FerihaYilmaz Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Hei! Jeg har lenge hatt et ønske om å farge håret mitt, og har funnet en farge jeg ønsker, men jeg lurer på hvor mye det koster å gjøre det hos frisøren. Jeg har fra naturens side sjokolade-brunt hår som er mellom-langt og skal altså bare farge ikke striping o.l. Tenkte å farge håret noen toner lysere (fortsatt brunt), men de gjør-det-selv-hjemme produktene har ikke den fargen jeg ønsker, så jeg tenkte rett og slett å ha med et bilde til frisøren og få farget håret til den aktuelle fargen jeg ønsker. Når sant skal sies er jeg ikke en person som drar jevnlig til frisøren, så jeg lurte på hvor mye dette kan antagelig koste. Noen forslag ?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Hvis du vil ha en farge som er lysere enn din egen, må frisøren fjerne den opprinnelige fargen din først og påføre den nye fargen etterpå. Dette tar tid, ødelegger håret og er generelt dyrt å gjøre. Jeg pleier å betale rundt 650 for farging av ettervekst, men vet at det er en del dyrere å farge i en lysere farge. Jeg hadde også ønske å gjøre dette, men frisøren min fortalte at jeg må gjøre det så å si hver måned og fjerne fargen i etterveksten for å farge det lik den andre. Dyrt, unødvendig og ødeleggende for håret. Anonymous poster hash: 3a8a2...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå