AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Det er en mann jeg har møtt noen ganger. Første gang på fest. Andre gang på byen. Vi har ikke utvekslet tlf.nr og er ikke venner på FB, vi har møttes helt tilfeldig på byen. Etter de første gangene vi møttes, snakket vi ikke i ettertid. Men etter tredje gangen, sendte jeg mld på FB dagen etter, men lot det etterhvert ligge, etter som han kun svarte på det jeg spurte om og ikke virket særlig interessert. I helgen møtte jeg han igjen. Plutselig bare stilte han seg foran meg, men virket fortsatt litt "kald". Jeg sto for praten, og tenkte etterhvert å reise hjemover. I det jeg skal til å gå, følger han etter meg og vil tydelig at jeg skal bli med han. Etter som det eneste vi har hatt sammen, er seksuelt, måtte jeg forklare at jeg hadde uken min og at vi evt. ikke kom til å ha sex. Det gjorde ingenting for han, og vi dro hjem til han å sov sammen. (Ga han riktignok en BJ..) Vi snakket også om sist gang vi møttes, og han forklarte at grunnen til at han hadde svart meg så "kaldt" på FB var at det bare er sånn han er og han liker å være litt "hard to get". Når jeg stilte andre "personlige" spørsmål, unngikk han å svare på det meste. Vi fikk også oppklart at verken jeg eller han er ute etter noe seriøst forhold, men at vi begge var intr. i sex. Dagen etter reiste jeg hjem før han hadde våknet (jeg er ganske sikker på at han egentlig ikke sov) og sendte han mld på FB på kvelden å spurte om han hadde funnet skjerfet mitt, siden jeg ikke fant det. Jeg skrev ingenting annet, etter som det var det eneste jeg lurte på. Tilbake kom kun ett enkelt svar, akkurat slik jeg ventet. (Jeg innså også etterpå at det i hans øyne kunne fremstå som en unnskyldning for å kontakte han, hvilket igjen kan se ut som jeg er intr. i han, selv om det bare var ett reellt spm. fra min side.) Det jeg lurer på: Nå som vi begge er klar over at vi kun ønsker hverandre seksuelt, hva er han da redd for? Hvorfor er han så "kort"? Han tenner tydeligvis på meg også seksuelt og er veldig "åpen" på det når vi først er sammen, men det er bare når vi møtes ute, at han er så "chill", akkurat som han venter på at jeg vil trygle han om å bli med meg. Trodde det bare var 16 år gamle gutter som holdt på sånn, vi er snart 30! Kan også nevnes at han er en kjekk fyr og neppe har problemer med å få damer, selv om han selv sa at han ikke hadde vært med andre etter meg (som er over en måned siden). Det sier meg også at han ikke har andre faste seksuelle forhold, så hvorfor kan han ikke ha ett til meg? Bare ett tlf.nr å ringe i "nød, i det minste Eller har jeg ikke vært tydelig nok? Anonymous poster hash: 1203c...b6d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Han er en kjekk mann som allerede kan få hvem han vil, da er det ikke nødvendigvis like forlokkende å ha sex med folk lenger, særlig ikke når det ikke ligger noe dypere der. En del menn synes også det er ganske turnoff med damer som bare er ute etter sex. For enkelt, for billig, for kynisk. Virker heller ikke som om du er ute etter kun sex når du skriver innlegg her om at han svarer unnvikende Kan jo bare være han ikke tenner nok på deg også. Anonymous poster hash: 92d99...7af
Gjest .-L-. Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Spør han neste gang du møter han da
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Han er en kjekk mann som allerede kan få hvem han vil, da er det ikke nødvendigvis like forlokkende å ha sex med folk lenger, særlig ikke når det ikke ligger noe dypere der. En del menn synes også det er ganske turnoff med damer som bare er ute etter sex. For enkelt, for billig, for kynisk. Virker heller ikke som om du er ute etter kun sex når du skriver innlegg her om at han svarer unnvikende Kan jo bare være han ikke tenner nok på deg også. Anonymous poster hash: 92d99...7af Høres logisk ut, men likevel har han endt opp med meg hver gang han har vært ute i det siste. Ikke så rart jeg blir forvirret da? Anonymous poster hash: 1203c...b6d
Gjest Summers Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Høres logisk ut, men likevel har han endt opp med meg hver gang han har vært ute i det siste. Ikke så rart jeg blir forvirret da? Anonymous poster hash: 1203c...b6d Egentlig enig med _L_, men for å spekulere. Fyren er fornøyd med det han får akkurat nå, han får sex med deg de gangene han vil, men slipper å ha sex med deg mer enn det. Endret 30. desember 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 Hm. Du har kanskje ikke vært tydelig nok da? Anonymous poster hash: 095cc...835
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Høres logisk ut, men likevel har han endt opp med meg hver gang han har vært ute i det siste. Ikke så rart jeg blir forvirret da? Anonymous poster hash: 1203c...b6d Han får det han vil ha når han vil, og gidder ikke gi mer enn det. Anonymous poster hash: 92d99...7af
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Han får det han vil ha når han vil, og gidder ikke gi mer enn det. Anonymous poster hash: 92d99...7af Joda, skjønner det, men hadde det ikke vært enda bedre om han hadde f.eks tlf.nr mitt, så kunne han ringt når han ville? Bare sånn for sikkerhets skyld Anonymous poster hash: 1203c...b6d
itchii Skrevet 30. desember 2013 #9 Skrevet 30. desember 2013 Han høres veldig lite interessert ut, virker ikke som han er interessert i et kun seksuelt forhold til deg en gang. Men at han tar til takke med deg hvis du er der og han ikke har noe annet å gjøre. Dette var trist lesing. Kom deg vekk før selvfølelsen din får varige men! Jeg kjenner deg ikke, men jeg kan garantere deg at du fortjener både mer og bedre enn dette.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #10 Skrevet 30. desember 2013 Joda, skjønner det, men hadde det ikke vært enda bedre om han hadde f.eks tlf.nr mitt, så kunne han ringt når han ville? Bare sånn for sikkerhets skyld Anonymous poster hash: 1203c...b6d Fordi han gidder ikke! Han trenger det ikke heller! Han er en kjekk mann som får det han vil når han vil! Han trenger ikke deg, og han vil ikke ha deg. Likevel kan han ta til takke med deg nå og da, hvis han gidder akkurat der og da. Han har ikke effort nok til å be om nr ditt... stort tydeligere hint enn det får man ikke. Anonymous poster hash: 92d99...7af
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #11 Skrevet 30. desember 2013 Fordi han gidder ikke! Han trenger det ikke heller! Han er en kjekk mann som får det han vil når han vil! Han trenger ikke deg, og han vil ikke ha deg. Likevel kan han ta til takke med deg nå og da, hvis han gidder akkurat der og da. Han har ikke effort nok til å be om nr ditt... stort tydeligere hint enn det får man ikke. Anonymous poster hash: 92d99...7af Slapp av. Her ber man om ett råd, også blir skutt huet av... :omg: Anonymous poster hash: 1203c...b6d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #12 Skrevet 30. desember 2013 Du er ikke kun uteettersex. Hadde du vært det hadde det ikke brydd deg om han svarte kort.Anonymous poster hash: 02671...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #13 Skrevet 30. desember 2013 Slapp av. Her ber man om ett råd, også blir skutt huet av... :omg: Anonymous poster hash: 1203c...b6d Er bare at du fortsetter å kverne om det samme, og virker som du vil det skal være annerledes enn det er.. og det er trist å lese at du ikke setter deg selv høyere enn å håpe på sex med en som ikke tar seg bryet med å skaffe nr ditt. Anonymous poster hash: 92d99...7af
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #14 Skrevet 30. desember 2013 Du er ikke kun uteettersex. Hadde du vært det hadde det ikke brydd deg om han svarte kort.Anonymous poster hash: 02671...d7f Dette. Anonymous poster hash: 92d99...7af
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #15 Skrevet 30. desember 2013 og det er trist å lese at du ikke setter deg selv høyere enn å håpe på sex med en som ikke tar seg bryet med å skaffe nr ditt. Anonymous poster hash: 92d99...7af Feil. Jeg prøver å sette meg selv høyere enn å gå rundt å ha ONS i hytt og pine. Jeg ble singel fra ett langvarig forhold for to år siden, og har ikke hatt mer enn 3 sexpartnere etter det. Nå som jeg har innsett at jeg ønsker å fortsette singellivet en stund til, men fortsatt ha sex, skulle jeg helst sett at jeg fikk ett "fast seksuelt forhold", slik at jeg slipper å karre meg rundt i ONS-havet for å finne den rette for det. "Problemet" nå er vel at jeg føler jeg har funnet han, men det er vanskelig å legge det frem, uten at det ikke virker som at jeg vil ha noe mer ut av det. Jeg er derimot ikke sååå desperat etter en sexvenn at jeg kunne møtt hvem-som-helst for sex via nett e.l. Jeg er bare redd det blir lenge til neste gang jeg møter en jeg matcher (seksuelt). Er det så rart da? TS og det er trist å lese at du ikke setter deg selv høyere enn å håpe på sex med en som ikke tar seg bryet med å skaffe nr ditt. Anonymous poster hash: 92d99...7af Anonymous poster hash: 1203c...b6d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #16 Skrevet 30. desember 2013 Det er ganske rart at du er så gira på å fortsette å møte en som er som du beskriver, ja. Virker som du prøver å overtale han til noe han ikke vil, og at du er ganske pågående. Han sier kanskje ikke nei, men han sier ikke ja heller. Dessuten har han helt sikkert erfaring med damer som prøver å overbevise han om at de bare vil ha sex, men egentlig prøver å fange han inn i mye mer etter hvert. Det er noe damer ofte ikke ser selv, og fem mnd etter sitter de på KG og skriver om at de har fått følelser for pulevennen sin. Oxytocin er et interessant hormon. Anonymous poster hash: 92d99...7af
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #17 Skrevet 31. desember 2013 Det er ganske rart at du er så gira på å fortsette å møte en som er som du beskriver, ja. Virker som du prøver å overtale han til noe han ikke vil, og at du er ganske pågående. Han sier kanskje ikke nei, men han sier ikke ja heller. Dessuten har han helt sikkert erfaring med damer som prøver å overbevise han om at de bare vil ha sex, men egentlig prøver å fange han inn i mye mer etter hvert. Det er noe damer ofte ikke ser selv, og fem mnd etter sitter de på KG og skriver om at de har fått følelser for pulevennen sin. Oxytocin er et interessant hormon. Anonymous poster hash: 92d99...7af Hva så om hun er pågående? Han sier jo ja til et seksuelt forhold. Kan være ulike grunner til at han ikke har gitt henne nummeret enda. Han kan ikke bli "fanget" inn i et forhold. Enten er han interessert i et forhold, eller så er han ikke det. Min erfaring er at menn vil ha det de ikke kan få, og de vil "jakte", hvert fall i begynnelsen når de ikke kjenner deg. Det skjer ofte at de kommer "krypende" tilbake når det har gått litt tid. Hvis du er utilgjengelig så blir de med en gang mer giret. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle. Men jeg opplever at det også gjelder når det kun er seksuelt forhold. Mye av spenningen forsvinner når han vet at han har deg, han trenger ikke å jobbe for det. Jeg synes det er veldig frustrerende, men har vel innfunnet meg med at det er sånn det er. Jeg tror du har vært tydelig nok. Du får bare vente å se.. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke tatt noe som helt kontakt nå. Oxytocin virker fra fra første gang man har sex, så det er lurt å være forsiktig Anonymous poster hash: 3776c...cec 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #18 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har ligget lavt siden helgen, ikke tatt kontakt. Han adda meg på Facebook i morges. Mission accomplished! TS Anonymous poster hash: 1203c...b6d 1
Gjest Moirai Skrevet 31. desember 2013 #19 Skrevet 31. desember 2013 Jeg synes du overtolker. Han er ikke redd, han er bare ikke så interessert. At du kan tilby sex er ikke så spesielt, særlig når han er en selvsikker kjekkas. Nå driver du også å spiller spillet med han, så alt her tyder på at du ikke er ærlig med deg selv, når du sier at dette kun er seksuelt fra din side.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #20 Skrevet 31. desember 2013 Jeg har ligget lavt siden helgen, ikke tatt kontakt. Han adda meg på Facebook i morges. Mission accomplished! TS Anonymous poster hash: 1203c...b6d Jaha? Og du mener du kun er ute etter sex? Du har dårlig selvinnsikt..Anonymous poster hash: 02671...d7f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå