AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har akkurat aktivert profilen min på sukker etter lang tids opphold. Jeg gjorde det egentlig bare for å "snoke" litt på profilene der inne i fylket jeg bor, men så plutselig var han der! Ikke en hvem som helst, men en med kjempegod match, og med en profil som tiltalte meg så til de grader (like interesser, like verdier, humor etc.). Problemet er bare at han "ikke ønsker kontakt med aleneforeldre"... Jeg forstår jo dette godt, for før jeg fikk min lille datter hadde jeg krysset av for akkurat det samme! Men jeg har så lyst å få kontakt med denne mannen (er ikke såå mange kjekkaser registrert på sukker i det fylket jeg bor i), men synes dere jeg kan skrive til han selvom? Burde jeg legge frem i første brev at JA jeg har barn, men skriver til deg fordet, eller burde jeg unngå å "nevne" det helt i starten? GUTTER hva mener dere? Og JENTER hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: a88d5...5db Anonymous poster hash: a88d5...5db
JamesHardy Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Skader aldri å ta en sjanse. Du har ingenting å tape på det uansett. Det med å ikke ønske kontakt med aleneforeldre kan være en sikkerhet bare fordi det er mer praktisk. Du finner ikke ut om det er noe reelt krav uten mer informasjon. Jeg ville nok tatt sjansen på det uansett og se hvordan det går. Verste som kan skje er jo at du blir avvist. Da vet du iallefall at det ikke er mer å hente der og du slipper å angre på alt som kunne ha blitt om du turde. Masse lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Værste jeg vet på slike sider er når folk som har barn, eller gjør noe som står klart og tydelig i profilen min at jeg ikke har interesse for tar kontakt. Det første jeg tenker er at de ikke gadd å lese profilen, og om de viser at de har gjort det lurer jeg på hvorfor de gidder å kaste bort begges tid, INGEN er så spesielle at jeg kunne firet på kravet om barn. Anonymous poster hash: 99ebd...0e3 1
Django Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Selvfølgelig skal du ta kontakt med ham. Du må jo selvsagt være ærlig, men du trenger ikke fortelle at du har barn i første, andre eller tredje melding.. 1
gyazo Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Du må i hvert fall ikke la det gå lang tid før du sier at du har unge. Det er noe han må få vite nesten med en gang. 1
Vanillalilla Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Du har kanskje i profilen din at du har barn, det er i alle fall mulig å legge det inn. Da kan du ta kontakt, og så kan han lese profilen din og vurdere det ut etter det. Men, HVA du skal skrive er et mysterium.. Sliter med det samme selv... Hva skriver man for å "fenge"?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Jeg hadde ikke likt det. Hvis jeg søkte en mann uten barn så hadde jeg ikke kasta tia vekk på meldinger fra de med barn. Anonymous poster hash: dfd72...be8
Sandie Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Ta sjansen Som nevnt over her har du ingenting å tape. 1
Vanillalilla Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Hvis han ikke liker det så er det jo så enkelt at han ikke svarer eller avviser deg. Hvis du tåler det, så hvorfor ikke. Hvis han velger å "ta sjansen" så kan det jo bli veldig bra! Hvem vet? Ingen og aldri hvis du ikke prøver i alle fall. Dersom det ikke står i profilen din ville jeg vært tidlig ute med å si ifra slik at han evt. ikke ender opp med å føle seg lurt.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Selvfølgelig skal du ta kontakt med ham. Du må jo selvsagt være ærlig, men du trenger ikke fortelle at du har barn i første, andre eller tredje melding.. Mhm. Jeg pleier å ta kontakt med folk som søker andre single, og så forteller jeg ikke at jeg har samboer og kun er ute etter sex i melding en, to eller tre. Det er vel greit det også? Anonymous poster hash: 3a08c...afc 2
Inwe Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Venninna mi ønsket ikke type med barn, nå bor hun med en mann og barnet han har på deltid
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 Takk for mange gode svar folkens! Dere har rett i at jeg jo ikke har noe å tape. Skal skrive han brev, fortelle at jeg har en datter, å ta det som det kommer! Vil han ikke ha kontakt respekterer jeg jo selvsagt det. TS Anonymous poster hash: a88d5...5db
kristian82 Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har akkurat aktivert profilen min på sukker etter lang tids opphold. Jeg gjorde det egentlig bare for å "snoke" litt på profilene der inne i fylket jeg bor, men så plutselig var han der! Ikke en hvem som helst, men en med kjempegod match, og med en profil som tiltalte meg så til de grader (like interesser, like verdier, humor etc.). Problemet er bare at han "ikke ønsker kontakt med aleneforeldre"... Jeg forstår jo dette godt, for før jeg fikk min lille datter hadde jeg krysset av for akkurat det samme! Men jeg har så lyst å få kontakt med denne mannen (er ikke såå mange kjekkaser registrert på sukker i det fylket jeg bor i), men synes dere jeg kan skrive til han selvom? Burde jeg legge frem i første brev at JA jeg har barn, men skriver til deg fordet, eller burde jeg unngå å "nevne" det helt i starten? GUTTER hva mener dere? Og JENTER hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: a88d5...5db Anonymous poster hash: a88d5...5db Er jo bare å ta sjangsen men du bør jo si at du har en kid og forklare hvorfor du fortsatt skriver til han.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #14 Skrevet 31. desember 2013 Takk for mange gode svar folkens! Dere har rett i at jeg jo ikke har noe å tape. Skal skrive han brev, fortelle at jeg har en datter, å ta det som det kommer! Vil han ikke ha kontakt respekterer jeg jo selvsagt det. TS Anonymous poster hash: a88d5...5db Ærlighet varer lengst.. Og er du det - så gir du han muligheten til å velge som han vil. Ønsker han ikke videre kontakt, så slipper du hvert fall å være usikker videre.Anonymous poster hash: f87a3...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå