Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter fra tidligere ekteskap og vil gjerne reise bort den julen hun ikke er hos oss. Det ble ikke godt tatt imot fordi hun vil ha muligheten til å besøke oss i julen.

Da hun var yngre syns jeg det var greit, men nå som hun nærmer seg 30 år så syns jeg vi snart kan løsrive oss litt. Etterhvert vil hun også være hos mannen sine foreldre.

Det jeg lurer på er hvordan dere gjør det med julen når ungene er voksne. Er det for mye av meg å forlange at vi den julen hun skal feire sammen med andre kan ta oss en sydentur?

Anonymous poster hash: 61675...b79
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forventet at ungen var rundt 10- 15, men 30 ??

Nei, reis du, med god samvittighet.

Anonymous poster hash: eb356...fa3
Skrevet

Jeg forventet at ungen var rundt 10- 15, men 30 ??

Nei, reis du, med god samvittighet.

He, he. Ja, hun er nok litt barnslig på det området. Blir litt fort fornærmet hvis ikke ting er som de alltid har vært. Hun er nok ikke helt ute av redet. Likte ikke at jeg droppet juletre det året hun var hos faren sin heller.

Jeg tror nok vi gjør det neste år. Hun venner seg til det håper jeg.

Skrevet

He, he. Ja, hun er nok litt barnslig på det området. Blir litt fort fornærmet hvis ikke ting er som de alltid har vært. Hun er nok ikke helt ute av redet. Likte ikke at jeg droppet juletre det året hun var hos faren sin heller.

Jeg tror nok vi gjør det neste år. Hun venner seg til det håper jeg.

Det må hun nesten bare ;)

På tide at mor gjør det hun vil i jula tenker jeg.

Skrevet

Syns du skal gjøre det du vil. Hun er voksen og det er ikke alltid sånn her i livet at alle andre rundt oss gjør akkurat det vi syns hadde passet oss best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...