Gjest Sobril Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Noen som har forsøkt det? Vet at det selges i enkelte helsekostforretninger og nettbutikker. Skulle gjerne pyntet neglene noen ganger, men har en mann her hjemme som omtrent dør av lukta hvis jeg setter i gang. Dermed har det blitt til at jeg driter i å gjøre noe med dem.
pandabear Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Aceton? Trodde det bare fantes i neglelakk fjerner jeg. Men hvis lukten er problemet så vet jeg desverre ikke.
Gjest Sobril Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Aceton? Trodde det bare fantes i neglelakk fjerner jeg. Men hvis lukten er problemet så vet jeg desverre ikke. Neida. Neglelakk ogsåhttp://helsenorge.no/Helseogsunnhet/Giftinformasjon/Sider/Aceton.aspx
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #4 Skrevet 30. desember 2013 Det er vel acetate som er vanlig i neglelakk, men stinker gjør de alle mann. Kan ikke du sitte på et annet rom og lufte godt ut etterpå? Hvis ikke finnes det noen vannbaserte neglelakker på iHerb f.eks. De skal lukte litt mindre men er gjerne litt dårligere. Anonymous poster hash: 20de6...cd6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #5 Skrevet 30. desember 2013 Beklager at jeg ikke leste spørsmålet ditt ordentlig. Er ikke ofte det skjer meg. De vannbaserte som du sikkert har sett har varierende kvalitet. Noen er litt.. vannete og krever mange lag. Men lukter mindre det gjør de. Anonymous poster hash: 20de6...cd6
OPIgirl Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Det finnes ikke aceton i neglelakk Fordi det er et stoff som er så sterkt at det løser opp kunstnegler. Det må være acetat TS mener.
Gjest Sobril Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Det finnes ikke aceton i neglelakk Fordi det er et stoff som er så sterkt at det løser opp kunstnegler. Det må være acetat TS mener. Ok. Så det bare i linken jeg postet ved. I gamle dager hendte det også at jeg brukte neglelakk til å fjerne lakk hvis ikke jeg hadde annet for hånden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå