Gå til innhold

Kjærligheten er farlig! Er lei meg nå. HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år (kvinne) og ble singel for 3 år siden, da jeg var sammen med exen min i 4 år. Han dro fra meg og forsvant med en annen kvinne fordi de passet bedre sammen, og det er ok. Jeg bestemte meg for å "leve" uten menn, og det klarte jeg faktisk veldig bra. Så jeg isolerte meg med skole, og tilbrakte mye tid alene og det var noe jeg likte. Jeg endte opp med toppkarakterer og endte opp på "drømmestudie" som jeg nå har sluttet på fordi jeg ville satse på noe som var mer meg! Jeg tenkte rett og slett ikke klart da jeg valgte utdanning, så begynner på ny skole etter jul.

Etter 1 år begynte jeg på studiegruppe med bestevennen min gjennom alle år. Han var og er i et forhold under dette. Det har alltid vært en spesiell kjemi mellom oss, og vi begynte å flørte. Jeg trakk meg unna fordi han hadde dame, men jeg ble rett og slett forelsket. En lang historie kort så var vi utro sammen i 7 måneder etter dette, og jeg hadde verdens dårligste samvittighet i ettertid. Han fortalte meg hvor mye han og damen hans sleit i forholdet, og fortalte meg hvor mye han ville være sammen med meg istede. Jeg forklarte han at jeg ikke kunne se han mer fordi han var sammen med en annen. Han sa at han hele tiden skulle slå opp med henne, og han tilbrakte mye tid hos meg både i helger og hverdager.. Jeg ble rett og slett psykisk syk av at han aldri gjorde det slutt med henne, og jeg ga han et ultimatum via telefonen der han valgte henne mens han gråt... Jeg kuttet all kontakt med han i ettertid men han kom alltid snikende tilbake, og han brukte meg gjennom 1 år. Jeg var langt ned etter dette fordi denne mannen viste seg å ha vært utro mot damen sin over 11 ganger, og jeg trodde jeg var spesiell fordi vi var bestevenner og fordi han sa han ville være sammen med meg istedenfor henne. Det sies at denne mannen er notorisk utro og har sterke narsissistiske egenskaper der han rett og slett mangler skyldfølelse og samvittighet, noe som absolutt stemmer.

Jeg var ganske ødelagt etter dette følelsesmessig, og jeg kom i kontakt med en venn av bestevennen min som jeg hadde mye tilfelles med. Han sa alt det riktige, og han ga meg masse komplimenter. Han sa han var lei av tiden som "drittsekk" og "player" og han ville være sammen med en jente som meg, som han kunne være seg selv med. Jeg holdt meg unna han følelsesmessig fordi jeg vet at han har lurt mange kvinner i fortiden, og jeg stolte rett og slett ikke på han. Tiden gikk og han fikk meg virkelig til å stole på han, så vi møttes. Vi hadde sex ganske tidlig(noe jeg angrer på) og han behandlet meg som dritt der han ringte meg hver dag der han fortalte hvor mange kvinner han hadde hatt sex med, og han "glemte" ofte navnet mitt i tlf! Jeg var så sliten av menn, så jeg sendte han rett og slett en melding der jeg forklarte hvor såret jeg var, og at jeg ikke ville ha noe mer kontakt med han. Atter en gang følte jeg meg brukt og jeg sitter igjen alene som vanlig. Jeg har nå mistet kontakten helt med bestevennen min og vi snakker ikke sammen lengre, så hele min sosiale sirkel er forandret pga dette. Og vennen hans sender meg fortsatt snaps, men jeg svarer ikke fordi jeg hva han er ute etter.

Jeg har selvfølgelig vært på date med mange menn i mellom dette, men alle vil bare en ting. Ingen vil noe seriøst med meg, og jeg føler meg rett og slett meget ensom. Jeg tok kontakt med en som jeg nesten ble sammen med før jeg flyttet i fjor, men han er bare avvisende. Det kunne ikke bli noe mellom meg og han fordi han jeg skulle flytte, så vi holdte kontakten mens jeg flyttet. Nå, når jeg snakker med han så er han meget kort i alle samtaler og han legger alltid på telefonen først.

Ja, jeg vet at dette ble noe langt og rotete, men jeg tror det må være noe galt med meg. Jeg er ifølge andre og meg selv over gjennomsnittet pen, og har "alt" en jente skal ha. Men folk vil alltid bare utnytte meg for kroppen min, eller så er de ute etter å lure meg. Hva skal jeg gjøre? Er rett og slett på vei til å miste meg selv...

Anonymous poster hash: a6fed...59a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen svar pliiiiis? Desperat etter hjelp. Vurderer nesten å være hjemme i morgen.

Anonymous poster hash: a6fed...59a
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet

Ikke gi bort kroppen din før du vet de er seriøse. Da slipper du å føle deg brukt.

Anonymous poster hash: 12eeb...ae6

Gjest Smiley_cat
Skrevet (endret)

Vet nesten ikke hva jeg skal svare, for dette er så langt fra min egen virkelighet.

Men en klem skal du få! *klem*

Endret av Smiley_cat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...