Gå til innhold

Katt som sikler

opa|

Anbefalte innlegg

Har en katt som av alle ting sikler når den koser seg. Ikke misforstå, er kjempeglad i katten min og ser ikke på dette som et problem, men det jeg lurer på er om det er noen andre der ute som også har en katt som gjør det samme?

Katten min har gjort det siden jeg fikk den, og lever ellers i beste velvære. Foreldra min behandler den som om den skulle vært ungen deres, og er det biff eller andre godsaker som pus liker til middag, så er det aldri tvil om at pus også skal få en bit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Potter

Katten min sikler også når vi koser med den. Ikke bare litt,men ganske mye.Er veldig glad i katten min altså,men jeg synes den siklinga er litt ekkel.

Aner ikke hva det kommer av,men min katt er litt overbitt,sånn at selv om hun lukker munnen så blir det et lite åpent-rom der sikkelet kommer ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er det hos min og? Har egentlig aldri studert akkurat det, men ser at det er en liten sprekk ja som siklet kommer ut når han koser seg.

Syns egentlig det ikke er noe ekkelt, men det hender jeg må skifte genser etter jeg har kosa litt med han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttepusen vår sikler voldsomt når vi koser med ham.

Jeg synes ikke det er ekkelt, men tvert i mot søtt å se at han koser seg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten jeg hadde før var en diger skogskatt. Kattekatten var navnet! Han elsket og ligge med snuten inn i øret mitt, male og sikle i bøtter og spann! Det rant ut av munnen hans! Det var godgutt det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp - pusen vår sikler også når hun virkelig koser seg. Det er heldigvis ikke så mye og jeg syns aller mest det er litt morsomt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene pusen min sikler når han koser :D

Den andre sikler når han er bilsyk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er katten min som gjør det. Hadde nemlig en liten diskusjon med kjæresten hvor vidt det var katten min som er spesiell, så det skal jeg bringe videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Jeg mener å ha hørt at det har noe å gjøre med at de ble tatt for tidlig fra moren :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om at det er DET som er grunnen, men hva vet jeg ?

Vår pus har også begynt å sikle når hun koser, og det blir vått på gulvet eller klærne våre til tider :ler:

Det er mest sambo som merker det, fordi pus er så kosegal, han er mest hjemme.

Synes det er litt rart, men tror overhodet ikke det er unormalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hørt noe om at det kan være grunnen. Det var faktisk faren min som henta katta og jeg var på ferie akkurat da, så er faktisk ikke helt sikker på hvor mange uker den var når vi fikk den.

Det er litt rart ja, men det er absolutt bedre å ha et slikt "luksusproblem" (ser ikke på det som et problem) enn at de gjør fra seg inne eller andre ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...