Gå til innhold

Hvordan style denne her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en nydelig cardigan til jul av vennina mi. Jeg hadde sikla på den i butikken, og hun fikk det med seg og kjøpte den! :) Superhappy!!

Men problemet er bare at jeg ikke aner hva jeg skal ha til! :( Er så dårlig på sånt.. Tror den er nylig kommet inn i butikkene, de har den dessverre ikke på nettsiden sånn at jeg kan vise til dere. Men den heter "Popcorn L/S Long open cardigan knit". Har i fargen "Anitique White"

Ligner ganske mye på den her: http://www.veromoda.no/vero-moda/knitwear/ester-ls-long-cardigan/10109382,no_NO,pd.html?dwvar_10109382_colorPattern=10109382_Black&forceScope= bare at den ikke har den knappen i helsen, er mer "laidback" i fasongen og stoffet er kanskje litt mer "klumpete", men ellers ganske lik! Kanskje litt mer gulaktig i stoffet.

Hva kan jeg ha under den?? Trenger sårt tips, for har veldig lyst å bruke den snart :)

Anonymous poster hash: 29f75...832
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en nydelig cardigan til jul av vennina mi. Jeg hadde sikla på den i butikken, og hun fikk det med seg og kjøpte den! :) Superhappy!!

Men problemet er bare at jeg ikke aner hva jeg skal ha til! :( Er så dårlig på sånt.. Tror den er nylig kommet inn i butikkene, de har den dessverre ikke på nettsiden sånn at jeg kan vise til dere. Men den heter "Popcorn L/S Long open cardigan knit". Har i fargen "Anitique White"

Ligner ganske mye på den her: http://www.veromoda.no/vero-moda/knitwear/ester-ls-long-cardigan/10109382,no_NO,pd.html?dwvar_10109382_colorPattern=10109382_Black&forceScope= bare at den ikke har den knappen i helsen, er mer "laidback" i fasongen og stoffet er kanskje litt mer "klumpete", men ellers ganske lik! Kanskje litt mer gulaktig i stoffet.

Hva kan jeg ha under den?? Trenger sårt tips, for har veldig lyst å bruke den snart :)

TS her. Gulaktig i fargen skulle det stå. Og halsen, ikke helsen. :fnise:

Skrevet

Selv ville jeg nok gjort noe så fantasiløst som å ha den til jeans og en topp :fnise:

Anonymous poster hash: ae9cb...cf3
Skrevet

Har en som ligner veldig på den der, bare med knapper og litt annerledes stoff tror jeg. I svart da. Kjøpte den nettopp fordi den kan brukes til alt, jeg. Absolutt alt, utenom tykke/formløse gensere, da blir det til sammen alt for ''posete'', for den cardiganen er jo ikke akkurat ettersittende eller formsydd.

Skrevet

Jeg har den! :)

Den er superfin. I dag brukte jeg den med sort ullstrømpebukse, sort skjørt og en hvit t-skjorte.

Sist brukte jeg svarte skinnyjeans og en hvit t-skjorte med sort skrift.

Som Marr sier; den kan brukes til alt.

Anonymous poster hash: 59d7e...b41
Gjest Lille-pus
Skrevet

En slik cardigan er et av de mest anvendelige plagg du kan finne :)

Så snill venninne du har.

Over alt som er smalt vil den være perfekt.

Skrevet

Tusen takk for svar dere! :) Jeg har den i en offhvite farge, ikke den svarte altså. :) Føler det kanskje ser litt dumt ut om fargene ikke går sammen? Liksom hvit t-skjorte og en mer gulaktig cardigan over? Hmm.. Kan jo hende det er fint også da!

Var litt vanskelig farge ser jeg nå, hadde nok vært lettere om den var svart eller grå.. Men så kler jeg veldig godt hvitt også da. :)

Om noen har noen forslag til topper tar jeg gjerne i mot svar! :laugh:

Skrevet

Jeg ville styrt unna hvitt under en mer kremfarget jakke, men sort, grått, blått, grønt, lilla, rød osv. Ville valgt litt dype farger til en sort eller mørkeblå smal jeans. Evt en sort topp og en bukse med litt farge. Så lenge det er smalt under må du bare finne farger du er komfortabel med. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...