AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har rødt hår og fregner, og den obligatoriske kritthvite huden Vil så gjerne få ihvertfall en liten antydning til glød i huden og har hørt fra flere at Dove Summerglow skal fungere. Men jeg har ikke brukt sånt før så jeg lurer på noen ting. Det står på pakka at man skal vaske hendene etter at man har smørt seg inn, men får man ikke hvite hender da? Skal jeg smøre meg morgen og kveld, eller bare en gang om dagen? Skal jeg bruke den i ansiktet også - og hvis ja, skal jeg smøre meg oppå øyelokka og sånt også? MÅ jeg ha noe bodyscrub i tillegg? Anonymous poster hash: 5936f...40f
Dricka Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Det som skjer om du ikke vasker hendene dine etterpå er at de blir stygge og skjoldete. Altså mørk farge. Ser ut som du er skitten på hendene.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Det som skjer om du ikke vasker hendene dine etterpå er at de blir stygge og skjoldete. Altså mørk farge. Ser ut som du er skitten på hendene. Men får man fin og jevn farge på hendene som resten av kroppen da? Eller vasker man av fargen så de blir hvite? Anonymous poster hash: 5936f...40f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Dove summerglow fungerer, og lukter godt til selvbruning å være. Den gjorde hvert fall det da jeg brukte den for noen år siden. Det står på pakka at man skal vaske hendene etter at man har smørt seg inn, men får man ikke hvite hender da? Du vil få skjoldete hender og fingre hvis du ikke vasker dem etterpå, men det du kan gjøre er å ta litt(!) selvbruning på hendene og smøre ut, men ikke få det på fingrene/neglene. Skal jeg smøre meg morgen og kveld, eller bare en gang om dagen? Kommer an på hvilket resultat du ønsker. Hvis du ønsker mer farge, smør gjerne på en gang om dagen. Det beste er å la det virke over natten, men ikke bruk klær/sengetøy som du er veldig redd for. jeg husker ikke helt hvordan Summerglow'en er, men annen selvbruning pleier å smitte av, og noe kan være vanskelig å få vekk. Skyll av om morgenen. Skal jeg bruke den i ansiktet også - og hvis ja, skal jeg smøre meg oppå øyelokka og sånt også? Du kan bruke den i ansiktet, men selvbruning spesielt for ansikt er anbefalt. Du kan påføre det rundt øynene, men ikke få det i øyet. MÅ jeg ha noe bodyscrub i tillegg? Jeg har sjeldent trengt det, men det anbefales for at fargen skal sitte lengre og penere. I ansiktet føler jeg det er viktigere for meg. Du kan også lage en scrub av sukker og olivenolje. Anonymous poster hash: a572a...79c 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Pass på når du har påført det, det kan fort bli fryktelig stygt Anonymous poster hash: 6602d...0c8
Gjest Hyssingen Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Det finnes en egen en for ansikt forresten. Jeg pleier, etter jeg har vaset hendene, å ta en liten dert på oversiden av hånden og gni det utover med bare oversidene, så håndflatene ikke får noe på seg, men hendene allikevel får farge.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/annet/test-av-selvbruningskrem-3782431.html#top6 Anonymous poster hash: 6602d...0c8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Så jeg må dusje den av igjen? Og hva heter den som er til ansiktet? Er den i samme serie som Dove? Anonymous poster hash: 5936f...40f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/annet/test-av-selvbruningskrem-3782431.html#top6 Anonymous poster hash: 6602d...0c8 Oi, det var jo litt kjipt... Men jeg har hørt at den skal fungere, og den virker litt enklere å bruke enn andre selvbruningskremer. Så forsøker denne i første omgang. Anonymous poster hash: 5936f...40f
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Oi, det var jo litt kjipt... Men jeg har hørt at den skal fungere, og den virker litt enklere å bruke enn andre selvbruningskremer. Så forsøker denne i første omgang. Anonymous poster hash: 5936f...40f Den er ikke så dårlig som testen sier! Anonymous poster hash: a572a...79c 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Den er bedre enn mange andre selvbruningsprodukter. Mensinifrs om duger om en som ikke er testet på dyr, da.. Frem til det, er jeg stolt av å være blek Anonymous poster hash: 683b0...cf2
Wonderbitch Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Jeg synes den er super! Man får -litt- farge, og den er mye lettere å få til pent enn andre selvbruningskremer. Ja du bør vaske hendene så du ikke blir brun på innsiden, men kan som noen over her sier smøre litt på oversidene etterpå (uten å bruke innsiden av hendene da)
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Jeg bruker denne og er veldig blek, og synes det er kjempefint med en gradvis farge:) Selv bruker jeg hansker, og smører hendene til slutt så jeg kan unngå neglene litt, for de blir også farget og det er ikke noe særlig. Men du bør også skrubbe huden med en sånn skrubbhanske f.eks. for at fargen skal bli jevn. Er du plaget med tørr hud noen steder kan du smøre med vanlig fuktighetskrem der først, ellers kan det området trekke til seg ekstra mye farge. Mange skryter av st. tropez sine, men har ikke prøvd dem selv. Anonymous poster hash: fa588...e60 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Takk for svarene Men jeg lurer på om jeg må dusje den av igjen? Trodde den var som en slags bodylotion som skulle sitte på. Skal jeg da smøre meg hver kveld og dusje den av om morgenen? Anonymous poster hash: 5936f...40f
Magnifique Skrevet 31. desember 2013 #15 Skrevet 31. desember 2013 Hei. Bruk hansker! Da unngår du slike flekker på innsiden av hendene. Jeg pleier å peele huden i dusjen, smøre meg inn med litt bodylotion på de tørre partiene mine, vente til det har trukket godt inn, og siden påføre selvbruning. Morgenen etter dusjet jeg det av Da unngår du at overflødig selvbruning smitter over på klærne dine. - Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #16 Skrevet 31. desember 2013 Takk for svarene, er litt klokere nå. Men er fortsatt usikker på ansiktet da? Det var noen som nevnte at det er en egen til ansikt? Og kan jeg smøre hele ansiktet - rundt øynene også? Anonymous poster hash: 5936f...40f
fresia Skrevet 31. desember 2013 #17 Skrevet 31. desember 2013 jeg bruker den bare i ansiktet. lukker bare øynene når jeg smører det området. smører meg etter jeg har dusja. har prøvd den på resten av kroppen også og synes den trekker fort inn. har ikke opplevd at den smitter over på noe! bruker normal to dark skin - er litt gyllen med gul undertone i huden fra før. den gir ikke veldig mye farge, men det er ikke målet mitt heller… vil bare ha litt frisk og solbrun glød i ansiktet!
Djungelvrål Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 Pass på når du har påført det, det kan fort bli fryktelig stygt Anonymous poster hash: 6602d...0c8 Nei, det blir det ikke. Fordi den gir gradvis farge. Jeg smører meg med den på armene og skuldrene morgen og kveld i et par dager før fest og vips fin og gyllen til fest. Man skal skylle hendene men etterpå kan du ta litt på oversiden av hendene og gni de mot hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå