AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Hva gjør dere med barna på nyttårsaften? Får de sitte oppe til kl. 00.00 å se rakettene? Datteren min er nesten 3 år og hun vil gjerne ha med seg rakettene, selv om det nok blir innenfra. Skriv JA/NEI, evt. hvorfor og barnets alder Anonymous poster hash: 64088...1a3
Gjest Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Har ikke barn, men når jeg var liten så jeg husker jeg at alle barna la seg hvis de ville. Altså vi var gjerne hos noen, så gikk bare å la oss i senge til foreldrene og hadde klær på o.s.v. også vekte de oss når raketten skulle skytes opp
makkapakka Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 satt ikke oppe med han før han var 5 år.
Gjest Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Nå er min snart åtte, så hun får være oppe, men da hun var yngre lot vi henne sove litt etter middag før vi vekte litt før rakettene, slik at hun ikke var helt i ørska da dressen skulle på.
Nektarin Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Min er 1,5 og kommer verken til å holdes våken eller vekkes for rakettene. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Mine små på 1 og 3 blir lagt til ca normal tid, våkner dem av bråket, får de komme opp og se, men det har de ikke gjort tidligere år... Anonymous poster hash: d567c...81b
Dricka Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 I familien min er det vanlig at de som vil sover og blir vekt til klokka tolv eller at de er våkne hele kvelden.
Missy1 Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Har en gutt på 3år som ikke kommer til å bli holdt våken eller bli vekket. Vi legger til vanlig tid og hvis rakettene vekker han ved midnatt så tar vi han opp så han kan se. Ifjor våknet han av rakettene så vi tok han opp for å se. Tror han syns det var spennende, men ble et helvete med legging igjen etterpå så jeg håper han sover igjennom i år for morgenen starter i 4-5tiden uansett når han legger seg og da vil jeg gjerne være litt uthvilt 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Ser ann formen, vi har en 4-åring og skal feire med noen som har en jevngammel unge. Er formen ok så blir de nok oppe til tolv (prøver nok å legge inn en dupp på dagen). Men går det ikke så fyrer vi opp rakettene tidlig evt vekker ungen til rakettene (i fjor hadde vi rakettoppskytning i ni-ti tiden på kvelden, så køyet ungene). Anonymous poster hash: e3151...711
Harlekin Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Tar det som det kommer. HUn er 4,5 år og har vel ikke egentlig opplevd noen hyttårsaften som hun husker. Ikke synes jeg det er så viktig å være oppe til kl. 12 heller, gidder ikke det selv en gang Dessuten er det nok fyrverkeri tidligere på kvelden, så hun får sett noe. Vekke henne gjør jeg i hvert fall ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Vi jenta er 2,5 år, og skal for første gang få være med å se fyrverkeri klokken åtte. Tidligere år har det vært kjempe flott, og vi gleder oss masse. Håper hun sovner når vi kommer hjem etter det, gjør hun det vekker vi ikke til klokken tolv :-)Anonymous poster hash: 8316c...552
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Har småsøstre på 9, som får legge seg i 8-9 tiden om de blir trøtte, noe de vanligvis alltid blir uansett. Også blir de vekt klokken 12 Om de vil stå opp eller ikke får de bestemme selv Anonymous poster hash: 0036a...134
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 Har småsøstre på 9, som får legge seg i 8-9 tiden om de blir trøtte, noe de vanligvis alltid blir uansett. Også blir de vekt klokken 12 Om de vil stå opp eller ikke får de bestemme selv Anonymous poster hash: 0036a...134 Må legge til at da de var mindre så la de seg i 6-7 tiden og ble vekt klokken 12:P Som regel så ville de opp en tur, og ut i 2 minutter også ville de inn igjen. Da satt de inn og så ut gjennom ruta istedenfor Anonymous poster hash: 0036a...134
Teriyaki Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 Ikke blir han oppe til tolv og ikke blir vi å vekke han heller. Men han får nok sett litt raketter likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #17 Skrevet 30. desember 2013 Har en på 5 år og ei på 2 år og 8 mnd. 5 åringen skal få være våken til midnatt om han klarer det. Han har vært oppe til midnatt de 2 siste årene også.(og årene før det ble han lagt til vanlig tid og våknet når det braket løst ved midnatt.) 2 åringen blir nok lagt til vanlig tid. Og våkner hun ved midnatt blir hun sikkert tatt opp for å se på. Hun har ikke våknet tidligere år, så gjenstår å se om hun gjør det i år. Anonymous poster hash: e83a0...6b1
Gjest Magdalene Skrevet 30. desember 2013 #18 Skrevet 30. desember 2013 Frøkna på straks 5år, legger seg når hun blir trett. Sikkert rundt 21, men vi skal ha selskap her i morgen, så kanskje hun holder lenger også. Også har hun sagt at vi ikke skal vekke henne. Men våkner hun, så får hun selvsagt komme opp. Hun har sovet gjennom alle til nå. Minsten på 1,5år får sove gjennom om han klarer, og våkner han så tar vi han med ut.
Sushi Skrevet 30. desember 2013 #19 Skrevet 30. desember 2013 Vår 2,5-åring skal være hos besteforeldre, men det er nok ikke aktuelt å være oppe til 12 på mange år ennå. Her vi bor er det barnefyrverkeri tidligere på kvelden, så det er mulig hun får se det fra neste år. Våkner hun kl 12 så få hun sikkert se litt ut vinduet.
Bettina82 Skrevet 30. desember 2013 #20 Skrevet 30. desember 2013 Mine små får se rakettene om de er våkne ved midnatt. Legger dem før om de virker trøtte/er sure, men ellers koser vi oss sammen hele kvelden og legger dem rett over tolv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå