AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er ganske lei av å være singel!!!! Og av en eller annen grunn er det slik at de jeg møter er bare ute etter en ting. De vil bare ha sex med meg, mens de lover alt annet og sier at de vil ha forhold med meg! Nå har jeg roet ned på drikkingen og jeg prøver å møte menn i mer "seriøse" omstendigheter, men de er like ille som alle andre selv om jeg møter de på biblioteket... Hva gjør jeg? Ps! Jeg er den "populære" jenta i vennegjengen, (Ja, det er barnslig) men er ganske fornøyd med eget utseendet og det jeg har mellom ørene. Jeg gir mye av meg selv, og er på veg til å ta en god utdanning. Jeg er slettes ikke overfladisk, og er meget ærlig og jordnær. Mange forventer at jeg oppfører meg overfladisk, men når de blir kjent med meg blir de ganske overassket. Ikke vet jeg, men føler at byen jeg bor i er for liten. Alle vet alt om alle, og jeg møter alltid på noen som har hatt seg med exen til bestevennen eller nabon. Ja, jeg er på veg til å finne noen helt andre i et annet land. Faen! Skal innrømme at jeg har en fortid som alle andre, og skal ikke skyve under en stol at jeg har levd singel og moret meg, men vil gjerne slå meg til ro nå! Flere som føler seg igjen, eller som kan gi meg noen råd? Takk:) Anonymous poster hash: 8777c...e90
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Hilsen kvinne (snart 24) Anonymous poster hash: 8777c...e90
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Tja.. Lykke til da. Anonymous poster hash: 1c82d...aa0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Tja.. Lykke til da. Anonymous poster hash: 1c82d...aa0 Tusen takk:) Anonymous poster hash: 8777c...e90
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Flytt til tigerstaden Anonymous poster hash: d218e...643
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Flytt til tigerstaden Anonymous poster hash: d218e...643 Har faktisk tenkt tanken;) Vil helst unngå å flytte da jeg nylig kom hjem fra studiested i Utlandet. Anonymous poster hash: 8777c...e90
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Få deg noen andre hobbyer (Seriøst ment!) Anonymous poster hash: b23a4...f50
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Få deg noen andre hobbyer (Seriøst ment!) Anonymous poster hash: b23a4...f50 Jeg har gode hobbyer;) Men dette er hobbyer jeg liker å gjøre alene, haha! Har dessverre ikke tid til flere hobbyer fordi jeg prioriterer skole høyest akkurat nå. Anonymous poster hash: 8777c...e90
Django Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Hei TS. Er det ingen kjekke gutter i klassen din du kan bli bedre kjent med? Gjør litt lekser sammen, eller gruppearbeid e.l. Bli kjent først og ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Hei TS. Er det ingen kjekke gutter i klassen din du kan bli bedre kjent med? Gjør litt lekser sammen, eller gruppearbeid e.l. Bli kjent først og ta det derfra. Tror jeg forklarte dette litt dårlig i tråden dessverre. Jeg og han jobbet sammen på fritiden, fordi vi hadde to like emner. Men ja, det er dessverre lite menn der jeg går, og de som er oppegående har dame. Anonymous poster hash: 8777c...e90
Django Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Så du går på et typisk jentestudie som f.eks. sykepleier? Og dette er i ei lita bygd eller no sånt? Og dette er også ditt opprinnelige hjemsted? Er det langt til nærmeste by da? =) Anyways, så er vel kanksje ikke problemet at det er for få menn, men kanksje heller du bør vurdere hvordan du tilnærmer deg potensielle kjærester..? Nå blir dette et skudd i blinde, for jeg vet ikke så mye om deg osv. Mitt tips er likevell som jeg opprinnelig var litt inne på, og det var å gå sakte frem, bli kjent med vedkommende og ikke forhast deg med å få kjæreste kun fordi du er "ganske lei av å være singel". 24 år er ingen alder, så tid - det har du masse av. =) Endret 31. desember 2013 av Django
Gjest Summers Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 (endret) Flere som føler seg igjen, eller som kan gi meg noen råd? Takk:) Anonymous poster hash: 8777c...e90 Leter du egentlig etter råd eller bare blåse ut litt? Endret 31. desember 2013 av Summers
Gjest Lincoln Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Skal innrømme at jeg har en fortid som alle andre, og skal ikke skyve under en stol at jeg har levd singel og moret meg, men vil gjerne slå meg til ro nå! Anonymous poster hash: 8777c...e90 Hvis du med dette mener at du har ligget med halve bygda så kan det være en av grunnene til at ingen er interessert i noe seriøst med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå