Gå til innhold

Hvorfor skal jeg gidde å snakke med henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så greia er sånn at jeg ikke skjønner hvorfor jeg blir oppfordra til å prate med jenter jeg finner tiltrekkende? Misforstå meg rett - jeg skjønner at jeg trenger å skape kontakt for å få meg dame, men jeg ser ikke poenget? Det at ei random jente er fin gir meg enkelt og greit bare lyst til å ha sex med henne. Jeg forestiller meg bare hvordan hun er å være inni og hvordan leppene smaker og er overhode ikke interessert i å høre henne snakke. Og hvorfor skulle egentlig noen være interessert i å prate med noen bare fordi de er attraktive? Jeg mener, hva finner menn givende med det? Eller er menn bare så desperate at de later som de finner et fremmed jente interessant nok for prat bare for å kanskje få ligge med henne senere? Er jeg rar? Må nevnes at jeg ikke er sjenert eller redd for å prate med jenter. Jeg finner bare ikke motivasjonen til å prate med dem? Anonymous poster hash: 3e91f...157

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du da?

Midten av tyve.

Anonymous poster hash: 3e91f...157

Skrevet

Enkelte liker å prate med andre av motsatt kjønn uten engang å ha tanker om å ligge med dem.

Oppsøk en terapeut du, gutten min.

Eller kjøp deg en oppblåsbar. De er alltid villig, uten at man må sondere terrenget gjennom konversasjon.

• Liker 18
Skrevet

Enkelte liker å prate med andre av motsatt kjønn uten engang å ha tanker om å ligge med dem.

Oppsøk en terapeut du, gutten min.

Eller kjøp deg en oppblåsbar. De er alltid villig, uten at man må sondere terrenget gjennom konversasjon.

Tror du misforsto. Jeg ser ikke på kvinner som vandrende sexobjekter. Men jeg kjenner ingen trang til å prate eller bli kjent med en fremmed jente selv om hun er attraktiv, på samme måte som jeg ikke kjenner noen trang til å prate med en helt vanlig person du knapt legger merke til. Ser jeg en fin jente så er det i bestefall bare sex jeg tenker på. Da klarer jeg heller ikke forstå meg helt på de som mener jeg bør ta kontakt med kvinner jeg finner attraktive.

Skrevet

Tror du misforsto. Jeg ser ikke på kvinner som vandrende sexobjekter. Men jeg kjenner ingen trang til å prate eller bli kjent med en fremmed jente selv om hun er attraktiv, på samme måte som jeg ikke kjenner noen trang til å prate med en helt vanlig person du knapt legger merke til. Ser jeg en fin jente så er det i bestefall bare sex jeg tenker på. Da klarer jeg heller ikke forstå meg helt på de som mener jeg bør ta kontakt med kvinner jeg finner attraktive.

La være å ta kontakt da. Ingen som tvinger deg, tror ikke at det skader noen om du sitter som en 70 år gammel einstøing heller :) Skjønner ikke hva du syter over, du bestemmer jo selv.

Anonymous poster hash: 5b20f...844

• Liker 15
Skrevet

Det min venn, er fordi du ikke er forelsket. Når du ikke er forelsket er det behovet for sex som diver deg, og når forelskelsen kommer da vil du forstå ;) Men det er jo litt syns at du ikke kan vurdere å bli kjent med den ene jenta (hun blonde) fordi der kan det oppstå et livslangt vennskap. Om du vil ha det da. Venner er alltid greit å ha?

Syns du ikke?

Anonymous poster hash: b327a...bc5
  • Liker 4
Skrevet

Jeg liker ikke deg!

Ser jeg formulerte meg litt vell direkte. Men jeg prøver bare å skildre hvordan jeg tenker, for andre menn i min alder ser ut til å synes det er interessant å bli kjent med kvinner basert på at de er fine. Jeg ser virkelig ikke sammenhengen mellom å finne en person attraktiv for så å ønske kontakt?

Skrevet

Det min venn, er fordi du ikke er forelsket. Når du ikke er forelsket er det behovet for sex som diver deg, og når forelskelsen kommer da vil du forstå ;) Men det er jo litt syns at du ikke kan vurdere å bli kjent med den ene jenta (hun blonde) fordi der kan det oppstå et livslangt vennskap. Om du vil ha det da. Venner er alltid greit å ha?

Syns du ikke?

Men du blir jo ikke forelsket i en person uten å kjenne personen? Så da står jeg like fast.

Skrevet

La være å ta kontakt da. Ingen som tvinger deg, tror ikke at det skader noen om du sitter som en 70 år gammel einstøing heller :) Skjønner ikke hva du syter over, du bestemmer jo selv.

Anonymous poster hash: 5b20f...844

Syter jeg? Jeg prøver å få innspill på hvorfor jeg ikke relaterer til andre mennesker her?

Skrevet

Men du blir jo ikke forelsket i en person uten å kjenne personen? Så da står jeg like fast.

Ikke det? Vel det var veldig rart for det er mange som blir forelsket ved første blikk. Har du vurdert å foreta deg noe helt annet ett år? Komme deg unna, til utlandet?

Skrevet

Ikke det? Vel det var veldig rart for det er mange som blir forelsket ved første blikk. Har du vurdert å foreta deg noe helt annet ett år? Komme deg unna, til utlandet?

Forelsket ved første blikk? Høres ut som en overproduksjon av hormoner eller noe og at jenta bør slutte å ta p-piller eller andre medikamenter hun går på. Jeg har aldri hørt en kompis påstå at han har vært noe annet enn høyst entusiastisk (og dette er en sofistikert overdrivelse) over en veldig fin rumpe eller et ansikt å bli bergtatt av, men forelsket ved første blikk ser jeg på som særdeles useriøst.

Skrevet

Ok, så greia er sånn at jeg ikke skjønner hvorfor jeg blir oppfordra til å prate med jenter jeg finner tiltrekkende?

Misforstå meg rett - jeg skjønner at jeg trenger å skape kontakt for å få meg dame, men jeg ser ikke poenget? Det at ei random jente er fin gir meg enkelt og greit bare lyst til å ha sex med henne. Jeg forestiller meg bare hvordan hun er å være inni og hvordan leppene smaker og er overhode ikke interessert i å høre henne snakke. Og hvorfor skulle egentlig noen være interessert i å prate med noen bare fordi de er attraktive? Jeg mener, hva finner menn givende med det? Eller er menn bare så desperate at de later som de finner et fremmed jente interessant nok for prat bare for å kanskje få ligge med henne senere? Er jeg rar?

Må nevnes at jeg ikke er sjenert eller redd for å prate med jenter. Jeg finner bare ikke motivasjonen til å prate med dem?

Haha ;).

La meg gjette:

1. Du er ganske ung.

2. Du har ikke vært forelsket.

Anonymous poster hash: bd299...11b

• Liker 1
Skrevet

Haha ;).

La meg gjette:

1. Du er ganske ung.

2. Du har ikke vært forelsket.

Anonymous poster hash: bd299...11b

Det er ikke sant, jeg har vært forelsket et par ganger tidligere, på ungdomsskole og vgs.

Jeg kan lett beundre en jente fysisk, men interessen min stopper liksom der.

Skrevet

Nøyaktig hva håpte du på når du laget denne tråden ts?

• Liker 2
Skrevet

Om du vil ha sex med disse damene blir du nesten nødt til å ta kontakt med dem (med mindre de tar kontakt med deg, da). Dessuten kan det hende du forelsker deg i dem når/om dere blir kjent, men igjen, for at dette skal kunne skje må du nesten initiere bekjentskap.

Anonymous poster hash: 4bf06...531
Skrevet

Du, min gode mann, bør lese bibelen. Der ligger løsningen på dine problemer!

Skrevet

Nøyaktig hva håpte du på når du laget denne tråden ts?

Nja, si det. Kanskje kvinner hadde en bevart hemmelighet jeg totalt har oversett, som gjør det verdt å ta den praten. Men jeg klarer ikke å se logikken i det. Å prate med en person du egentlig bare har lyst til å rive klærne av? Du gjør jo noe helt annet enn det du har lyst til. Ser liksom ikke vitsen, og du kan si det er en senere investering, men du er jo heller ingen garanti for at du vil ha henne når klærne faller av, så da har du lagt ned tid og energi i å bare villede både deg selv og henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...