Gå til innhold

En grei og billig kaffetrakter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kaffetrakteren vår gikk i stykker i kveld, i morgen har jeg middagsselskap, der jeg venter en god del gjester, skal servere kaffe og diverse kaker til dessert, så nå trenger jeg en trakter som jeg kan få kjøpt i løpet av dagen i morgen. Har dere noen forslag? Jeg er ikke ute etter en kvalitets trakter nå, kun en rimelig som lager ok kaffe. Jeg skal kjøpe meg en ordentlig god kaffemaskin på nyåret, nå er jeg kun ute etter kaffetrakter som berger meg igjennom middagsselskapet i morgen.

Anonymous poster hash: 115e4...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp en pose kokemalt kaffe å lag den på gamlemåten i en kasserolle. Ingen trakter utenom moccamaster lager god kaffe. Ihvertfall ikke en trakter til 100-lappen. Da smaker neskaffe bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en kaffemaskin!

Og ikke en med kapsler for den kaffen smaker bæsj, men en kaffemaskin som kverner bønnene der og da.

Du verden for en annen dimensjon av god kaffe. Anbefales på det varmeste. :)

Anonymous poster hash: 04154...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en presskanne! Går like fort å lage like mange kopper kaffe som i en kaffetrakter. Kaffen er bedre også! Regner med at du har en vannkoker fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presskanne er et godt forslag. Kjøper du f.eks. kaffebønner i løsvekt og får de kvernet i butikken så får du veldig god kaffe i forhold til prisen. Og i tillegg en enkel kaffemaskin som kan tas med overalt, eller fungere som reserve i nødstilfeller.

Anonymous poster hash: 78179...da8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...