Gå til innhold

Forelsket: Livredd, superglad og vondt i magen på en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal. Har truffet verdens nydeligste fyr. Holder på å falle så helt hinsides for han, og det skremmer meg så sykt. Har dårlige erfaringer fra tidligere, og er ekspert på å overtenke ting i negativt forstand. Sikkert en instinktivt overlevelsesmekanisme.

Men han sier jo han vil fortsette å date meg. Han sier jeg er fantastisk. Vi snakker sammen på telefon flere ganger daglig. Jeg er bare så utrolig redd! Har ingen hensikt å skrive dette egentlig, men jeg måtte bare tømme hodet.

Anonymous poster hash: 57ca2...072

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra. :) Deilig å føle det sånn....

Anonymous poster hash: a65f3...3d6
Skrevet

Jeg hadde det på akkurat samme måte, helt til han sluttet å sende snap og mld. Svarte ikke på tlf, heller...

Vi pratet på tlf minst en gang om dagen, fikk mange snaps og mange mld av han. Plutselig ble det stopp...

Anonymous poster hash: 9c2b5...e65
Skrevet

Jeg hadde det på akkurat samme måte, helt til han sluttet å sende snap og mld. Svarte ikke på tlf, heller...

Vi pratet på tlf minst en gang om dagen, fikk mange snaps og mange mld av han. Plutselig ble det stopp...

Anonymous poster hash: 9c2b5...e65

Virkelig oppmuntrende svar gitt..

• Liker 1
Skrevet

Har det likedan for tiden. Overanalyserer alt, og grubler og bekymrer meg for mye. Håper det blir seriøst snart.

Anonymous poster hash: c2482...956

Skrevet

Har lyst til å bare kaste opp. Blir så kvalm og dårlig av all usikkerheten..

Han gjentar at alt er bra mellom oss og han liker meg så godt. Skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke bare kan tro helt på det? Men har brent meg så hinsides før, hvorfor skal det gå bra denne gangen liksom?

Skrevet

Har det likedan for tiden. Overanalyserer alt, og grubler og bekymrer meg for mye. Håper det blir seriøst snart.

Helt enig!

Han jeg dater er på guttetur til utlandet, men vil at han skal komme hjem til meg. Hater sånne turer, helt i begynnelsen av forholdet!

Skrevet

Hvor lenge har dere datet?

Skrevet

Ja, jeg vet hvordan du har det. Jeg er ganske forelsket i en fyr nå, og vi snakket mye sammen over lengre tid. Men jeg trakk meg tilbake nylig kun pga forelskelsen. Jeg klarte rett og slett ikke disse følelsene! Jeg avviste en som villa ha meg også fordi jeg ikke stolte på han da han har en fortid som tidenes drittsekk. Nå sender han meg tusenvis av snaps daglig om hvor "seriøs" han har blitt osv. Jeg ler meg ijæl :fnise:

Men om han virkelig viser meg at jeg kan stole på han, så slipper jeg følelsene til igjen! Ja, det er beintøft...

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...