Gå til innhold

Hjelp med netflix!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget meg netflix for noen uker siden, og har den norske versjonen. Så var jeg på besøk hos tanta mi i jula som også har netflix. Jeg logget inn på MIN bruker, mne på hennes pc var det av en eller annen grunn den amerikanske versjonen som kom opp hos meg. Hvordan kan det ha seg? :)

Begynte å se en serie, og vil gjerne se den videre. Problemet er bare at den serien ikke er på den norske versjonen.. Hvordan kan jeg skifte om til å få den amerikanske? Var mye bedre utvalg der. :(

Anonymous poster hash: f7ac6...b6a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er mest sannsynlig fordi hun har en "utvidelse" på nettet sitt som heter Media Hint :)

Dette gjør at man får den amerikanske versjonen av netflix når man åpner det i den nettleseren.

Du kan laste det ned her:

https://mediahint.com/install_chrome.html

• Liker 1
Skrevet

Du må bruke Firefox. Under "verktøy" velger du nedlastninger. Last ned og installer Media Hint. Når det er gjort kan du logge på den amerikanske netflix med ditt norske brukernavn og passord. Tar ett minutt, så har du tilgang. Enkelt :)

Anonymous poster hash: 5a16d...90d

Skrevet

Du må bruke Firefox. Under "verktøy" velger du nedlastninger. Last ned og installer Media Hint. Når det er gjort kan du logge på den amerikanske netflix med ditt norske brukernavn og passord. Tar ett minutt, så har du tilgang. Enkelt :)

Anonymous poster hash: 5a16d...90d

Funker også i Chrome.

Skrevet

TS her.

Gjorde det, og fikk den amerikanske opp! :laugh:

Men så var alle de norske filmene borte da.. haha :(

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Jeg bruker safari til de norske filmene jeg ønsker å se og firefox til de amerikanske. Er bare til å ha to forskjellige nettlesere.

Skrevet

Ikke meninga å kuppe tråden her, men vet noen hvordan jeg får amerikansk Netflix på PS3?

Anonymous poster hash: 2b149...b4e
Skrevet

TS her.

Med Firefox kan du hvertfall skru av Media Hint når du vil, bare gå på Add-ons og trykk Disable, så skru du bare enable når du vil ha den amerikanske igjen.

Anonymous poster hash: 1980a...222

• Liker 1
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet (endret)

.

Endret av Teabug
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Ikke meninga å kuppe tråden her, men vet noen hvordan jeg får amerikansk Netflix på PS3?

Anonymous poster hash: 2b149...b4e

Eg bruker denne :) koster ca 30 kroner mnd. Står veldig enkelt beskreve korleis ein setter det opp der :)

Skrevet

Med Firefox kan du hvertfall skru av Media Hint når du vil, bare gå på Add-ons og trykk Disable, så skru du bare enable når du vil ha den amerikanske igjen.

Anonymous poster hash: 1980a...222

Det kan du i Chrome også, bare å trykke vindu, utvidelser også ta å trykke av eller på i den lille checkboxen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker også Media Hint. Når jeg vil se på den amerikanske versjonen så skrur jeg på Media Hint, og når jeg vil se på den norske skrur jeg av Media Hint. Det kan være nødvendig å oppdatere siden før man får den versjonen man vil ha etter å ha skrudd av eller på Media Hint.

Anonymous poster hash: 0541a...cec
Skrevet

Letteste er å bruke hola unblcoker i firefox så kan du velge mellom de forskjellige netflix utgavene som er..engelsk,norsk, amerikansk osv

Skrevet

Letteste er å bruke hola unblcoker i firefox så kan du velge mellom de forskjellige netflix utgavene som er..engelsk,norsk, amerikansk osv

Hola funker også i Chrome. Har nettopp sett de første sesongene av Downton Abbey på Netflix Canada takket være Hola.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få den amerikanske versjonen på Samsung nettbrett også?

Anonymous poster hash: f2fe2...b82

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg bruker firefox til den amerikanske og chrome til den norske :)

Anonymous poster hash: 43497...0ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...