AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er en jente på 16 år som har møtt en gutt som er et år eldre. Vi har snakket en god stund på telefonen, men har i det siste møttes flere ganger. Hver gang jeg er sammen med han blir jeg så usikker. Han har uttrykt for meg at han liker meg veldig godt og at han håper at jeg føler det samme slik at det kan bli noe mer. Han har til og med fortalt hele familien om meg! Jeg har fortalt det kun til noen venninner. Han er en veldig grei gutt med et bra utseende, men han er vldig selvgod. Og noe jeg ikke liker er at han har veldig dårlige karakterer og ikke gidder og å arbeide med lekser o.l. Ut i fra alle de andre kjærestene han har hatt er han veldig frampå når det kommer til sex og slike ting, som gjør meg enda mer usikker ettersom jeg ikke er slik i det hele tatt. I starten tenkte jeg bare at jeg måtte møte han flere ganger for å finne ut om han kunne være den rette for meg, men det har bare gjort meg enda mer usikker. Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 2c7f3...3a5
Adhara Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Du bare sier det som det er at du ikke er interessert i han. Og det er jo sant? Anonymous poster hash: dc543...9d5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Du bare sier det som det er at du ikke er interessert i han. Og det er jo sant? Anonymous poster hash: dc543...9d5 Det er det jeg ikke vet.. Anonymous poster hash: 2c7f3...3a5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 La han knulle deg først. Først DA vet du om du liker han eller ikke. Anonymous poster hash: 2703c...d64
79kreps Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Det er bare sunt å være skeptisk, ikke forhast deg.
Gjest Smiley_cat Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Som en godt voksen dame ville jeg ikke anbefalt det å ha sex først... ;-) Som den "pripne" damen på over 30, hører jeg i mine ører en ung og umoden gutt. Han har kanskje blitt voksen i underlivet, men øverste etasje har ikke blitt like fort voksen...? Så hører jeg en ung og oppegående jente som blir betenkt når gutten ikke "tar tak" i livet sitt og ikke har konkrete framtidsplaner.... Spørs om dette er en gutt du vil "leke" litt med her og nå før du går videre i livet, eller om han er en du kan se for et lengere forhold med. -De fleste ender ikke opp med ungdomskjæresten... For all del, gutten kan ende opp med å bli professor fordypet i mitokondriet for alt det jeg vet. Men foreløpig virker han "ung". Og er han på din alder, 17, ser jeg, er de fleste... ung! :-) -Så han har jo også stort "vokse-potensiale".
bolla123 Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Som en godt voksen dame ville jeg ikke anbefalt det å ha sex først... ;-) Som den "pripne" damen på over 30, hører jeg i mine ører en ung og umoden gutt. Han har kanskje blitt voksen i underlivet, men øverste etasje har ikke blitt like fort voksen...? Så hører jeg en ung og oppegående jente som blir betenkt når gutten ikke "tar tak" i livet sitt og ikke har konkrete framtidsplaner.... Spørs om dette er en gutt du vil "leke" litt med her og nå før du går videre i livet, eller om han er en du kan se for et lengere forhold med. -De fleste ender ikke opp med ungdomskjæresten... For all del, gutten kan ende opp med å bli professor fordypet i mitokondriet for alt det jeg vet. Men foreløpig virker han "ung". Og er han på din alder, 17, ser jeg, er de fleste... ung! :-) -Så han har jo også stort "vokse-potensiale". Jeg vet at vi fortsatt er veldig ung, og det er vel kanskje en av grunnene til at jeg er så usikker. Jeg snakket med han om det i går, og forklarte til han at jeg ikke er den typen som bare plutselig har sex med noen, og at jeg egentlig er ute etter et seriøst forhold, og det syntes han var bra. Her jeg bor er det normalt å ha sex med tilfeldige på hver eneste fest, til og med i en alder av 14 år. Heldigvis har ikke jeg vært slik. Jeg tenker bare "hvorfor skal jeg gå inn i et forhold jeg er ganske sikker på at ikke kommer til å vare?"
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Jeg vet at vi fortsatt er veldig ung, og det er vel kanskje en av grunnene til at jeg er så usikker. Jeg snakket med han om det i går, og forklarte til han at jeg ikke er den typen som bare plutselig har sex med noen, og at jeg egentlig er ute etter et seriøst forhold, og det syntes han var bra. Her jeg bor er det normalt å ha sex med tilfeldige på hver eneste fest, til og med i en alder av 14 år. Heldigvis har ikke jeg vært slik. Jeg tenker bare "hvorfor skal jeg gå inn i et forhold jeg er ganske sikker på at ikke kommer til å vare?" That's your answer, right there. Anonymous poster hash: 98d5a...ad2
bolla123 Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 That's your answer, right there. Anonymous poster hash: 98d5a...ad2 Det som er problemet. Jeg kommer aldri til å vite om forholdet jeg går inn i kommer til å vare. Kan jo ikke gå å tenke slik hele livet mitt.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Det som er problemet. Jeg kommer aldri til å vite om forholdet jeg går inn i kommer til å vare. Kan jo ikke gå å tenke slik hele livet mitt. Jeg mener at når en liker noen godt nok, så er en villig til å ta den sjansen. Men her setter du altså store spørsmålstegn. Bare det jeg tenker, da. Anonymous poster hash: 98d5a...ad2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 Jeg mener at når en liker noen godt nok, så er en villig til å ta den sjansen. Men her setter du altså store spørsmålstegn. Bare det jeg tenker, da.Anonymous poster hash: 98d5a...ad2 Jeg føler at det er dårlig gjort av meg å tenke på slike ting nå, når bestevenninna mi ligger på sykehuset og er alvorlig syk. Vi bare at hun skal ha det bra..Anonymous poster hash: 2c7f3...3a5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 La han knulle deg først. Først DA vet du om du liker han eller ikke. Anonymous poster hash: 2703c...d64 idiot Anonymous poster hash: d84db...9ef
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #14 Skrevet 31. desember 2013 Det som er problemet. Jeg kommer aldri til å vite om forholdet jeg går inn i kommer til å vare. Kan jo ikke gå å tenke slik hele livet mitt. Når du er så ung, kan du egentlig regne med at det ikke kommer til å vare uansett. Anonymous poster hash: d84db...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå