AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg hadde et samlivsbrudd for to år siden, med far til mine barn. Han gikk med en gang videre, og fortalte meg at han hadde funnet den store forelskelsen og kjærligheten i livet sitt. Mens jeg prøvde å gå videre, men traff feil mann etter feil mann......Jeg ble såret mange ganger, og dette har tæret på selvtilliten min. Midt oppi alle sårelsene, så er jeg vitne til at ekssamboeren min sitt fantastiske kjærlighet, og hun blir gravid og de får barn sammen, mens jeg sitter der, og føler meg som et vrak. Innimellom så glemmer jeg dette, og er mer positiv, men plutselig blir jeg helt fortvilet og deppa. Og spesiellt nå i jula, da jeg hørte at han skulle reise på besøk til foreldrene sine som bor en annen plass, og kose seg sammen med barna, den nye dama og deres felles barn. Jeg følte alle minner dukket opp. Samtidig så er jeg sint på meg selv som sliter med disse følelsene, for faren til barna har jo sagt at han aldri ville vært med meg igjen, og nå er det henne han er glad i. Synes dere jeg er rar som går på smeller innimellom så lenge etterpå? Årsaken til smellene kan jo være at jeg har vært mer uheldig i kjærligheten, og får da dårlig selvtillit.... ikke vet jeg..... Noen som kjenner igjen disse følelsene? Anonymous poster hash: 7f382...133
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Livet er tøft for mange, og leve alene når mannen/kona har gått videre er et veldig tøft liv. Ikke rart du går på en smell og sliter da! Livet blir bedre men det kan ta veldig lang tid. 2 år er ikke så veldig lang tid, kanskje du trenger 5 år eller mer for å føle at du står støtt på egen hånd i livet ditt? At mannen din suser ut fra samlivet deres, inn i et nytt samliv og barn innen 2 år forteller bare at han er typisk mann. Mange menn gjør dette, det er en slags flukt fra det de ville vekk fra. Og denne flukten er lettere å få til hvis tankene og dagene er opptatt av annet enn tanker, derfor finner de seg en ny fortere enn kvinner og mange flytter inn med den nye med en gang og en del får også barn med en gang. Temmelig idiotisk, men slik er altså mange menn. Det er få kvinner som gjør dette etter et samlivsbrudd, selv om det jo er noen. Du får ta i mot de vonde dagene og leve gjennom dem så godt du kan, de vil bli færre etterhvert og komme mer sjelden. Og så må du finne noe annet å bruke energien din på enn din eksmann og hans liv, for da vil det bli lettere for deg å gå videre. Skaff deg en hund eller en ny hobby! Anonymous poster hash: 386f6...b2e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 ja jeg gjør alt for å skaffe meg nye tanker og hobbyer Jeg har ikke lov å ha husdyr her jeg leier.... Men du ga meg et godt tips.... Jeg bør gjerne skaffe meg en hund eller noe. Kanskje det får meg til å se livet med ny giv. jeg har prøvd å trene en del, men tiltider så minner treningen meg på han, for han elsket å trene det samme som meg.. Alle minnene dukker opp igjen.. Sorgen over å ha mistet et familie liv: han , jeg og barna våre - vårt felles familieliv. Jeg traff den dama en dag, og det føles så rart... Hun er 10 år eldre enn meg, men jeg føler det som om hun er hottere enn meg og bedre enn meg siden jeg ble danket ut slik.... Jeg takker for tipsene, og jeg må prøve nå å være modig og sterk... Finne roen... jeg har funnet mange venner etter dette skjedde, og pleie kontakten med de.... Livet har fått en litt annen dimensjon, men tiltider savner jeg tilbake til det jeg hadde. Spesiellt i jula...... Jeg må gi dette tid, og ikke være sint på meg selv fordi jeg ikke er like rask som han. Jeg får litt panikk når jeg ser hvor raskt han får det til. Men jeg har jo ikke truffet den rette ennå. Har truffet menn jeg har forelsket meg i , men enten har de dumpet meg eller så har jeg dumpet de fordi jeg følte de var useriøse. Tusen takk for positiv inspirasjon til å finne på noe som gjør at jeg klarer å slutte å tenke på han, dama og babyen deres.... Anonymous poster hash: 7f382...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå