Gå til innhold

Hvorfor liker mange menn små og søte kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne som er ganske liten og får ofte høre at jeg er veldig liten og søt av mange menn. Virker nesten som om at flertallet liker jenter som er små og søte. Så jeg lurer egentlig på hva som gjør en liten jente mer attraktiv enn en jente på kanskje 170? Jeg føler jo at jenter på 170 ofte er mer sexy enn det jeg er (altså at det er en mer sexy høyde) og det må være en god del bedre å kysse på ei jente som er 170 enn lille meg?

Jeg har kjæreste da, men får til tross for det ofte skikkelig bra mannfolk etter meg som sier at de synes at jeg er så fin osv og da spesielt fordi jeg er liten og nett.

Så hva er det egentlig som er positivt med små og nette kvinner fremfor høye og flotte kvinner? For jeg kan ikke se noen positive ting med å være liten (uten den med at mannfolk liker meg da, noe jeg egentlig ikke skjønner)

Anonymous poster hash: 258b7...348
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, av samme grunn som at dere kvinner liker mennene høye og mørke tenker jeg. Liten og nett=feminint og høy og mørk=maskulint

Anonymous poster hash: 00c7d...2b3
  • Liker 3
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Åguuuud. Jeg har aaaaaltid tenkt omvendt; hva eeeer det som gjør at menn liker høye damer, over 1.75 og ikke de små, søte damene?

Jeg er en kvinne på over 1.70 som ofte får høre at jeg er flott og vakker. Lurer også på ha som gjøre meg mer attraktiv enn en liten søt snelle på 1.55.

Jeg tror det kommer av at jeg er så sabla bra å kysse på!

• Liker 4
Skrevet

trigger sikkert en følelse hos mannen om å være stor og sterk og beskyttende.

• Liker 1
Skrevet

trigger sikkert en følelse hos mannen om å være stor og sterk og beskyttende.

This.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke dette bare utrolig individuelt? Jeg ser for meg at det er 50/50 om menn liker høye eller lave jenter.

Sannsynligheten er vel at den som er lav legger mer merke til menn som liker lave jenter, nettopp fordi de får mer oppmerksomhet fra disse?

• Liker 3
Skrevet

Jeg er en bredskuldret og kraftig (ikke fet) kvinne på 180, har et ansikt med svært markante trekk. mennene står ikke akkurat i kø på trappa for å si det sånn. Når jeg skal pynte meg i kjole, føler jeg meg som en draq queen og føler meg svært utilpass. Jeg er hu dama menn prøver seg på når de har tykkest ølbriller, og kameratene deres hvisker i øret at "dette vil du ikke".

For menn tilsvarer jeg vel det en mann med lav, spinkel kropp og micropenis er for kvinner. I love my life :D

Kunne drept for å være liten og nett... Lesbiske sender meg av og til litt lengre blikk da... Yayy

Anonymous poster hash: ec6df...859

• Liker 6
Skrevet

Åguuuud. Jeg har aaaaaltid tenkt omvendt; hva eeeer det som gjør at menn liker høye damer, over 1.75 og ikke de små, søte damene?

Jeg er en kvinne på over 1.70 som ofte får høre at jeg er flott og vakker. Lurer også på ha som gjøre meg mer attraktiv enn en liten søt snelle på 1.55.

Jeg tror det kommer av at jeg er så sabla bra å kysse på!

Hahah, ja, kan selvsagt bare være at jeg legger mer merke til mannfolka som liker små jenter siden det er sikkert de som tar kontakt :P

-TS

Skrevet

De fleste kvinner kan være både søte og sexy. Det handler om holdning, styling, bekledning osv.

I totalen så er en attraktiv kvinne en attraktiv kvinne. Av venninnene mine får ikke noen mer oppmerksomhet enn andre pga. høyde. Noen av mine peneste venninner er små, andre er høye.

Jeg er 175 og kan bli kalt både søt og sexy, alt ettersom.

Anonymous poster hash: 87fe2...dd7
  • Liker 2
Skrevet

Ja hvorfor liker egentlig menn søte kvinner?

Du er jo mann så du kan jo svare på det. Er det ikke bedre med en kvinne som er sexy fremfor søt? Jeg tror ikke jeg er særlig sexy sånn sett (utenom når jeg har på kun undertøy, men det er jo bare i senga hjemme med kjæresten) og får ofte høre av menn at jeg er så liten og søt, så synes det er merkelig.. Kan være som noen her sier at mannen føler seg stor og sterk sammen med en liten og søt jente tenker jeg?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Man er tiltalende i sexy og søt sammenheng når man er trygg på seg selv og avslappet nok til å tørre å vise sin egen femininitet.

Selv er jeg +/- 1.80 med sko på, og har en merksnodig tiltrekningskraft på menn på rundt 1.90 i aldersgruppen fra 40 og opp til + min egen alder.

Skrevet

Du er jo mann så du kan jo svare på det. Er det ikke bedre med en kvinne som er sexy fremfor søt? Jeg tror ikke jeg er særlig sexy sånn sett (utenom når jeg har på kun undertøy, men det er jo bare i senga hjemme med kjæresten) og får ofte høre av menn at jeg er så liten og søt, så synes det er merkelig.. Kan være som noen her sier at mannen føler seg stor og sterk sammen med en liten og søt jente tenker jeg?

Tror du legger for mye oppi dette skillet mellom søt/sexy. Mennene liker deg, det er jo det de mener både når de sier du er søt og at du er sexy.

Skrevet

Noe som av og til slår meg er at jeg tror lave menn ofte liker høye kvinner? (Føler de høye kvinnene dette?)

Anonymous poster hash: 76258...f25
Skrevet

Tror du legger for mye oppi dette skillet mellom søt/sexy. Mennene liker deg, det er jo det de mener både når de sier du er søt og at du er sexy.

Hmm, ja, du har kanskje rett i det. For når jeg tenker søt så tenker jeg noe nusselig og ikke noe man er tiltrukket av. Men er ikke sikkert mannfolka mener det sånn :)

-TS

Skrevet

Man er tiltalende i sexy og søt sammenheng når man er trygg på seg selv og avslappet nok til å tørre å vise sin egen femininitet.

Selv er jeg +/- 1.80 med sko på, og har en merksnodig tiltrekningskraft på menn på rundt 1.90 i aldersgruppen fra 40 og opp til + min egen alder.

Ja, jeg synes selv det er kult med høye kvinner. Og jeg føler heller ikke det er mindre feminint. Og det er akkurat derfor jeg synes det er rart at en god del liker lille meg når de kan få sånne som deg. Min kjæreste er 195, så ikke akkurat liten han heller :P

-TS

Skrevet

Noe som av og til slår meg er at jeg tror lave menn ofte liker høye kvinner? (Føler de høye kvinnene dette?)

Anonymous poster hash: 76258...f25

Ja, jeg har følt på det. Ikke noe galt i det, men hvis det er det eneste fyren snakker om hele kvelden så blir det litt ensformig. Selv er jeg 1,74 og må vel regnes som høy.

Har mange ganger ønsket at jeg var ei lita, søt negresse, men har innsett at det blir jeg aldri. ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ja, jeg synes selv det er kult med høye kvinner. Og jeg føler heller ikke det er mindre feminint. Og det er akkurat derfor jeg synes det er rart at en god del liker lille meg når de kan få sånne som deg. Min kjæreste er 195, så ikke akkurat liten han heller :P

-TS

Uten sko er jeg helt gjennomsnitt med 1.69.

Min niese er 1.60, og en meget vakker, petite, ung kvinne.... Jeg har ingen problemer med å se eller forstå at svært mange menn finner små kvinner utrolig tiltrekkende.

Heldigvis har menn ulike preferanser hvor høyde kun er en av mange preferanser.

Preferanser som alle står for fall når en mann møter en spesiell kvinne han faller for ;)

• Liker 1
Skrevet

-TS

Jamen, du som syter så fælt over at høye menn liker lave kvinner....bytt ut kjæresten din med en på 170 da vel.....(Men nei, du later vel bare som om du misliker at høye menn liker lave kvinner....hykler).

Selv er jeg 167 og kjæresten min er 196. Perfekt for oss.

Anonymous poster hash: 528ab...1e9

Skrevet

Hvorfor liker mange kvinner store og høye menn?

Anonymous poster hash: d18bb...f5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...