AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Hva mener dere? Burde damer bli flinkere til å starte en samtale, spørre om nr osv? Anonymous poster hash: a5759...551
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Damer generelt liksom? Altså, det kunne jo ha vært hyggelig om enkelte damer ble flinkere på å starte samtaler, spørre om nr. osv da. Anonymous poster hash: cb5d5...946 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Det har man prøvd og det ble ikke godt mottatt. Anonymous poster hash: 16971...7db 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 ..kan relatere til den.Anonymous poster hash: cb5d5...946 1
Gjest Inferno Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Neh, hvorfor det? Vi får oss kuk uansett.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Gjør man det, så er det feil, og gjør man det ikke, ja så er jaggu det også feil. Jeg gjør begge deler. Anonymous poster hash: be41c...bcf 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Gjør man det, så er det feil, og gjør man det ikke, ja så er jaggu det også feil. Jeg gjør begge deler. Anonymous poster hash: be41c...bcf Så hva gjør du når det ikke blir så godt mottatt da?Anonymous poster hash: cb5d5...946
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Det har man prøvd og det ble ikke godt mottatt. Anonymous poster hash: 16971...7db Og hva skjedde her da..? Hvordan prøvde du?Anonymous poster hash: cb5d5...946
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Og hva skjedde her da..? Hvordan prøvde du?Anonymous poster hash: cb5d5...946 Greit det var mye alkohol involvert, men likevel, det går an å svare! Det var vel han greia som tok initiativ først, vi kysset litt og han ville ha nr mitt. Jeg sendte melding til han dagen etter, uten å få svar. Jeg blir så forbanna når folk ikke svarer. Anonymous poster hash: 16971...7db 1
Gjest Gaea Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Generelt sett, ja. Synes ikke jeg er så dårlig på det selv, men kan være litt sjenert og forsiktig til å begynne med. Har greid å skjerpe meg litt på det, føler at jeg ''skylder'' den jeg er interessert i å faktisk vise interesse (vet hvor slitsomt og kjipt det er når det er motsatt). Endret 31. desember 2013 av Gaea
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Så hva gjør du når det ikke blir så godt mottatt da?Anonymous poster hash: cb5d5...946 Jeg gjør ikke noe annerledes. Men same shit. Nå har jeg funnet verdens beste kjæreste -der jeg tok initiativet til slutt Så resten av hankjønnene kan bare sitte der ute og furte Anonymous poster hash: be41c...bcf
Gjest New_Girl Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Når jeg at mye ute på byen så var det ofte jeg som tok kontakt, og jeg har aldri vært redd for å vise interesse. I situasjoner hvor man er edru er jeg rett og slett for pysete! Har ingenting med at jeg er kvinne, men at jeg er sjenert. Tror kvinner blir flinkere og flinkere til å ta initiativ, men det finnes nok enda både kvinner og menn som mener at det er mannfolka som skal sjekke opp og vi skal sitte å vente.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Jeg gjør ikke noe annerledes. Men same shit. Nå har jeg funnet verdens beste kjæreste -der jeg tok initiativet til slutt Så resten av hankjønnene kan bare sitte der ute og furte Anonymous poster hash: be41c...bcf Du gjør ikke noe annerledes? Hva mener du? Selv pleier jeg å slutte da og heller finne noen som det blir godt mottatt hos. Og tok du initiativet til slutt altså? Hvor lang tid gikk det før du gjorde det da? Og jada, haters gonna hate. Og slik er det. They see me rolling.. They whatnow..? Greit det var mye alkohol involvert, men likevel, det går an å svare! Det var vel han greia som tok initiativ først, vi kysset litt og han ville ha nr mitt. Jeg sendte melding til han dagen etter, uten å få svar. Jeg blir så forbanna når folk ikke svarer. Anonymous poster hash: 16971...7db Ja vel. Du sendte en mld til en fyr du traff på fylla en gang, og er lei deg fordi han ikke svarte? Du har mye å lære om livet høres det ut som. Anonymous poster hash: cb5d5...946
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Du gjør ikke noe annerledes? Hva mener du? Selv pleier jeg å slutte da og heller finne noen som det blir godt mottatt hos. Og tok du initiativet til slutt altså? Hvor lang tid gikk det før du gjorde det da? Og jada, haters gonna hate. Og slik er det. They see me rolling.. They whatnow..?Ja vel. Du sendte en mld til en fyr du traff på fylla en gang, og er lei deg fordi han ikke svarte? Du har mye å lære om livet høres det ut som. Anonymous poster hash: cb5d5...946 Haha. Lei meg er jeg hvertfall ikke! Men jeg er sånn som irriterer meg over folk som ikke svarer. Selv jeg svarer, også når jeg ikke er interessert. Koster ikke mye tid å svare "Jeg er ikke interessert." Jeg ligger ikke og griner over han fyren, dontcha worry dontcha worry child! Kutter nå ut useriøse nordmenn og satser på å finne meg en redneck amerikaner istedet Vi har nok mer til felles. Anonymous poster hash: 16971...7db
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Haha. Lei meg er jeg hvertfall ikke! Men jeg er sånn som irriterer meg over folk som ikke svarer. Selv jeg svarer, også når jeg ikke er interessert. Koster ikke mye tid å svare "Jeg er ikke interessert." Jeg ligger ikke og griner over han fyren, dontcha worry dontcha worry child! Kutter nå ut useriøse nordmenn og satser på å finne meg en redneck amerikaner istedet Vi har nok mer til felles. Anonymous poster hash: 16971...7db Hyggelig å høre, faktisk. At du ikke er lei deg og slikt altså og ikke bærer nag eller er bitter, fordi den slags er som regel bare slitsomt å bære på i lengden og det er ingen andre enn den som bærer det det er slitsomt for. Og useriøse mennesker er sjeldent noe å satse på noe ja, men jeg har ikke så mye erfaring med at dem over dammen er så voldsomt mer seriøs i grunn, men det kan ha vært de menneskene jeg har hilst på og ikke nødvendigvis noe representativt for noe i grunn, verken hvordan dem er som folkeslag eventuelt og / eller ditt inntrykk av dem. Men det går nok sikkert helt fint. Lykke til da. Hehe. Dooooont worry. Be happy. Dooont worry. Beeee happy. Anonymous poster hash: cb5d5...946
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 Greit det var mye alkohol involvert, men likevel, det går an å svare! Det var vel han greia som tok initiativ først, vi kysset litt og han ville ha nr mitt. Jeg sendte melding til han dagen etter, uten å få svar. Jeg blir så forbanna når folk ikke svarer. Anonymous poster hash: 16971...7db De fleste av oss menn blir avvist ni av ti ganger. Mange ganger hører vi ikke noe etter å ha sendt meldinger, og det må man bare regne med. Du har gjort ett forsøk, og er sur for at det ikke gikk veien? Anonymous poster hash: af039...87c 2
Vanillalilla Skrevet 31. desember 2013 #17 Skrevet 31. desember 2013 Jeg skulle ønske jeg turte å ta mer insj, men jeg er alltid så usikker på hvordan det vil mottas og blir altfor nervøs/redd. Virker som det er ren bingo om du støter på en mann som ELSKER jenter med insj, eller HATER det. Teller det som insj hvis du smiler og avstandsflørter med noen?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #18 Skrevet 31. desember 2013 Jeg skulle ønske jeg turte å ta mer insj, men jeg er alltid så usikker på hvordan det vil mottas og blir altfor nervøs/redd. Virker som det er ren bingo om du støter på en mann som ELSKER jenter med insj, eller HATER det. Teller det som insj hvis du smiler og avstandsflørter med noen? Selvsagt teller det. Det teller for menn og da, håper jeg? Anonymous poster hash: cb5d5...946
Gjest Absolutt Skrevet 31. desember 2013 #19 Skrevet 31. desember 2013 Bør det ikke som regel være en liten balanse av insj? Jeg kan gjerne be en fyr om nr hans, vise at jeg er interessert, men da er det også gjerne tegn til at han er interessert.
Gjest .-L-. Skrevet 31. desember 2013 #20 Skrevet 31. desember 2013 (endret) De fleste av oss menn blir avvist ni av ti ganger. Mange ganger hører vi ikke noe etter å ha sendt meldinger, og det må man bare regne med. Du har gjort ett forsøk, og er sur for at det ikke gikk veien? Anonymous poster hash: af039...87c 9/10 er vel en overdrivelse? Om man følger litt med på hvilke damer som gjør seg tilgjengelige blir man ikke avvist så ofte. Har opplevd damer som er interessert, men som ikke helt tør å vise det og har opplevd damer som viser det. Liker best når damen også tar initiativ for da føler jeg at hun er interessert også. Synes ikke det er så gøy når jeg må stå for alt. Endret 31. desember 2013 av .-L-. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå