LilleMy84 Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Hmm.. Hvordan skal jeg forklare dette enkelt.. Jeg er 29 og har en sønn på 3. Har fått meg verdens beste kjæreste på 35 som har en sønn på 5. Vi skal nå feire nyttårsaften sammen med hele hans familie! *skummelt* Vi har vært sammen i kun 1 mnd (datet noen mnd mer enn det da ) og jeg har kun møtt foreldrene hans. Nå kommer jo ALLE! Og jeg føler meg litt nervøs og er redd familien hans ikke syntes jeg er god nok. Det har selvsagt med selvbildet mitt å gjøre,men for å toppe alt så er sønnen min temmelig hyperaktiv. Vi blir 15 personer og sønnen min har kun møtt 4 av dem. Ungene våre kommer veldig godt overens,så den er jo god. Men er redd han kommer til å bli veldig usikker når det blir så mange der og derfor bli veldig trassete. Er det noen med litt lignende erfaring som har noen råd og tips om hvordan jeg kan gjøre denne kvelden vellykket?
Myrthel Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Jeg syntes du har lagt opp til dette problemet selv ved å hoppe rett inn i et familieselskap - etter kun å ha vært sammen i en mnd. Det eneste rådet jeg vil gi - er å tenke deg om - og velge å feire nyttårsaften med sønnen din alene. Eller få med deg kjæresten, og feire kun med han og sønnen. Jeg syntes det er altfor tidlig i et forhold. 5
AnAngel Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Denne hadde jeg tenkt meg om både en og to og tre ganger. Ble en voldsom start på et forhold synes jeg! Jeg klarer ikke la vær å kommentere det å involvere barn så tidlig i et forhold, nyttårsaften eller ei. Du skriver at ungene kommer godt overens, noe som jeg tolker som at ungene allerede har vært involvert en stund? Veeeldig tidlig, og helt i starten på et forhold. Ikke bra. Det er ikke for sent å snu når det gjelder nyttåraften. Men sent å kreve at han og sønnen feirer alene med dere. Men etter min mening bør du snu og takke nei, og heller spare familiesammenkomster til dere er blitt trygg på forholdet. 1
Furstina Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Hon skriver ju att de dejtat några månader innan de blivit tillsammans. Kanske lärde de känna varandra genom barnen, vad vet vi. Att ta med barn på fest/sällskap med nya människor är väl något som förekommer oavsett om det är en ny svigerfamilie? Att ditt barn redan har en kompis är ju bra, men se bara till att de verkligen kommer leka tillsammans. Vi har med min familj hamnat i olika typer av nya eller befintliga familjeaällakap. Ibland är de andra barnen iknluderande och leker med de "nya" barnen (mina) oavsett om de träffats bara en-två gånger, ibland bondar se andra barnen sig samman med sina välkända vänner som också är där. Det är min åsikt att det verkar vara barnens personlighet och uppfostran som får dem att inkludera och se till att de nya och de små också får vara med. Se till att det är Du visar din son är viktig och om han tycker det är jobbigt så kan ni gå undan en stund, de bör ni också förbereda de andra på så de inte tycker ni är konstiga 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Jeg også synes dere har involvert barna deres svært tidlig i forholdet i forhold til alderen deres. Anonymous poster hash: cc3e6...bc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå