AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er en gutt og har alltid hatt hudormer rundt og på nesen siden tenårene. Nå er jeg i 20-årene og føler meg ekstra sjenert av å ha uren hud. Er ikke vant med kremer og rensegreier, så hva funker egentlig på å fjerne og forhindre dem? Funker sitron og natron som jeg har lest på nettet? Er sånne "strips" man kan rive dem av med noe som funker, og hvor kan man kjøpe dem i så fall? På forhånd takk for svar. Anonymous poster hash: b2f83...617
Frappuccino Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Ikke bruk sitron og natron!! Du kan teste ut strips, men hudormer er tricky! Vet mange har god erfaring med utklemming, men vær obs på at du ikke bruker negler når du klemmer. Dra gjerne til en hudpleier hvis det plager deg mye, hun kan hjelpe deg med produkter, også kan du evt teste ut er syrepenslingsbehanding. Det er mange produkter som lover å hjelpe deg å fjerne hudormer, men desverre gjør mange vondt verre. Håper det ordner seg for deg! 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 jeg bare klemmer de ut. da er de borte i over en uke før jeg må gjøre det igjen. bruker ikke neglene Anonymous poster hash: be3b0...3a4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Ikke bruk sitron og natron!! Du kan teste ut strips, men hudormer er tricky! Vet mange har god erfaring med utklemming, men vær obs på at du ikke bruker negler når du klemmer. Dra gjerne til en hudpleier hvis det plager deg mye, hun kan hjelpe deg med produkter, også kan du evt teste ut er syrepenslingsbehanding. Det er mange produkter som lover å hjelpe deg å fjerne hudormer, men desverre gjør mange vondt verre. Håper det ordner seg for deg! Er det noe galt med sitron og natron? Har lest at det blir anbefalt. Jeg vil helst unngå noe jeg ikke kan gjøre hjemme, syns det er for flaut til å gå til hudpleier. Anonymous poster hash: b2f83...617
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 jeg bare klemmer de ut. da er de borte i over en uke før jeg må gjøre det igjen. bruker ikke neglene Anonymous poster hash: be3b0...3a4 Har for mange som er små og utilgjengelige til at de bare kan klemmes ut. De jeg klarer å få ut kommer jo tilbake fordi huden ikke er ren nok, så noe må jeg begynne å gjøre annerledes. Anonymous poster hash: b2f83...617
Rosewood Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Er det noe galt med sitron og natron? Har lest at det blir anbefalt. Jeg vil helst unngå noe jeg ikke kan gjøre hjemme, syns det er for flaut til å gå til hudpleier. Anonymous poster hash: b2f83...617 Det er ingenting flaut med å gå til hudpleier. Hvorfor synes du det? Mange hannkjønn som går til hudpleier, flere enn du tror. Det er blitt helt vanlig nå til dags. 1
Little sister Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Få resept på en krem som heter skinoren fra legen, samt en hudpleietime
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Det er ingenting flaut med å gå til hudpleier. Hvorfor synes du det? Mange hannkjønn som går til hudpleier, flere enn du tror. Det er blitt helt vanlig nå til dags. Jeg vet ikke helt... syns det blir rart å betale for at noen skal dulle med det urene fjeset mitt og litt flaut å søke hjelp. Anonymous poster hash: b2f83...617
Frappuccino Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Jeg frykter at å ha sitron rett på huden vil forårsake skade siden det er såpass surt! Men du kan jo alltids gi det et forsøk! Jeg personlig ville ikke turt det, men jeg har ganske sensitiv hud.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Å vaske fjeset morgen og kveld er en god begynnelse Anonymous poster hash: ea5ce...c05 1
Birri Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Hudpleiere kan hjelpe med renserutiner! Ingenting som er flaut med det! Har selv flere (meget maskuline) guttevenner som går til hudpleiere rett og slett for å ta vare på huden man skal ha i årevis fremover. Ikke tøys med produkter som ikke er egnet for huden!! Om problemet forverres og hudpmerne blir større, ville jeg dratt til lege. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 Jeg er en gutt og har alltid hatt hudormer rundt og på nesen siden tenårene. Nå er jeg i 20-årene og føler meg ekstra sjenert av å ha uren hud. Er ikke vant med kremer og rensegreier, så hva funker egentlig på å fjerne og forhindre dem? Funker sitron og natron som jeg har lest på nettet? Er sånne "strips" man kan rive dem av med noe som funker, og hvor kan man kjøpe dem i så fall? På forhånd takk for svar. Anonymous poster hash: b2f83...617 Sitron og Natron skal ALDRI i nærheten av huden din. Stridex 2% Salisylic Wipes eventuelt Alpha Hydrox Oil Free Treatment hjelper. Begge finnes på iherb. Anonymous poster hash: 420d7...351
Gjest BettyBoop Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Jeg er en gutt og har alltid hatt hudormer rundt og på nesen siden tenårene. Nå er jeg i 20-årene og føler meg ekstra sjenert av å ha uren hud. Er ikke vant med kremer og rensegreier, så hva funker egentlig på å fjerne og forhindre dem? Funker sitron og natron som jeg har lest på nettet? Er sånne "strips" man kan rive dem av med noe som funker, og hvor kan man kjøpe dem i så fall? På forhånd takk for svar. Anonymous poster hash: b2f83...617 rens huden hver morgen og kveld, peeling en gang i uka, utklemming
flinkeceline Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 personlig bruker jeg løkkefil, sånn som denne: her er how to: http://www.bona-fide-skincare.com/blackhead-extractor.html#.UsSzYNK-rXB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå