ok fjes, tykk kropp - problem for nettdating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt med nettdating og litt tinder. Vet at tinder er mer ONS, men problemstillingen er vel nesten den samme.

Jeg har snakket med flere menn og fått en god tone, veldig hyggelig. Har nå lyst å ta det hele et skritt videre og møte de for kaffe/tur i marka. Greia er at jeg er så redd for at de blir skuffet over å se at jeg er kraftig/tykk.

Jeg har et helt allright fjes, på bildene har jeg et bilde der man ser ca formen på kroppen min, man ser at jeg ikke er tynn eller veldig fit. Så på en måte så har de blitt "advart". Men likevel er jeg redd for at de skal bli skuffet.

Han ene fyren har jeg snappet veldig mye med, og han sier liksom at jeg er strøken, men han har jo ikke fått snap av valkene mine, muffinstoppen og celulittlårene....

Vel gutter, menn og egentlig kvinner, er dette et reelt problem? Kommer guttene til å springe fra kaffebaren fordi de ser at jeg ikke har den kroppen de innbiller seg?

Anonymous poster hash: 7fca2...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at vi lever i en overfladisk verden og at menn er blant de verste til å seksualisere og objektifisere andre. Derfor, ja: vekten din er et problem.

Anonymous poster hash: 94535...a84
Skrevet

Noen vil kanskje løpe, noen vil kanskje ta deg for en natt og for noen er det ikke noe problem i det hele tatt :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, tror ikke det blir et problem, du skriver jo at man ser omtrent hva slags kropsstype du har, og de fleste antar vel at man legger ut de bedre bildene av seg selv. Kanskje er det noen som ikke har lyst på deg, men det vil man jo ALLTID risikere når man møter noen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke datet så veldig mange, men noen har det blitt - og ingen av de jeg har møtt har blitt frastøtt av at jeg er overvektig i hvert fall.

En av de jeg datet syns til og med at jeg så slankere ut i RL enn på bildene og lurte på om jeg hadde gått ned i vekt siden bildene ble tatt.

Du sier du har "et helt alright fjes" og at dere har fått en god tone. Jeg tror det er personligheten og den gode tonen som vil gjøre om datene vil være vellykket. Min erfaring.

Lykke til.

Anonymous poster hash: bb7cb...3cf
  • Liker 3
Skrevet

Legg med et bilde hvor de kan se kroppen din i helfigur, så slipper du å kaste bort tiden din. Jeg er motsatt av deg, ikke spesielt ansiktspen, ser helt vanlig ut, men har en strøken kropp. Gruer meg litt hver eneste gang jeg sender bilder av ansiktet, men tenker det er bedre å bli kvitt de som ikke liker min type før jeg bruker masse tid på å melde med og treffe dem.

Anonymous poster hash: 369e0...9e7
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Ja, det er et problem. Så enkelt er det.

Som brukeren over her skriver så bør du legge ut et bilde som viser deg i helfigur uten noe juks eller triks. Da vet gutta hva de får, og du sparer både dem og deg selv for ubehagelige dater.

Endret av Lincoln
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det burde være påbudt med helfigurbilder på nettdating, slik at man fikk se hele personen før man går på date. Så slipper man å gå rundt å være redd for at man ikke har ist fram hele seg før man skal treffes. Fjern rett og slett den unødvendige redselen.

Jeg tror ALDRI det kommer til å bli sånn at en mann plutselig synes det er attraktivt med overvekt, uansett hvor fantastisk personlighet en måtte ha. I slike settinger ER det utseendet som teller.

Nå sier jeg ikke at overvektige med fantastisk personlighet ikke har sjans på noen, for det har de, men jeg tror interessen da oppstår over flere møter der det ikke er noe mål med møtene. For med nettdating så møtes man og man vet at målet med første møte er å finne ut om dette KAN bli noe mer.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er et problem. Så enkelt er det.

Som brukeren over her skriver så bør du legge ut et bilde som viser deg i helfigur uten noe juks eller triks. Da vet gutta hva de får, og du sparer både dem og deg selv for ubehagelige dater.

Ja,og det rådet bør også gå ut til kulemage-gutta på datingsidene.

Har hatt kaffedate med flere som beskrev seg som "normalbygd" i profilteksten, og jeg blir like skuffet hver gang de møter opp på kaffedate runde og fine...Da blir det med den ene daten - uansett hvor hyggelige de måtte være.

Anonymous poster hash: afc25...12e

Skrevet

Jeg har begynt med nettdating og litt tinder. Vet at tinder er mer ONS, men problemstillingen er vel nesten den samme.

Jeg har snakket med flere menn og fått en god tone, veldig hyggelig. Har nå lyst å ta det hele et skritt videre og møte de for kaffe/tur i marka. Greia er at jeg er så redd for at de blir skuffet over å se at jeg er kraftig/tykk.

Jeg har et helt allright fjes, på bildene har jeg et bilde der man ser ca formen på kroppen min, man ser at jeg ikke er tynn eller veldig fit. Så på en måte så har de blitt "advart". Men likevel er jeg redd for at de skal bli skuffet.

Han ene fyren har jeg snappet veldig mye med, og han sier liksom at jeg er strøken, men han har jo ikke fått snap av valkene mine, muffinstoppen og celulittlårene....

Vel gutter, menn og egentlig kvinner, er dette et reelt problem? Kommer guttene til å springe fra kaffebaren fordi de ser at jeg ikke har den kroppen de innbiller seg?

Anonymous poster hash: 7fca2...c82

Sett av et halvår til trening og kosthold så er du fit til sommern.

Anonymous poster hash: e4cf2...508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...