Blossomgirl Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg og han jeg trodde var mannen i mitt liv har nå gått fra hverandre. Det har vært mye vondt opp i det hele, men nå som han var utro før vi hadde tatt ut separasjon, såret meg ekstra. Han er så glad nå utad, og det brenner inni meg. Jeg gikk fra han, fordi han har psykopatiske trekk... Og han er flink til å snakke meg til sånn han vil ha det.,. ALlikvel er det JEG som sitter her, med et knust hjerte... Hadde håpet på å få noen tips på hvordan jeg kan komme meg ut av dette på en enklere måte. Jeg har nå flyttet ut og bor hos en venninne til jeg kommer meg for meg selv. har det bare utrolig tøft nå...
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Han er like såret som deg, men spiller tøff! Har du sett det bildet som viser forskjellen mellom menn og kvinner som er blitt single? Kvinnene gråter på første bildet, mens mennene skåler og ler. Siste bildene er det snudd om: damene skåler og ler og mennene gråter! Du kommer deg styrket ut av det!! Anonymous poster hash: 58e5e...211
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå