AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Må bare klage litt nå, fordi jeg er så irritert.. Brillene mine har knekt igjen bare av å ta på dem, fordi de ikke tåler noe som helst. Går ikke an å teipe den; stanga bare faller av. Kontaktlinser har jeg bare en stk igjen av. Altså bare til ett øye, og den har ikke riktige styrken heller. I morgen skal jeg på fest, og jeg føler at kvelden kommer til å bli litt fiasko. Jeg kommer ikke til å se ordentlig godt, og jeg blir alltid forvirra av det. (har minus 2,25, og bare det er uklart). Flott...Absolitt flott. Følte at det ikke var så mye mening i innlegget, hehe.. Men godt å få det ut. Hva ville du gjort i en slik situasjon? Jeg er på en ganske øde plass med lite folk og ingen syns-senter eller noe. Og vi har ikke superlim. Woho... Anonymous poster hash: 8f716...827
Gjest Lille-pus Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Butikkene er da åpne en liten stund i morgen, er de ikke det? Og de fleste dagligvarebutikkene jeg kjenner har superlim/lynlim... Og, det kan være en idè å bestille nye kontaklinser om du har en ny nok synstest slik at du bestiller rikitg styrke. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Du får gratis prøvelinser hos enhver optiker om du forklarer situasjonen din Anonymous poster hash: aaef9...595
cocoon Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Kjenner du ingen som bruker lignende linser? Eller kan noe av dette være aktuelt? http://www.wikihow.com/Repair-Eyeglasses Endret 31. desember 2013 av cocoon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå