Gå til innhold

Alene nyttårsaften, hvor gå ut å treffe noen på byn i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennene mine er spredt over alle byer, selv er jeg igjen i Oslo, er singel og kan tenke meg ut alene, men kun om det foreligger en sjangse for at jeg faktisk kan møte noen. Kanskje en date for det nye året :)

Hvilke utesteder kan anbefales for slikt? Altså hvor er det lett å komme i kontakt med menn som gjerne tar littt initiativ ettersom jeg er litt sjenert i starten. Foretrekker menn i 30 åra. Er det til eksempel steder du alltid blir sjekket opp?

Anonymous poster hash: 0f2c4...67d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For 3-4 år siden husker jeg "Johns" hadde åpent, husker vi tok en tur dit etter å ha sett på fyrverkeriet. Opplever hvertfall dette stedet som relativt enkelt å komme i kontakt med folk og det gir litt "sjekkevibber", sett fra en manns perspektiv. Minuset er at det kan være for mye folk der, men det var da en del folk i slutten av tyve/begynnelsen av tredveårene der.

Selv vil vi kanskje ta en tur ut igjen i morgen, syntes egentlig det er greiere nå som jeg begynner å bli "gammel" (Bare 33) og ikke er like interessert i hjemmefester som varer til åtte om morgenen første nyttårsdag slik det gjerne var tidligere.

Anonymous poster hash: 89f35...ea7
Skrevet

For 3-4 år siden husker jeg "Johns" hadde åpent, husker vi tok en tur dit etter å ha sett på fyrverkeriet. Opplever hvertfall dette stedet som relativt enkelt å komme i kontakt med folk og det gir litt "sjekkevibber", sett fra en manns perspektiv. Minuset er at det kan være for mye folk der, men det var da en del folk i slutten av tyve/begynnelsen av tredveårene der.

Selv vil vi kanskje ta en tur ut igjen i morgen, syntes egentlig det er greiere nå som jeg begynner å bli "gammel" (Bare 33) og ikke er like interessert i hjemmefester som varer til åtte om morgenen første nyttårsdag slik det gjerne var tidligere.

Anonymous poster hash: 89f35...ea7

Takk for tips, hvor ligger Johns og hvordan klientell er det å finne der? :)

Skrevet

Takk for tips, hvor ligger Johns og hvordan klientell er det å finne der? :)

Haha, Johns! Stedet med pulegaranti som venninna mi sa :) Tro meg, det er et perfekt sted å dra hvis du er singel. Har fått meg venner derfra og jeg. Det ligger rundt hjørnet fra Hard Rock Cafe, på Karl Johan. De spiller veldig mye 80-tallsmusikk, rock og sånt. Ganske gøy, men jeg blir alltid så drita der. Menn fra 20 og godt oppi 40-åra.

Anonymous poster hash: 827bd...b38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...