Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 20 år som aldri har hatt kjæreste.. Eller joda, hadde jo noen småkjærester på barneskolen, men det teller ikke.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke har hatt det. Er jo interissert i gutter og slikt, men har liksom aldri funnet den rette. Har heller aldri hatt samleie med noen.

For min egen del så har det eegentlig ikke så mye å si. Selvfølgelig så vil jeg finne noen å være sammen med, men vil vente til den rette personen dukker opp.

Men så er det problemet med hva alle andre sier. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva andre sier og syntes, men det blir litt ubehagelig til tider når alle skal kommentere, grave og spørre om kjærlighetslivet. Og komme med små litt frekke kommetarer (som som oftest går på at jeg er jomfru...) Føler det på en måte blir et press på å finne noen så fort som mulig..

Flere som er i samme situasjon, eller er jeg den eneste?

Anonymous poster hash: 6b5e8...0ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Føler det på en måte blir et press på å finne noen så fort som mulig..

Det er et eksternt press, du må selv velge når du føler deg klar for det synes jeg. Synes heller situasjonen er veldig unormal.

Jeg har heller aldri hatt kjæreste og er 26, men vil heller ikke ha det før jeg har "pult" fra meg.

Kanskje like trist, hva vet jeg.

Endret av Charmander
Skrevet

Jeg gjetter på det siste ;)

I Norge.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Irrlys, mod.

Skrevet

Har en lillebror som er født i 93, han har aldri hatt kjæreste, og regner med han aldri har hatt sex(aldrii spurt, men han drar aldri på fester og har kun guttevenner). Regner med at han er en som bare ikke tenker noe over det, hadde han ønsket hadde han sikkert fått seg kjæreste rimelig raskt for han ser både bra ut og er populær sosialt.

Vet ikke hvor normalt det er å komme med frekke kommentarer til de som er jomfruer, frekt er det i hvert fall, men ser jo at mange liker å snakke om sex når man drikker, så sikkert lett å falle utenfor.

Anonymous poster hash: 75ce8...b4f
Skrevet

Jeg har ei venninne på 25 som aldri har hatt kjæreste, hun ser heller ikke hvorfor det skal haste. Jeg har hatt kjærester, men er 25 og singel nå. Så egentlig er vi i ganske samme situasjon, single og 25..

Skrevet

Jeg fikk min første ordentlige kjæreste da jeg var 22, så du er ikke alene. Hadde dog sex første gang da jeg var 19, men lå ikke rundt med menn etter det. Følte vel også et press på en måte. Problemet mitt var at jeg var redd for å binde meg, men så snart jeg møtte min nåværende kjæreste forsvant det gradvis. Jeg er også veldig kresen på hvem jeg liker, det må være en svært god kjemi tilstede ellers er jeg ikke ineressert. Har du tenkt på om det kan være årsaken? Vil råde deg til å vente til du møter en du virkelig liker før du blir sammen med noen. Ikke gå inn i noe forhold fordi du føler deg presset.

Anonymous poster hash: b6ae1...fb6

Skrevet

Jeg har to venninner på 27 år som aldri har hatt kjæreste. Begge er pene, smarte og flotte jenter, men har bare ikke funnet noen de liker godt nok ennå. Jeg fikk meg ikke kjæreste før jeg var 23. Ser ikke noe unormalt med å være 20 år, singel og jomfru!

Skrevet

Jeg er 20år og jeg har mange kompiser og venninner som er både jomfru og aldri hatt kjæreste.

Ikke unormalt i det hele tatt.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg fikk min første kjæreste/første sexpartner da jeg var 20. Ingenting unormalt i det egentlig, det blir vel bare ikke snakket så mye om.

Kjenner flere i midten/slutten av 20-årene som aldri har hatt kjærester også. 20 år er ingen alder!

Skrevet

Er 21 og har aldri hatt kjæreste. Men liker å tro at det kommer en tid for meg også:) Det gjør det nok for deg og.

Anonymous poster hash: 9f1ba...726
Skrevet

Han jeg er gift med hadde sin første kjæreste da han var 33. Vi ble sammen da han var 40, og vi har det helt fantastisk sammen. Ikke la deg stresse, du merker det når du møter den rette. ;)

Anonymous poster hash: 63c0b...36c
Skrevet

Jeg var 23 år da jeg fikk min første ordentlige kjæreste. Hadde datet litt før det, men det var aldri noe seriøst og mer enn klining. Jeg hadde lyst til å vente til jeg fant "den rette".

Anonymous poster hash: 20575...aed
Skrevet

Det er vanligere enn du tror å aldri ha hatt kjæreste når du er 20. Dine single venner er ikke noe mindre single enn du er bare fordi de har hatt kjæreste tidligere. Ta det med ro, du finner deg en mann/kvinne etter hvert :)

Anonymous poster hash: ba52e...b2b
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 20 år som aldri har hatt kjæreste.. Eller joda, hadde jo noen småkjærester på barneskolen, men det teller ikke.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke har hatt det. Er jo interissert i gutter og slikt, men har liksom aldri funnet den rette. Har heller aldri hatt samleie med noen.

For min egen del så har det eegentlig ikke så mye å si. Selvfølgelig så vil jeg finne noen å være sammen med, men vil vente til den rette personen dukker opp.

Men så er det problemet med hva alle andre sier. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva andre sier og syntes, men det blir litt ubehagelig til tider når alle skal kommentere, grave og spørre om kjærlighetslivet. Og komme med små litt frekke kommetarer (som som oftest går på at jeg er jomfru...) Føler det på en måte blir et press på å finne noen så fort som mulig..

Jeg var jomfru til jeg var 25 og mitt første lange seriøse forhold starter da jeg var 29... Kunne like godt vært jomfru til da..

Føler egentlig ikke at det har hemmet meg i dag...

Anonymous poster hash: 3719d...af4

AnonymBruker
Skrevet

Føle meg som en liten guttehore nu :(

Anonymous poster hash: bfd90...51f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...