Gjest s@nd Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Heisann hoppsann! Tenkte jeg skulle starte en liten bokstav/ord-lek jeg brukte å ha det gøy med før. Okei, den går slik; Jeg starter med å skrive opp ti forskjellige, tilfeldige bokstaver (både konsonanter og vokaler), deretter skal dere sette sammen ord av bokstavene :-) Dere skal prøve å finne så mange mulige ord dere absolutt klarer av disse bokstavene, og så finner jeg nye bokstaver etter en stund. En liten regel: Dere kan ikke bruke samme bokstav flere ganger Blir dere med? Her er bokstavene: Æ H U O A G Y V T L Endret 30. desember 2013 av s@nd
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 (endret) *krmt* Vi har en variant her også: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=585820&st=0 Endret 30. desember 2013 av Hoppetaujenta
Nietsoj Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 (endret) AL, YOGA, GYTA, GYT, HUGTA GOUT, LA, HAUG, HUGA, HYA HUG, HY, UGH, UTGA, YTA, AUTO, GAU, GUT, HAGT, HUTA, TOGA, TY, YT, HAL, LOA, LOT, GU, HAG, HAU, HOTA, HUA, HUT, TOG, UTO, GO, HOA, HOT, HO, TAU, LO, OL, TUA, AG, AU, GA, HAT, TOA, TU, UT, AH, HA, OLA, TV, VA, TO, AT, TA, GOLVA, HÆVT, VÆTA, GOLV, GLOVA, AVHOL, HÆLA, VÆT, HÆLT, ÆVA, GOVA, HÆL, VALGT, GAVL, GOV, HALVT, HOVA, LÆTA, OVALT, VALG, VAGL, VOG, ALT, TAL, LAT, HALV, HOV, HVAL, HÆ, LOVA, LOVT, OVAL, TOLV, TÆL, VAGT, VOLT, ÆH, GAV, GLOA, GOAL, HAGL, HOLTA, LOGA, LOV, TOVA, VAG, VOL, VOTA, GOL, GLO, HALO, HAV, HOLA, HOLT, HVA, LAVT, LOG, OVA, TAVL, TOV, VALT, ALV, AVL, LAV, GALT, HOL, LAGT, TAGL, TALG, GAL, GLA, HALT, LAG, TAV, AV Her er de 132 første orda, så spørs det hvor mange du vil ha før du bytter bokstaver. Går ut fra at du skal kontrollere alle ordene. Tipper denne leken blir pop. Endret 30. desember 2013 av Nietsoj 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå