MarianneE Skrevet 30. desember 2013 #1 Skrevet 30. desember 2013 Jeg har tatt et kritisk blikk i speilet. Jeg er 35 år, og det har begynt å komme linjer ved øynene, smilerynkene har vært der i et par år. Ingenting ved munnen, og de to dype linjene fra nesa til munnen (dere vet hva jeg mener?) har enda ikke dukket opp. Jeg har store porer i ansiktet, rødlig hud på nesa og der har det de siste månedene dukket stadig opp små urenheter (kviser). Blandingshud heter det vel. Det slår meg stadig vekk at jeg ser så... gusten ut. Foundation får jeg ikke til, får bare striper og ulekre skiller. Men, en BBkrem hjelper synes jeg. "Alle" ser så freshe ut føler jeg. Jeg skulle ønske økonomien strakk til så jeg kunne gå til hudpleier, få analyse og rette produktene. Men jeg har blitt arbeidsledig og her hjemme strekker pengene til det aller nødvendigste. Hva skal jeg med dette innlegget? Ikke vet jeg, klage litt, kanskje noen har et tips til hvordan jeg kan se litt mer fresh ut? Forøvrig kan jeg legge til at jeg har heldigvis en mann som synes jeg er vakker som jeg er. Enda godt det.... 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Jeg vet hva du mener Er på samme alder og her har rynkene virkelig kommet for å bli. I tillegg har jeg blå ringer rundt øynene og ser konstant sliten ut! Trenger tips til hvordan jeg kan se freshere ut!Anonymous poster hash: e98d1...811
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #3 Skrevet 30. desember 2013 Den røde nesen er nok rosacea. Du kan jo kanskje ta en tur til legen og få resept på rosex eller finacea så slipper du å få de urenhetene Men ellers må jeg bare si at det nok ikke er så ille som du tenker. Jeg har hatt linjer fra nesen til munnen siden jeg var 26 og smilerynker rundt øynene sikkert siden jeg var 20 og ellers har jeg litt linjer på haken -og jeg er 30... Anonymous poster hash: ac30f...3d8
MarianneE Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2014 Det er nok ikke så ille som jeg innbiller meg noen ganger. Ser og at det hjelper å ta et skritt bakover når jeg står forran speilet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Hvis du er på budsjett, men f.eks kan innvilge deg noe til hudpleie, vil jeg anbefale deg å skaffe en billig rens og toner (greit å kjøpe billig hvis man har dårlig økonomi) og investere i Ole Henriksen Invigorating Night Gel. Den fungerer gull for meg. Jeg ble positivt overrasket over at rynkene mine ble mindre synlige, rødhet redusert og urenheter forsvinner fort. Jeg har prøvd mange merker, kremer, serum osv der ute. Men er man i midten av 30 årene vil jeg si at denne nattgeleen er uvurderlig, da den fungerer mot så mangt. Verdt ett forsøk. Anonymous poster hash: 46103...e48
Adhara Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Har du prøvd en Beautyblender for å få foundationen din til å bli sømløs og stripefri? https://www.google.no/search?q=beautyblender&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AgfEUtqxLcLJhAfO84DwAg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå