Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Xavia
Skrevet

Om sommeren bruker jeg alltid vannfast mascara. Sol,sand og sjø blir en dårlig kombinasjon uten. :wink:

I fjor kjøpte jeg Chanel sin vannfaste, men var slettes ikke fornøyd, den satt ikke så godt som jeg forventa.

Er det noen som har et tips til en vannfast mascara som holder hva den lover? (Water proof, og altså ikke water resistant?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Kanebos 38 er suveren.

Den er ikke vannfast i tradisjonell forstand, da den vaskes vekk med vann varmere enn 38 grader, men den sitter kjempegodt og blir ikke stiv.

Jeg bruker den alltid om sommeren, ved bading, på fjellet osv, og den renner eller drysser aldri.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg kjøpte en curl-mascara fra Shiseido uten å vite at den var vannfast, det står nemlig ikke eksplisitt utenpå den... Ble mildt sagt overrasket over hvor godt den satt! :-? Men til vannfast bruk er den altså super.

Gjest Xavia
Skrevet

Er det ingen flere som har noen bra tips?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker den vannfaste til L'Oreal (Intensifique).

Skrevet

Har ikke noe nytt tips, men støtter opp om Kanebo 38C!!! Veldig kjekk!

Catzy

Gjest Xavia
Skrevet

Kanskje jeg skulle prøve Kanebo sin i sommer da.

Takk for tips!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har funnet ut at til badeferier, er det ingen vannfaste mascaraer som duger, i hvertfall ikke til kontaktlinser. Selv den aller beste vannfaste mascara løser seg opp, og man får små smuler innpå øyet som irriterer noe helt infernalsk! Sist sommer brukte jeg Aqua Lash fra Max Factor, den var ikke den verste. Kanebo gir lite i form av volum eller lengde, dessverre. Mitt tips er derfor permanentfarge, og så heller ta fram mascaraen når du ikke skal bade.

(men dette ble litt OTT :oops:)

Gjest the imp
Skrevet

Jeg ble positivt overrasket over den vannfaste til Body Shop. Den sitter bra uten at den er fryktelig vanskelig å få av med sminkefjerner og den drysser ikke. I tillegg gjør den vippene mine både litt tykkere og lengere. Ellers synes jeg Clinique sin er bra, men den var parfymeriet utsolgt for nå så da måtte jeg prøve Body shop sin i stedet.

Synes også den vannfaste til L'oreal som Etheral nevnte er helt ok.

Gjest Elenath
Skrevet

Aqua Lash fra Max Factor er min favoritt. Den satt dønn på meg.

Kanebo sin er også OK, men som noen skrev over her gir den så lite.

Skrevet
Aqua Lash fra Max Factor er min favoritt. Den satt dønn på meg.  

På meg også! :)
Skrevet

min favoritt er maybelline sin wonder curl,vannfast...men til min STORE fortvilelse har de sluttet å produsere den.HVORFOR ??? :evil: DEN VAR JO BESTANDIG UTSOLGT OG...SNUFS...

Skrevet

Farger øyevippene mine hos en hudpleier om sommeren jeg, så slipper jeg å tenke på vannfast mascara! har fortsatt ikke funnet en "bra" vannfast mascara..

Gjest Catwoman
Skrevet
(Water proof, og altså ikke water resistant?)

Hva er forskjellen på de to?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Katriana, fortelle om din erfaring med vannfast mascara da :)

Gjest Xavia
Skrevet
Katriana, fortelle om din erfaring med vannfast mascara da :)

Les hovedinnlegget da! :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Ja :D Men jeg tenkte denne erfaringen. Hva kjøper du nå? Oxo må du fortelle hvor bra den er...

Gjest Xavia
Skrevet

Akkurat nå bruker jeg ikke vannfast. Bruker en vanlig, men kjempegod en fra Chanel.

Snart er sommeren her, og da må jeg ha en vannfast en da vettu!!

Gjest Lilleulv
Skrevet
:) jeg kjøpte 100% water proof fra Rimmel i dag. har ikke prøvd den enda. Er litt skeptisk, for jeg har prøvd exaggerate en gang tidligere og den dryssa noe sinnsykt :-? Måtte ha en ny mascara fort. kjøpte dior show i forrige uke og den passa ikke til meg i det hele tatt. tenkte like godt jeg kunne kjøpe en vannfast nå da siden det snart er sommer, men hadde bare råd til en billig en. Så dette er jeg spent på! :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...