Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen :)

Jeg er en 21 år gammel jente som er keen på å feire nyttår med noen. Har egentlig endel venner, men er ikke invitert på noe. Egentlig skulle jeg feire nyttår alene... Så vil invitere folk herfra ( i Oslo) til meg på nyttår!

Bor alene på Majorstua, og vil at dere skal komme til meg :) Jeg er svært utadvendt og skal lage tapas tenkte jeg :) Bor i en 40 kvm stor leilighet på Majorstua, vil gjerne at KG-folk skal komme hit :laugh: Jeg bryr meg ikke om du er jente eller gutt, bare kom! Er hyggelig å være sammen på nyttår! Som sagt, er jeg veldig utadvent :)

Mvh

Rægs (send meg gjerne PM, alle er velkommen hos meg!)

Endret av Rægs
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk initiativ! Hadde kommet om jeg ikke hadde lagt planer med familien!

Anonymous poster hash: 50943...dd8
  • Liker 4
Skrevet

Tøff er du :)

Anonymous poster hash: 14786...85e

• Liker 3
Skrevet

Hadde kommet om jeg hadde bodd i nærheten av Oslo. Ønska jeg hadde bodd der nå :P

Anonymous poster hash: 4fe14...b0e
  • Liker 4
Skrevet

Bumper tråden for deg. :) Bor i Bergen men hadde vært gøy!

Anonymous poster hash: e59b6...b2d
  • Liker 1
Skrevet

Bumper tråden for deg. :) Bor i Bergen men hadde vært gøy!

Anonymous poster hash: e59b6...b2d

Tusen takk, hadde vært gøy! :)

Håper noen dukker opp :danse:

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn og svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet

Hadde jeg bodd i Oslo skulle jeg gjerne kommet! hørtes koselig ut :) er dessverre litt for langt unna, men håper det kommer noen! :)

Skrevet

Kommer det noen? Fantastisk tiltak :klem:

Anonymous poster hash: 84ba5...103
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er en 21 år gammel jente som er keen på å feire nyttår med noen. Har egentlig endel venner, men er ikke invitert på noe. Egentlig skulle jeg feire nyttår alene... Så vil invitere folk herfra ( i Oslo) til meg på nyttår!

Bor alene på Majorstua, og vil at dere skal komme til meg :) Jeg er svært utadvendt og skal lage tapas tenkte jeg :) Bor i en 40 kvm stor leilighet på Majorstua, vil gjerne at KG-folk skal komme hit :laugh: Jeg bryr meg ikke om du er jente eller gutt, bare kom! Er hyggelig å være sammen på nyttår! Som sagt, er jeg veldig utadvent :)

Mvh

Fantastisk gjort av deg! Jeg hadde kommet hvis jeg bodde i Oslo, men er for langt unna. :)

Anonymous poster hash: bb4f5...b63

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg ikke hadde hatt min egen familie som jeg desverre må ta ansvar for, så hadde jeg komt. Håper det kommer noen på besøk til deg. :)

Anonymous poster hash: 786b0...806
Skrevet

Så kult! Håper dere får en fin feiring!

Skrevet

Kom det noen?

Anonymous poster hash: 28848...540

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? Kom noen? :)

Anonymous poster hash: a1f73...ebf
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, la nå Ts få være i fred.

Anonymous poster hash: 5519f...d45
  • Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Tommel for initiativ, kan legge til at blindern studenterhjem har hatt nyttårsfeiring noen ganger, ganske sosial gjeng så studerer man i oslo og føler man ikke får vært nok sosial i studenttiden ville jeg kontaktet dem, eventuelt flyttet inn.

Skrevet

Godt nyttår, TS!! :-)

Skrevet

Mvh

Hvordan gikk det? Fikk du besøk?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...