Gå til innhold

I used to..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I used to walk into a room full of people and wonder of they liked me.

..now i look around and wonder if I like them.

Anonymous poster hash: dccab...132

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok? Og?

Anonymous poster hash: 8571d...bc8
  • Liker 3
Skrevet

Ok? Og? Anonymous poster hash: 8571d...bc8

Du forstår som vanlig.. Ingenting? Bebiss.. Er det deg? =O Forstår man generelt lite og ingenting så kompliserer jo det selvsagt omstendighetene, men er du bare deg selv, som vanlig, så har vel ikke folk spesielt store forventninger heller. Som vanlig.

Utover det, så behøver ikke noe alltid å bety noe eller ligge noe mer bak det.

Hint og slikt er det jo ikke alle som er like flink til å "tolke", men da er det vel ikke forventet heller? :)

Ts

Skrevet

Du forstår som vanlig.. Ingenting? Bebiss.. Er det deg? =O Forstår man generelt lite og ingenting så kompliserer jo det selvsagt omstendighetene, men er du bare deg selv, som vanlig, så har vel ikke folk spesielt store forventninger heller. Som vanlig.

Utover det, så behøver ikke noe alltid å bety noe eller ligge noe mer bak det.

Hint og slikt er det jo ikke alle som er like flink til å "tolke", men da er det vel ikke forventet heller? :)

Ts

Ikke Bebiss nei. Jeg forsto det helt fint, men hva var hensikten med å lage en tråd der du skrev dette?

• Liker 2
Skrevet

Ikke Bebiss nei. Jeg forsto det helt fint, men hva var hensikten med å lage en tråd der du skrev dette? Anonymous poster hash: 8571d...bc8

Hva var hensikten.. Godt spørsmål ! :)

Jeg og lurer på det i blant. Hva er hensikten med å snakke til meg og behandle meg på en.. viss måte?

Snakk til meg som om det er JEG som er gal og sliter stygt med forstyrrelser i denne friske atmosfæren og jeg vil sitte en vanvittig stor pris på deg. :)

Det finnes ikke en bedre følelse i verden.

Skrevet

Jeg går som regel inn i et rom og tenker "Hvem av disse skal jeg spise til middag?"

• Liker 2
Skrevet

Hvordan respons er det du ønsker? :vetikke:

Skrevet

Jeg går som regel inn i et rom og tenker "Hvem av disse skal jeg spise til middag?"

Kannibalisme er nok svært populært.

Hvordan respons er det du ønsker? :vetikke:

Jeg vet ikke. Jeg er bare så drittlei av spill, indirekte hinting, omvendt psykologi og overdrevet hysteri for ingenting. Altså, hvilken respons jeg ønsker? En ærlig en, uten noen løgner whatsoever. Er det mulig? :vetikke:

Ts

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg er bare så drittlei av spill, indirekte hinting, omvendt psykologi og overdrevet hysteri for ingenting. Altså, hvilken respons jeg ønsker? En ærlig en, uten noen løgner whatsoever. Er det mulig? :vetikke:

Ts

Ok, jeg skal være helt ærlig. Om det er noe du synes er viktig rundt ordtaket eller hva det nå enn er, si det. Hva skal man respondere til dette? "vakkert sitat."? Hvor er det du vil hen?

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Hva skal man respondere til dette? "vakkert sitat."?

Ja, hvorfor ikke?

Hvordan ville du ha reagert dersom du fant det på facebook?

Jeg har nemlig sett det der og responsen fra de som kommenterte det var av typen; "Godt sagt!" og "Denne må jeg huske!"

Skrevet

Ok, jeg skal være helt ærlig. Om det er noe du synes er viktig rundt ordtaket eller hva det nå enn er, si det. Hva skal man respondere til dette? "vakkert sitat."? Hvor er det du vil hen? Anonymous poster hash: 8571d...bc8

Nei, det handler ikke om sitatet i seg selv. 'Vakkert' nok som det er.

Blir litt som.. Kjærlighet som er som en fiolin. Musikken kan stoppe, men strengene er der for alltid.

Men ærlighet er fint da. Hvordan musikk er/var det ønskelig å spille på mine strenger? Og hva er/var hensikten med det? :vetikke:

Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Hvordan ville du ha reagert dersom du fant det på facebook?

Jeg har nemlig sett det der og responsen fra de som kommenterte det var av typen; "Godt sagt!" og "Denne må jeg huske!"

Hehe! Jeg så det på Facebook selv og hentet det derfra. Syntes derimot ikke at det var så vakkert eller spesielt godt sagt for den del.

Alt det handler om er jo hva en bør bry seg mest om. Hva Dem tenker om meg, eller hva jeg tenker om Dem ?

Skrevet

Jeg kan ikke fordra sånne 'quotes' som folk spyr ut over alt. Kommenterer aldri sånne ting på facebook eller andre steder.

Jeg syns det er mye mer interessant å høre hva folk selv har å si, i stedet for svada noen andre har funnet på.

Mange av disse blir også alt for "mooshi-mooshi" for min smak.

Men, det er jo min mening. Virker nesten som jeg er den eneste hvis du ser på feed'en min på face. Alle kommenterer med "Ååå, så nyyydelig", "Klokt sagt" bla bla bla..

• Liker 1
Skrevet

Fint sitat absolutt, men når jeg leser nedover undrer jeg meg egentlig mest over hva TS har røyka... :vetikke:

Skrevet

Fint sitat absolutt, men når jeg leser nedover undrer jeg meg egentlig mest over hva TS har røyka... :vetikke:

Slo meg også.. :smoke:

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg kan ikke fordra sånne 'quotes' som folk spyr ut over alt. Kommenterer aldri sånne ting på facebook eller andre steder.

Jeg syns det er mye mer interessant å høre hva folk selv har å si, i stedet for svada noen andre har funnet på.

Men, det er jo min mening. Virker nesten som jeg er den eneste hvis du ser på feed'en min på face. Alle kommenterer med "Ååå, så nyyydelig", "Klokt sagt" bla bla bla..

Det er jo ikke sånn at man MÅ kommentere alt som dukker opp på facebook, tenker jeg.

På min vegg er det ikke så voldsomt mye av copy-paste-sitater, men det kunne aldri falle meg inn å vrenge av meg noe uhøflig, bare fordi jeg ikke liker det.

Skrevet

Er egentlig ganske enig.

Spesielt tåpelige og selvsagte qoutes med en bakgrunn som ikke har noen sammenheng med sitatet, men er der for å skape den angivelige og påtatte dybden og graviteten av uttrykket.

Piss, med andre ord.

Men nå skrev jeg ikke dette bare fordi jeg syntes det var fint.

Hihi. Hva TS har røyka liksom. :fnise:

Siden det har vært en normal dag for undertegnede, så har det ikke blitt røykt så mye enda.

Nå som ferien er i full effekt (igjen) derimot, så er det jo alltids muligheter for noe senere, men det er for tidlig for å si noe på det nå.

Ts

Skrevet

Det er jo ikke sånn at man MÅ kommentere alt som dukker opp på facebook, tenker jeg.

På min vegg er det ikke så voldsomt mye av copy-paste-sitater, men det kunne aldri falle meg inn å vrenge av meg noe uhøflig, bare fordi jeg ikke liker det.

Nettopp, du ser kanskje at jeg skriver: "Jeg kommenterer aldri..." :-)

Skrevet

Hehe! Jeg så det på Facebook selv og hentet det derfra. Syntes derimot ikke at det var så vakkert eller spesielt godt sagt for den del.

Alt det handler om er jo hva en bør bry seg mest om. Hva Dem tenker om meg, eller hva jeg tenker om Dem ?

"Dem" er bare mange enkeltindivider akkurat som deg selv, som også går og oppfatter "Dem" -minus seg selv og inkludert deg- på en viss måte.

Anonymous poster hash: 627bb...5f6

Skrevet

"Dem" er bare mange enkeltindivider akkurat som deg selv, som også går og oppfatter "Dem" -minus seg selv og inkludert deg- på en viss måte. Anonymous poster hash: 627bb...5f6

Takk. Hyggelig av deg.

Og jeg skrev ikke dem med stor D ved et uhell.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...