heiduderborte Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Ender alltid opp med en fullstappet koffert som veier over max grensen, men ender opp med å bruke nesten kun 3 plagg, ettersom det går for det meste i bikini. Det er få dager til avreise, og jeg gruer meg til å pakke ettersom jeg elsker de alle! Vil ikke ende opp der nede og tenke: faen jeg glemte.. Hva tar du med til syden ferier? Utenom bikinier..
Gjest navnelapp Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Fire toppar, to shortsar, to skjørt, to kjolar. Tre par sko, eit par "ordentlege" som eg kan ha på meg i ein restaurant, eit par flipflops, og eit par joggesko som eg reiser i. Så reiser eg i ei bukse, ein topp, ei lett jakke som eg også kan ha utanpå kjolane og toppane på kvelden, og ei lett vindjakke som kan fungere viss det regnar og når eg kjem heim. Ta med lette plagg som matchar i fargane, så kan du blande dei. Unngå ting som må strykast og stellast, ha eit par mønstra toppar som du kan bruke sjølv om dei får ein flekk eller to. Biotex er fint. 1
heiduderborte Skrevet 31. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2013 Fire toppar, to shortsar, to skjørt, to kjolar. Tre par sko, eit par "ordentlege" som eg kan ha på meg i ein restaurant, eit par flipflops, og eit par joggesko som eg reiser i. Så reiser eg i ei bukse, ein topp, ei lett jakke som eg også kan ha utanpå kjolane og toppane på kvelden, og ei lett vindjakke som kan fungere viss det regnar og når eg kjem heim. Ta med lette plagg som matchar i fargane, så kan du blande dei. Unngå ting som må strykast og stellast, ha eit par mønstra toppar som du kan bruke sjølv om dei får ein flekk eller to. Biotex er fint. Takk! Dette kan du Husker en gang jeg reiste med boblejakke til syden, og tilbake hadde jeg på shorts... I en vintermåned. Herregud
Gjest Asti Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Endret 1. mars 2015 av Asti
OppNedPåAlt Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Altså, et lurt tips: ta fram alt det du har lyst å pakke med deg, men vær fornuftig. Så tar du og halverer dette. Det virker hos meg. Du skal på vanlig sydenferie? Hvis du da mangler noe essensielt så kjøper du det. Dessuten kan man vaske klær også. Så ikke ta med deg en tskjorte for hver dag og ikke ta med deg klær/sko som bare passer et antrekk. Min typiske syden koffert er et par shorts, 4-5 topper, en kjole og et par "gensere"/cardigans. Så pleier jeg ofte å shoppe
skruf Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Jeg bruker å ta med: 2 bikinier+1 strandkjole 2 shorts 2 skjørt 2 kjoler Noen singleter+bluser 1 cardigan 1 par sandaler, 1 par flippflopper (reiser alltid i joggesko) 1 treningstights, 2 sportsbher, 2 treningstopper Pakker minst mulig, skyller heller opp et plagg om kvelden hvis det trenger en vask
fresia Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 for en uke: 4-5 bikinier 2 shortser 1 strandkjole 3 litt finere kjoler 2 skjørt 2 singletter 1 bluse 1 par pumps 1 par flipflops 2 par sandaler + undertøy og toalettsaker liker å ha litt å velge mellom... kofferten min pleier å veie ca 12-13 kg - altså langt under maxgrensa
Gjest Wei Wei Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Kan dere legge ut linker til sommerklær dere kjøpte og er mest fornøyde med/bruker masse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå