Gjest Ciegus Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Er det mulig å lagre et dokument flere steder samtidig når man trykker på lagre i Word og lignende? Jeg skal begynne på masteroppgaven, og vil naturlig nok ha flere sikkerhetskopier. Tenkte å lagre på dropbox, lokalt på pc-en og på en USB-penn. Men er det noen måte man kan lagre på alle disse stedene samtidig, uten å måtte gå inn på "lagre som" og så velge mappe?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Bare bruk lagre som funksjonen i Word, da kan du velge forskjellige steder. Men det beste er nok å kopiere dokumentet til de forskjellige stedene når du er ferdig med å skrive for dagen. Anonymous poster hash: caeee...e5d
hjärterdam Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 (endret) Jeg lagrer kun i Dropbox mappa på pc'en (ikke begynt på selve oppgaven enda, , men arbeidskravene og eksamenene så langt). Følger denne for videre tips Endret 30. desember 2013 av hjärterdam 2
Tabris Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 En annen lett måte å ta backup på er å sende dokumentet til deg selv på e-mail. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #6 Skrevet 30. desember 2013 En annen lett måte å ta backup på er å sende dokumentet til deg selv på e-mail. Dette gjorde alltid jeg. Veldig enkelt og greit!Anonymous poster hash: e891e...337
Gjest Ciegus Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 En annen lett måte å ta backup på er å sende dokumentet til deg selv på e-mail. Joda, men jeg trenger altså å ta backup fortløpende. Litt tungvint å sende mail hver halvtime. Vil ha en backup ved å bare trykke Ctrl + s. Men skal helt klart sende kopi på mail på slutten av hver dag i tillegg. Har hatt en del problemer med Dropbox så stoler ikke på det alene i tillegg til harddisken på pc-en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå