Gå til innhold

Hva slags hobby synes du er kjekkest av:  

1. 1. Hva slags hobby synes du er kjekkest av:

• Søm
      0
    • Maling på treprodukter
      4
    • Lage smykker/ørepynt
      2
    • Brodering
      5
    • Maling
      11
    • Strikke/hekle
      5
    • lage såpe
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekt å vite hva slags hobbyer dere liker best :D

Skrevet

Jeg har ingen spesiell hobby, men jeg liker å tegne, jeg :lol: Liker å male også, men blir alltid så sur når malingen renner der den ikke skal være ( bruker sikkert for mye vann, siden malingen er så rennendes)

Skrevet

Min største hobby, er pc'er.... :o

Gjest Janna
Skrevet

Min største hobby er.... *rødme*... sier jeg ikke :lol:

Men KG er på en god tredjeplass, etter hunden min!

Skrevet

Ingen av de overnevnte alternativene. Jeg er ikke spesielt kreativ og fingernem, så dette hadde vært koselig å fått noen mer kunstneriske egenskaper.

Jeg hadde en særdeles kort karriere som broderer, men det var så fryktelig kjedelig.

Jeg liker å gjøre ting og røre på meg. Hund, friluftsliv og trening er derfor min hobby.

Skrevet

Hei hei!

Min hobby er og blir karate!Ellers elsker jeg å tegne,sy,brodere,synge og danse,m.m....... :D

Skrevet

Kjekt å høre hva dere liker å holde på med :P !

Jeg selv klarer ikke å holde antall interesser nede på et noenlunde lurt nivå! Jeg liker å male akvarell, male på tre, glass, keramikk og silke. Jeg liker å lage kort, smykker, stearinlys, sy, strikke, hekle, snekre, lage såpe og kosmetikk og enda litt til.

Det er litt irriterende, for jeg kan ofte bli sittende rett opp og ned i stedet for å gjøre noe kreativt. Hvorfor? Jo, jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil gjøre! :wink:

Skrevet

Reise, litteratur (oi, nå høres jeg seriøs ut), tur i skog og mark... Jeg er med andre ord ikke noe tradisjonelt hobby-menneske. Min mor hadde nok sett at jeg var litt mer aktiv med håndarbeid, ja... eh ... men det er jeg nå ikke :P

Skrevet

Jeg driver igrunnen med litt forskjellige hobbyer jeg... Jeg tegner og maler, jeg lager smykker, prøver meg med glass-etsing og serviettdecourage, og jeg syr litt.... Har et utall hobbybøker...

Er det andre som driver med glass-etsing eller serviettdecourage? Hadde vært interesssant å dele litt ideer... :)

Skrevet

Teikna, mala, web, lesa, skriva... Det er vel det eg likar best, sjølv om eg godt kan kosa meg med andre ting òg :)

Skrevet

Liker å tegne og male. Føler jeg blir flinkere for hver gang. Så da er det gøy ! :lol:

Dessuten elsker jeg å reise, og vere med dyr... (ikke ku og sånt )

Og lager mye tull med tråd og små perler..

Blir bare kasta ... Men gøy er det de to første timene.. :D

Skrevet

Jeg liker også godt å male, det er jo kjempegøy! :D

Selv om jeg (enda..?) ikke er en helt proff kunstner synes jeg det er morsomt å kombinere og bruke farger.

Slipp fantasien løs, folkens! :lol:

Skrevet

Er ikke så kreativ jeg. Men jeg er en liten dævel på kryssord!! :D

-siina-

Skrevet

Jeg er en lese hest. Særlig godt liker jeg krim romaner. Jeg tror nesten jeg kunne sklidd rett inn i etterforskningsarbeid snart... :lol: Hvis jeg hadde hatt tid hadde ridning vært min hobby. Det er noe jeg vil ta opp igjen når barna har blitt større... :)

Ellers finnes jeg ikke kreativ. Ikke med hendene i alle fall, men jeg liker å synge da. Det var en hobby jeg hadde før. Nå synger jeg i dusjen og når jeg kjører bil..... alene... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...