Gå til innhold

Slutta å oppdatere bilder til iCloud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som telefonen min slutta å sende bilder til min pc, etter oppdateringen til iOS7 her i høst. Den står på sikkerthetskopiering ved tilkobling til WiFi. Men etter oppdatering, så har ingen bilder blitt sendt til min pc.

Noen tips til å få dette til å funke igjen? Jeg tar himla mange bilder, så kjekt å bevare noen.

Anonymous poster hash: cf795...4c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bilder sjekket av under iCloud-innstillingene da?

Anonymous poster hash: cb34a...7d2
Skrevet

Jepps både på bildestrøm og på iCloud er det sjekket av. Står "Last automatisk opp nye bilder og send dem til alle iCloud-enhetene dine når du er koblet til et Wi-Fi-nettverk."

Har tatt det for gitt at bildene lastes opp, så har jo sletta mange underveis. Men finner de ikke på iCloud-bildestrømmen på pc'n :P

Skrevet

Nå skjønner jeg absolutt ingen ting. Kobla telefonen til pc'n og gikk inn på mappene der for å manuelt føre de manglende bildene over i riktig mappe på pc'n. Men jeg finner de rett og slett ikke i mappa der heller :P

Hvordan kan bildene ligge på telefonen uten å eksistere i mappene? Snodige greier :P Tror både telefon, pc og meg trenger litt søvn nå.

AnonymBruker
Skrevet

Nå skjønner jeg absolutt ingen ting. Kobla telefonen til pc'n og gikk inn på mappene der for å manuelt føre de manglende bildene over i riktig mappe på pc'n. Men jeg finner de rett og slett ikke i mappa der heller :P

Hvordan kan bildene ligge på telefonen uten å eksistere i mappene? Snodige greier :P Tror både telefon, pc og meg trenger litt søvn nå.

Trodde ikke man kunne finne ting på iphone manuelt via pc, uten itunes?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, glem det, jeg tenkte på musikk og slikt. Sorry, jeg vet ikke hva problemet er.

Skrevet

Gå inn på www.mac1.no der er det garantert noen som kan hjelpe deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk får prøve der :)

Har ennå ikke funnet ut hva som har skjedd her. Skal jeg få lagret bildene, så må jeg gå inn og merke de jeg vil dele, og så dele med meg selv. Veldig tungvint.

AnonymBruker
Skrevet

Kan det forresten være fordi telefonen har runda 10 000 bilder og derfor har begynt på nytt med filnavn? Jeg tar mange bilder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...