Gå til innhold

Når kan man kalle et forhold dødt uten håp for noe framtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med mannen i snart 4 år. Det har vært ting vi aldri har klart å legge ordentlig bak oss som ligger som et halvåpent sår det er enkelt å rippe opp i. Det var snakk om svært upassende meldinger jeg fant for 2 år siden og noen småskandaler fra hans side. Jeg kysset en annen da det var slutt.

Hans karakter er veldig vanskelig. Han er sta og setter seg på bakbeina for alt mulig. Jeg ga litt opp og gjorde det slutt for 3. gang. Da hadde han vært utrolig kjip i 3 uker. Fortalte at vi måtte snakke sammen, men det var han ikke åpen for.

Han var aldri der for meg, ville bare ha sex og noen å gråte til. ( sånn jeg følte det). Han har to barn han bevilger all tid til. Han synes at det gir han en rett til å behandle meg som det passer seg. Da det ble slutt var jeg ute og rotet med en mann. Dette vet han. Så forsøkte vi nok en gang. Han oppførste seg eksemplariske, akkurat som han jeg en gang forelsket meg i. Ting var bra i noen uker. I det siste har han ignorert meg totalt. Han som ba om at vi skulle forsøke en gang til, han virker sikker når han sier at han elsker meg. Men, jeg som ikke er sikker på noe lenger behandler han med mer kjærlighet enn det han gjør mot meg. Han legger planer for hele uka, han inkluderer meg ikke. Sier han må jobbe overtid. Spør jeg hva han skal sier han:- " jeg er opptatt". Han sier at jeg ikke har krav på å vite hva han gjør. Han ringer meg aldri. Jeg som ringer. Og når jeg ringer er han totalt uniteresert og finner en unnkskyldning for å legge på. Vi kjøpte ikke noe til hverandre til jul. Vi er ikke i noe forhold på facebook lenger. Vi er ikke venner på facebook. Vi ses nesten ikke. Sender jeg god-natt melding får jeg ikke svar. Får en melding helt tilfeldig hvor han skriver at han elsker meg.

Føler i grunn selv at jeg prøver å holde liv i noe som er dødt. Han kommer ikke over at jeg klina med en annen. Jeg kommer ikke over meldingene han sendte da vi var sammen og bodde sammen. Jeg synes det er vanskelig å se at han har all tid til barna, men ikke en gang 5 min til en telefonsamtale med meg. Da søstern var utsatt for en ulykke ringte han og jeg lyttet i over 1 time.Det skulle bare mangle. Han fikk ikke svar første gang han ringte og skrev: -"Du klager over meg, men se på deg selv. Når jeg trenger deg er du ikke der. "

Etter knappe 10 min ringte jeg han tilbake. Jeg dro til sykehuset og satt med han på sykehuset til langt på natt. Det gjør meg ingen ting. Men, vet at han kommer når han trenger meg. Når jeg trenger han er han ikke der. Han gir ikke lyd på 12 timer. I helgen ringte jeg han, var på fest og skyssen sviktet, han svarte som vanlig ikke. Kom meg hjem som jeg alltids klarer, har vært single i mange år, så klarer meg selvsagt selv.

Han har tid til venner, han har tid til fredagspilen og div andre sosiale greier. Jeg er aldri ute, men nå, hvis jeg er ute på noe blir jeg anklaget for utroskap. Han er ofte full, men han tåler ikke å se meg full. En gang jeg ble skikkelig dårlig etter en fest han ville ha meg med på hjalp han meg ikke. Jeg fikk hjelp av ei venninne. Jeg blir dårlig av rom. Og burde selvsagt ikke drukket noe. Han liker ikke å drikke hvis jeg sitter edru og ser på. Så han pushet også. Jeg gikk på antibiotika, men han ringte en lege han kjenner og fikk bekreftet at jeg kunne drikke. Det gikk dårlig, men han kunne ikke brydd seg mindre.

Har ikke hørt fra han på lenge nå.

Anonymous poster hash: 966fa...dbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som et destruktivt forhold som det aldri vil komme noe positivt ut av.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vært med en sånn kar selv, det er bare å komme seg vekk. Gråter du mer enn du er glad og kjemper for en som behandler deg som dritt uansett, og prøver å legge det over på deg hele tiden, og nekter å gjøre ting bare for å trasse og være deg uenig så er det til slutt din egen personlighet som går tapt. Han kan få frem det værste i deg, og da står du der og tror at du er monsteret og ikke han. Stygt begrep, men ganske sant.

Anonymous poster hash: d45cf...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...