Gå til innhold

Komedie som passer for 12-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen har veldig lyst til å se film i morgen, og han vil helst ha komedie (jeg har vist ham klassikere fra 80-tallet som Ghostbusters, Back to The Future, Airplane, osv), men han vil gjerne se noe av nyere dato, men de få nye komediene oser jo av underlivshumor, og det har jeg ikke lyst til å la ham se på. Aldersgrensene stoler jeg ikke på, de setter jo 11-års grense på det utroligste. :/

Så da spør jeg, vet dere om en komedie på denne siden av 2000-tallet som er passende for en 12(snart 13)-åring?

Takker for svar. :)

Skrevet

Takk for tips! :biggrin: Da skal jeg sjekke dem ut og se hva som kan passe for ham. :)

Skrevet

Kremt. 40 year old virgin?? Virkelig Runforit ?? Flere av disse filmene ville jeg ikke vist til en 12-åring. Oser jo av pinlig stemning..

Skrevet

Hva med Ace Ventura og The Mask?

• Liker 1
Skrevet

Kremt. 40 year old virgin?? Virkelig Runforit ?? Flere av disse filmene ville jeg ikke vist til en 12-åring. Oser jo av pinlig stemning..

Så det nå ja, kikket på parental guide greia på imdb, var litt mye seksuelle greier der.

Hva med Ace Ventura og The Mask?

De har han sett allerede, han likte dem godt. :)

Skrevet

Dette er ikke direkte en komdie, selv om den har en del morsomme innslag, men filmen er utrolig god.

"Second hand lions".

Skrevet

Hva med jinglebells med arnold schwartzenegger? Passe uskyldig humor tror jeg!
Bruce allmighty eller evan allmighty?
Mr. Deeds. Den er veldig morsom!

Skrevet

Bruce Allmighty ser ut som en vinner så langt. Takk for tips! :)

Skrevet

American pie filmene.

Kun 3 år siden jeg var 13, jeg elsket de filmene! Finnes ikke noe mer interessant enn filmer som handler om sex, festing og high-schools i trettenårsalderen.

Skrevet

American pie filmene.

Kun 3 år siden jeg var 13, jeg elsket de filmene! Finnes ikke noe mer interessant enn filmer som handler om sex, festing og high-schools i trettenårsalderen.

Hmmm..... er litt i tvil... har sett ener'n en gang. Er det ikke en som blir så kåt av å ta på dama si at han kommer i bokseren eller noe sånt? Vet ikke om det passer for en 12-åring. Jeg sier ikke blankt nei, jeg bare funderer litt.

Skrevet

Hmmm..... er litt i tvil... har sett ener'n en gang. Er det ikke en som blir så kåt av å ta på dama si at han kommer i bokseren eller noe sånt? Vet ikke om det passer for en 12-åring. Jeg sier ikke blankt nei, jeg bare funderer litt.

Heheh, tro meg. Btw, har han egen pc? da skal jeg love deg at han har sett værre enn american pie.

• Liker 4
Annonse
Skrevet

Heheh, tro meg. Btw, har han egen pc? da skal jeg love deg at han har sett værre enn american pie.

Hmmmm... du sier noe. Han har ikke det, men jeg vet at han har "mannfolkblader" under puta (ikke noe hardcore da), og han virker mer eller mindre normal, hehe. Kanskje jeg skal ta en sjanse på den. :)

• Liker 1
Skrevet

Pirates of the Caribbean!!!! Herlige filmer med bra plott, flinke skuespillere, god gjennomføring og mye humor.

Anonymous poster hash: 8b9e6...025
Skrevet

liar liar er faktisk utrolig morsom:-)

Skrevet

Despicable me er jo humor for alle aldre!

Anonymous poster hash: c993c...78b
  • Liker 2
Skrevet

Fine forslag, blir nok mer enn bare en film å se på i morgen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...