Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har sittet å fulgt med i hele kveld på den årlige grand prixen! synes nok ikke at norges sang var av et beste nei, men heller ikke så dårlig. synes da mange andre land var verre enn norge jeg da men, bla tyrkia var jo bare tull! men i lengden skjønte jeg jo ganske fort at det hele går faktisk ikke på sangprestasjonene men på det politiske. hvert land gir jo sitt eget naboland full pott.. bare fori det er naboland. østblokklandene tar jo helt av ettersom de er ganske mange må det jo ende opp med en sier der nede.. gp har blitt ødelagt gjennom denne metoden for avstemmning synes nå jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg!

Russland var helt forferdelig, men fikk mange poeng av sine nabovenner.

De som fremførte for Tyrkia var en skam...

Men Ukraina mener jeg fortjente å vinne uansett, fremføringen varflott og gjennomført!

:-)

Skrevet

Enig med trådstarter.

Hun greia som vant var helt elendig.

Skrevet

Det bør gjøres ett eller annet med avstemningen ja, som gjør at det ikke skinner så "gæli" igjennom dette med stemmegivning til naboland, for det i går var trasige greier.

Skrevet

Er jeg den eneste som likte vinnersangen?

:klø:

Gjest Poirot
Skrevet

Neida, jeg likte den veldig godt!

Skrevet

Likte og likte... I valget mellom pest og kolera så var den vel ikke ille. Altså den kunne ha vært værre, men det betyr vel egentlig ikke at den var bra?

Synes Kypros hadde den helt klart beste låta. Albanias bidrag syntes jeg faktisk også var ok.

Jennifer

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Likte kostymene på gutta jeg :sjarmor: , men sangen var jo bare møl.

Det gjalt forresten hele greia... men noe må man jo le av når man har tatt seg noen :perebrus:

Gjest gjest1
Skrevet
Enig med trådstarter.

Hun greia som vant var helt elendig.

:enig_animasjon: :sur:

Skrevet

Jeg likte både vinneren og Tyrkias bidrag, men stemmegivinga var en smule frustrerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...