AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg tror jeg fikk et virus på PC'n. Det var et antiviusprogram som oppdaget viruset og klassifiserte det som "en bakdør". Viruset ble oppdaget noen få timer etter at jeg fikk det på PC'n og virusprogrammet mitt ga grønn status etterpå. Jeg logget ikke inn på nettbanken før etter at jeg hadde fått grønn status fra antivirusprogrammet. Nå kommer jeg imidlertid ikke inn i nettbanken ( har aldri skjedd før), og får melding om at brukeren min ikke eksisterer. Jeg kontakter banken i morgen, men de er stengt nå. Sannsynligvis er det en teknisk feil i banken, men jeg er litt småredd for at noen har greid å hacke seg inn i nettbanken....... Anonymous poster hash: bbc36...6d9
-Jiinxs- Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Det hadde vært fint om du nevnte hva virusprogrammet ditt heter.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Hvilken bank? Jeg logget meg inn på Nordea for tyve minutter siden uten problemer. Anonymous poster hash: ff78b...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå