Gå til innhold

Avstemning om hobby


Lissie

Hva slags hobby synes du er kjekkest av:  

  1. 1. Hva slags hobby synes du er kjekkest av:

    • Søm
      0
    • Maling på treprodukter
      4
    • Lage smykker/ørepynt
      2
    • Brodering
      5
    • Maling
      11
    • Strikke/hekle
      5
    • lage såpe
      2


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ingen spesiell hobby, men jeg liker å tegne, jeg :lol: Liker å male også, men blir alltid så sur når malingen renner der den ikke skal være ( bruker sikkert for mye vann, siden malingen er så rennendes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Min største hobby er.... *rødme*... sier jeg ikke :lol:

Men KG er på en god tredjeplass, etter hunden min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de overnevnte alternativene. Jeg er ikke spesielt kreativ og fingernem, så dette hadde vært koselig å fått noen mer kunstneriske egenskaper.

Jeg hadde en særdeles kort karriere som broderer, men det var så fryktelig kjedelig.

Jeg liker å gjøre ting og røre på meg. Hund, friluftsliv og trening er derfor min hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Min hobby er og blir karate!Ellers elsker jeg å tegne,sy,brodere,synge og danse,m.m....... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt å høre hva dere liker å holde på med :P !

Jeg selv klarer ikke å holde antall interesser nede på et noenlunde lurt nivå! Jeg liker å male akvarell, male på tre, glass, keramikk og silke. Jeg liker å lage kort, smykker, stearinlys, sy, strikke, hekle, snekre, lage såpe og kosmetikk og enda litt til.

Det er litt irriterende, for jeg kan ofte bli sittende rett opp og ned i stedet for å gjøre noe kreativt. Hvorfor? Jo, jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil gjøre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reise, litteratur (oi, nå høres jeg seriøs ut), tur i skog og mark... Jeg er med andre ord ikke noe tradisjonelt hobby-menneske. Min mor hadde nok sett at jeg var litt mer aktiv med håndarbeid, ja... eh ... men det er jeg nå ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver igrunnen med litt forskjellige hobbyer jeg... Jeg tegner og maler, jeg lager smykker, prøver meg med glass-etsing og serviettdecourage, og jeg syr litt.... Har et utall hobbybøker...

Er det andre som driver med glass-etsing eller serviettdecourage? Hadde vært interesssant å dele litt ideer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teikna, mala, web, lesa, skriva... Det er vel det eg likar best, sjølv om eg godt kan kosa meg med andre ting òg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å tegne og male. Føler jeg blir flinkere for hver gang. Så da er det gøy ! :lol:

Dessuten elsker jeg å reise, og vere med dyr... (ikke ku og sånt )

Og lager mye tull med tråd og små perler..

Blir bare kasta ... Men gøy er det de to første timene.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også godt å male, det er jo kjempegøy! :D

Selv om jeg (enda..?) ikke er en helt proff kunstner synes jeg det er morsomt å kombinere og bruke farger.

Slipp fantasien løs, folkens! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en lese hest. Særlig godt liker jeg krim romaner. Jeg tror nesten jeg kunne sklidd rett inn i etterforskningsarbeid snart... :lol: Hvis jeg hadde hatt tid hadde ridning vært min hobby. Det er noe jeg vil ta opp igjen når barna har blitt større... :)

Ellers finnes jeg ikke kreativ. Ikke med hendene i alle fall, men jeg liker å synge da. Det var en hobby jeg hadde før. Nå synger jeg i dusjen og når jeg kjører bil..... alene... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...