AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Det er jeg... puh! Jeg går ikke i skog / løper over jordet etter mørket har falt - eller ned i kjelleren om lyspæren ikke virker Har vært slik siden jeg var barn, og er fremdeles møkredd nå som voksen kvinne med egne barn. Er du mørkredd? Anonymous poster hash: 674d1...9e0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Ja, men jeg går så mye i skogen om natten at det begynner å bli greit nå. Det verste er egentlig mørket under senga.. Logikk! Anonymous poster hash: 06db6...f43 1
She_Leiva Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Ja, men jeg har blitt bedre på å skjerpe meg og prøve å tenke litt rasjonelt. Det er jo i teorien ikke noe annet som foregår i mørket enn i fullt lys.
El Duderino Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Tja, både rovdyr og polske dieseltyver er mer aktive om natten 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Ja... Og jobben min består i å låse meg inn i mørke hus om natta! Anonymous poster hash: 67407...d29
Gjest strykebrett Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Ikke sånn generelt, men i enkelte situasjoner kan jeg kjenne meg litt redd likevel. Om jeg må gå ned i en mørk trang kjeller like etter å ha sett en skummel film for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Ja jeg er mørkeredd. Har dårlig mørkesyn. Hjalp å ha en oppvakt hund, når jeg gikk i skogen om kveldene. Men nå som jeg ikke har den støttekontakten med meg mer, så er jeg ikke glad i mørten i skogen. Veldig glad i mine hodelykter, og lykta på mobilen. Anonymous poster hash: 1a15c...c7f
Gjest Crohnie Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Ikke direkte redd mørket, men liker ikke følelsen av at hvem eller hva som helst kan observere MEG dersom de har fått øye på meg, mens jeg knapt kan se min egen hånd strukket ut foran meg. Derfor har jeg som regel tazer, kniv i skoen, bodyguardspray med kraftig farge, etc.
Gjest Hyssingen Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Er ikke mørkeredd, mere mildt mørkeskeptisk.
Kittykat Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 Jepp, jeg er mørkeredd. Har vært det siden jeg var liten og, nå som voksen nekter jeg å sove med soveromsdøren igjen. Den skal være på gløtt og det skal være lys på i gangen.
meta2 Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Trives med mørket jeg. Nettopp kommet inn etter en tur i skogen.
Alina X Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 Jeg må gå forbi en kirkegård når jeg skal til/fra hjemmet. Er ikke så veeeeldig keen på å titte inn på kirkegården når det er mørkt skal jeg innrømme. I tillegg har jeg fellesvaskeri i den mest creepy kjelleren ever....
venus_ Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 Det er jeg... puh! Jeg går ikke i skog / løper over jordet etter mørket har falt - eller ned i kjelleren om lyspæren ikke virker Har vært slik siden jeg var barn, og er fremdeles møkredd nå som voksen kvinne med egne barn. Er du mørkredd? Anonymous poster hash: 674d1...9e0 Jepp, er 27 år og er fremdeles redd for å være hjemme alene når det er mørkt ute. 1
miss daisy Skrevet 2. januar 2014 #18 Skrevet 2. januar 2014 Jeg liker meg i mørket når jeg er sammen med andre, slik at jeg føler meg trygg. Det er fantastisk å gå plasser der det ikke er lysforurensning. En bruker sansene på en litt annen måte og det er fint å være i mørket. En får litt erindring tilbake til barndommen, positive minner, frihet på en måte. Alene ville jeg aldri vurdert å gå på slike ensomme, mørke steder, og ser på "lyset der borte" som tryggheten og holder meg der.
LittDiva Skrevet 2. januar 2014 #19 Skrevet 2. januar 2014 Hell yeah ! Sov mes lys på i en uke, etter jeg hadde lest Politi.... Ehem.. Kanskje ikke det jeg er mest stolt av , mennn, sånn er det nå engang .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå