Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Heil folkens! Jeg har lyst til å gjøre noe morsomt, men vet ikke hva… Kan dere gi meg tips på hva jeg kan gjøre? Må ikke være noe jeg må gjøre alene. Håper å få opp til 100 tips. Fint hvis noen gidder å komme med ideer :D Takk
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Begynn på selvbiografien din.Anonymous poster hash: 69fe9...f51 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Lage egne armbånd og smykker Anonymous poster hash: 32c47...d8f 1
Mariell007 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2013 Lage egne armbånd og smykker Anonymous poster hash: 32c47...d8f Har du noe litt emr wild, morsomt eller noe som krever bevelgelse, og hvor man kan le :D :D :D Men skal prøve å lage smykker en eller annen gang, høres spennende ut
Alayne Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Lese bok, se film/serie, spille spill (brettspill, wii/ps3/etc), gå på kino, dra på cafe/restaurant, trene, invitere en venninne for å drikke en flaske vin og skravle, rydde bakerst i skapet, lage god mat eller bake noe, hjemmespa. Dette er hva jeg pleier å gjøre når jeg kjeder meg! 2
mandel92 Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Puse puslespill! Det er kjempegøy, tro meg! Jeg har blitt helt avhengig, må selvsagt være 1000 brikker eller mer. 1
Brimi Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Puse puslespill! Det er kjempegøy, tro meg! Jeg har blitt helt avhengig, må selvsagt være 1000 brikker eller mer. Prøvde meg på det. Men fant ikke ut hvor jeg skulle legge bitene jeg hadde puslet når jeg tok pause :-p Mine tips er scrappe, sy, hekle, strikke, gimpe, hakke, veve eller brodere :-) I år skal jeg prøve å gimpe, hakke og veve! Det blir spennende :-) Og du kan også kjøpe ting i tre (f.eks en smykkeboks) og male det.
Alayne Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Prøvde meg på det. Men fant ikke ut hvor jeg skulle legge bitene jeg hadde puslet når jeg tok pause :-p Jeg legger mine puslespill på en stor papp-plate som jeg bare kan stue vekk (som regel under sofaen). Det finnes også puslematter som man visstnok bare kan rulle sammen med puslespillet på, men de har jeg ikke prøvd. 1
Varglun Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Prøv å male deg selv i picasso-stil Finn youtube videoer som viser sminketips og gå hardt inn for å lære deg de forskjellige måter å feks legge øyenskygge.. du komemr til å bli sår rundt øynene etter hvert så kanskje pause innimellom med å legge stillige neglelakker med mønster osv. Så blir du så fin og fjong atte Endret 1. januar 2014 av Varglun
Gjest Inggolf Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 Begynn med geocaching! Det er det beste forslaget Det er kjempemorro!
Adhara Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Tråden er ryddet for avsporing og personangrep. Irrlys, mod.
Gjest Cevita Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 Har du et instrument stående? På tide å finne det fram og lage noe annet enn ulyder 1
Alina X Skrevet 11. januar 2014 #16 Skrevet 11. januar 2014 Geocaching Lære å spille et instrument Lære et nytt språk Lære en dans Ta jegerprøve Lage innvikla gourmetretter Lese bøker Gå turer Stå på ski Oppleve festivaler,åpne dager,arramgementer m.m Gå på loppemarked Teste ut en ny restaurant pr uke eller måned Gå på gratistimer,hva enn det måtte være Strikke/sy/hekle Lage egne smykker Bake hver søndag Lære om historien i din by
Jordbærkake Skrevet 12. januar 2014 #17 Skrevet 12. januar 2014 Støtter forslaget om geocaching! Det har blitt den nye felles-hobbyen til meg og min kjære Ellers er 3D-puslespill kult! De har de på diverse bokhandlere..
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #18 Skrevet 12. januar 2014 På denne siden finner du noen gode og noen mindre gode tips til hva du kan lage/bake. http://diycozyhome.com/category/diy/ Gå en tur, gjør noe du aldri har gjort før feks besøke et kunstgalleri? Være frivillig besøksvenn til eldre eller innsatte i fengsler? Se en dokumentar om konflikten i Syria på nett. Sett deg som mål å lære om urbefolkningen i Amazonas. Lær deg et nytt språk enten ta et kurs eller på nett. Innviter venner på spillkveld, brettspill er kjempegøy. Matlagingskurs. Anonymous poster hash: 08311...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå