Gå til innhold

dra, ikke dra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og eksen er skal på samme fest imorra.. jeg skal dit med mange venner, men lurer nesten på å droppe hele greia. han dumpa meg. har ikke kjærlighetssorg lenger, men kommer nok til å bli trist hvis han kliner med en annen. alle følelsene kommer nok rennende tilbake... vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg mot han, lenge siden jeg har sett han. innspill?

Anonymous poster hash: 5e98a...d36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du dra et sted eksen skal da? Hva med å feire et annet sted?

Skrevet

Hvordan vet du at eksen din kommer på den festen hvis du ikke har snakket med han?
Jeg antar jo dette, siden du sier du ikke vet hvordan du skal oppføre deg mot han.

Jeg og vet forøvrig om en fest i morgen hvor det er muligheter for å treffe på eksen, men jeg kommer nok til å styre langt unna den festen tenker jeg. :)

Anonymous poster hash: 3bee6...aa6
Skrevet

Så da drar du da.., Ts, på den festen ... ?

Anonymous poster hash: 1653f...7e8
Skrevet

Hvordan vet du at eksen din kommer på den festen hvis du ikke har snakket med han?

Anonymous poster hash: 3bee6...aa6

Unødvendig spørsmål. Facebookevents og felles venner er særdeles sannsynlige alternativer.

Anonymous poster hash: 6992c...3ef

Skrevet

Unødvendig spørsmål. Facebookevents og felles venner er særdeles sannsynlige alternativer.

Anonymous poster hash: 6992c...3ef

Ett unødvendig spørsmål var det jo selvsagt ikke.

Og ja vel.. Men er han bare invitert til eventen eller står det at han skal komme og?

Anonymous poster hash: 1653f...7e8

Skrevet

Min første tanke er å holde deg unna. Selv om du ikke har kjærlighetssorg over han noe mer, så kan alkohol gjøre mye.. rart med deg. Kan bli nasty. Tro meg, jeg hqar vært den som har klikka i fylla på mannfolk jeg har vært sammen med x antall ganger. Ikke verdt fylleangsten. Er det ingen andre fester du kan dra på da?

Anonymous poster hash: 49490...5f7
Skrevet

Nei og nei, det kommer til å ende i med en dårlig kveld for deg. Prøv heller en annen fest :)

Skrevet

vil jo dra dit, de fleste av vennene mine skal. er det frekt å spørre om han kan la være? har tenkt å ignorere han helt, og tar med meg en gutt

Anonymous poster hash: 5e98a...d36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...