Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en mann som jeg elsket høyere enn alt. Jeg har verken før eller siden hatt slike følelser for en mann. Vi var bare sammen i 2 år men det føltes som hele livet. han var også den første jeg hadde sex med og jeg var også hans første. Jeg trodde det skulle bli han og meg for evig. Men der tok jeg feil. Han dumpet meg. Jeg var da veldig sjalu og ødela forholdet våres. Jeg skjønner godt at han forlot meg. Jeg var helt knust og hadde enorm kjærlighetssorg i lang tid. Etterhvert forsvant kjærligetssorgen mer og mer og jeg klarte å leve videre uten han. Jeg fikk meg ny kjæreste og livet gikk videre. Men samme hvem jeg var kjæreste med eller hvem jeg datet tenkte jeg innimellom på eksen og fikk aldrig de samme sterke følelsene for noen andre. Nå 6 år etter dette bruddet er jeg i et trygt og godt forholdt med en nydelig mann og vi har et nydelig lite barn sammen. MEN fortsatt kan jeg ta meg selv i å tenke på/savne eksen. Ikke hele tiden men innimellom. Jeg har heller ikke disse uendelig sterke følelser for samboeren min som jeg hadde for eksen. Jeg har varme følelser for han,ja. Men ikke i nærheten av de jeg hadde for min eks. Jeg har ikke sett han etter bruddet og kommer nok aldrig til å møte han igjen heller. Men hvorfor kan jeg ikke klare å glemme han HELT etter så lang tid? Må jeg leve med denne lengselen etter denne mannen til min død? Jeg forstår det ikke. Han var jo tydeligvis min store kjærlighet som jeg aldrig klarer å gi slipp på. Hva skal jeg gjøre med dette? Skal sies at samboer vet ingenting. Jeg kan og vil ikke si noe heller. Jeg vil ikke såre han og heller ikke miste han..

Anonymous poster hash: e94cb...f96

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...