AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Per dags dato veier jeg 48 kilogram og er cirka 163 cm høy. Altså, jeg høres meget slank ut, men jeg ser ikke slank ut i speilet. I butikkvinduer kan jeg se veldig slank ut, men hjemme i mitt eget speil, ser jeg mye større ut. Det er litt frustrerende. Jeg trener ikke mye styre, men mye kondisjon, så det kan vel være en faktor... Men jeg tenker uansett at når en har så lav kroppsvekt så burde en se veldig slank ut.... Anonymous poster hash: 07af7...451
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er 169 og veier 50 kg, noe som også betyr at jeg bør se meget slank ut. Synes heller jeg ser ut som 55 kg. Det er ganske sikkert pga. høy fettprosent/skjev fordeling av muskler/fett, så jeg ville anbefalt deg å trene styrke! Anonymous poster hash: 65103...303 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er 165 og veier 90kg, men ser slank ut. Folk nekter å tro at jeg veier så mye som jeg gjør. Selv måtte jeg opp på vektskålen for at legen min skulle tro på meg. Jeg bruker medium i alt av klær og selv da er de ikke trange. I noen tilfeller må jeg bruke small. Det jeg vil fram til er så lenge du er fornøyd med deg selv, så spiller det ingen rolle hvor mye du veier:)Anonymous poster hash: dfcfb...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er 169 og veier 50 kg, noe som også betyr at jeg bør se meget slank ut. Synes heller jeg ser ut som 55 kg. Det er ganske sikkert pga. høy fettprosent/skjev fordeling av muskler/fett, så jeg ville anbefalt deg å trene styrke! Anonymous poster hash: 65103...303 Da er du veldig slank! Kanskje jeg har det ja, høy fettprosent? Er ikke så veldig glad i styrketrening, har du kanskje noe å anbefale for en nybegynner, øvelser som en kan utføre hjemme? Tror du ser slankere ut enn du tror Hmmm, vil tro jeg ser helt normal ut, det er i så fall tåpelig hvis jeg går rundt og innbiller at jeg er større enn jeg er, men speilbildet lyver ikke... Anonymous poster hash: 07af7...451
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Hmmm, vil tro jeg ser helt normal ut, det er i så fall tåpelig hvis jeg går rundt og innbiller at jeg er større enn jeg er, men speilbildet lyver ikke... Anonymous poster hash: 07af7...451 Om du har forvridd kroppsbilde jo. Da lyver faktisk speilbildet. Anonymous poster hash: 1b247...013 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Jeg er 165 og veier 90kg, men ser slank ut. Folk nekter å tro at jeg veier så mye som jeg gjør. Selv måtte jeg opp på vektskålen for at legen min skulle tro på meg. Jeg bruker medium i alt av klær og selv da er de ikke trange. I noen tilfeller må jeg bruke small. Det jeg vil fram til er så lenge du er fornøyd med deg selv, så spiller det ingen rolle hvor mye du veier:)Anonymous poster hash: dfcfb...3c2 Det går begge veier, ja. Du er heldig som ser slank ut, du har nok fett på de riktige plassene. Jeg bruker klær i str. XS og S. Det er nettopp det, jeg er ikke fornøyd med speilbildet, syns jeg burde se slankere ut, men så tenker jeg at 48 kg er veldig lite... Eller, jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 07af7...451
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Om du har forvridd kroppsbilde jo. Da lyver faktisk speilbildet. Anonymous poster hash: 1b247...013 Tror ikke jeg har forvridd kroppsbilde, altså, jeg lider ikke av spiseforstyrrelser og mener at vekten min er lav, men i speilet på badet mitt ser jeg mye større ut enn jeg veier. Intrikat å forklare det her, ja. Anonymous poster hash: 07af7...451
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Jeg ser forresten veldig slank ut når jeg har klær på meg, det er når jeg har ser meg selv i undertøyet på badet at jeg legger merke til størrelsen på lårene og armene, de er jo ikke store, men større enn vekten tilsier. Får vel begynne med styrkeøvelser Anonymous poster hash: 07af7...451
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Tror ikke jeg har forvridd kroppsbilde, altså, jeg lider ikke av spiseforstyrrelser og mener at vekten min er lav, men i speilet på badet mitt ser jeg mye større ut enn jeg veier. Intrikat å forklare det her, ja. Anonymous poster hash: 07af7...451 Kan du legge ut et bilde? Er fullt mulig at du faktisk bare tror selv at du ser større ut enn vekta di. Anonymous poster hash: 1b247...013
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Kan du legge ut et bilde? Er fullt mulig at du faktisk bare tror selv at du ser større ut enn vekta di. Anonymous poster hash: 1b247...013 Har ikke mulighet til å ta bilde nå, men kan sikkert gjøre det når jeg kommer hjem igjen om et par dager Er ganske sikker på at jeg ser større ut enn jeg veier, så får vel bygge litt muskler. Anonymous poster hash: 07af7...451
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 Det går begge veier, ja. Du er heldig som ser slank ut, du har nok fett på de riktige plassene. Jeg bruker klær i str. XS og S. Det er nettopp det, jeg er ikke fornøyd med speilbildet, syns jeg burde se slankere ut, men så tenker jeg at 48 kg er veldig lite... Eller, jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 07af7...451 Så klart er 48 kg lite! Og kommer du inn i klær i XS, så er du jo tynn! :-) Ikke vær så hard mot deg selv. Anonymous poster hash: a4e05...132 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Du er nok klassisk skinnyfat, med for lite muskelmasse. Det er muskler som gir kroppene våre den fine formen og om du har lite muskler kan det gi en slapp. Styrketrening er nok svaret dittAnonymous poster hash: bd661...24e 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Så klart er 48 kg lite! Og kommer du inn i klær i XS, så er du jo tynn! :-) Ikke vær så hard mot deg selv. Anonymous poster hash: a4e05...132 Jeg vil ikke kalle meg selv "tynn", vil vel heller si jeg er slank, ser helt normal ut. Men du har rett i at jeg kan være litt for hard mot meg selv i blant... Du er nok klassisk skinnyfat, med for lite muskelmasse. Det er muskler som gir kroppene våre den fine formen og om du har lite muskler kan det gi en slapp. Styrketrening er nok svaret dittAnonymous poster hash: bd661...24e Ja, er nok det, får begynne med styrketrening, men du vet ikke om noen enkle øvelser en kan gjøre hjemme? Anonymous poster hash: 07af7...451 1
Gjest Citronella Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Du er tynn. Du er slank. Du er fin. Du er mer enn bra nok. Mitt tips for 2014: Les bøker, spis brokkoli, utfør masse hverdagsmosjon, finn andre verdier i livet. 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 Du er tynn. Du er slank. Du er fin. Du er mer enn bra nok. Mitt tips for 2014: Les bøker, spis brokkoli, utfør masse hverdagsmosjon, finn andre verdier i livet. Takk for motiverende ord Jeg skal begynne å trene hardere nå, er veldig glad i kondisjonstrening, men styrketrening har aldri vært min greie, får vel skjerpe meg. Anonymous poster hash: 07af7...451
Pringle Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 Du er undervektig og har tydeligvis et forvrengt kroppsbilde! Oppsøk profesjonell hjelp og spis mer mat. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 Du er undervektig og har tydeligvis et forvrengt kroppsbilde! Oppsøk profesjonell hjelp og spis mer mat. I følge BMI er jeg undervektig, men jeg ser mye større ut. 48 er lite, men det ser ut som at jeg veier mer enn det, men det har kanskje noe å gjøre med at jeg ikke trener styrke. Jeg spiser nok mat og har ingen behov for profesjonell hjelp Anonymous poster hash: 07af7...451 1
Gjest Citronella Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 I følge BMI er jeg undervektig, men jeg ser mye større ut. 48 er lite, men det ser ut som at jeg veier mer enn det, men det har kanskje noe å gjøre med at jeg ikke trener styrke. Jeg spiser nok mat og har ingen behov for profesjonell hjelp Anonymous poster hash: 07af7...451 Du mener at du ser større ut? Hva synes venner og nære og kjære?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 Du mener at du ser større ut? Hva synes venner og nære og kjære? At jeg ser større ut er det ingen tvil om. Begynner å lure om badevekten min er defekt Jeg snakker ikke om dette med venner og familie, men de kommenterer at jeg er veldig slank i blant, syns jeg er slank selv også, men det ser ikke ut som at jeg veier 48 kg, mer 55-56 kg syns jeg. Anonymous poster hash: 07af7...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå