Gjest Nanne70 Skrevet 31. desember 2013 #21 Skrevet 31. desember 2013 Takk Nanne70. Men internettdiskusjon er alltid det samme. En må helst ha 2-3 oppsummeringsartikler som baserer seg på dobbelt blindede studier med et utvalg på minst 100K før man kan komme med en påstand... Bare hyggelig, Supraspinatus, du er min helt, vet du Ser ut som om denne "bevisbyrden" hviler mye tyngre på folk som er tilhengere av lavkarbo/paleo enn på andre......
Gjest Gresshoppesang Skrevet 31. desember 2013 #22 Skrevet 31. desember 2013 Bare hyggelig, Supraspinatus, du er min helt, vet du Ser ut som om denne "bevisbyrden" hviler mye tyngre på folk som er tilhengere av lavkarbo/paleo enn på andre...... Ikke fra min side. Jeg etterspør dokumentasjon ofte her på kvinneguiden, fordi jeg synes det er store mangler generelt på "Jeg tror" og "Min erfaring er" i forhold til bastante påstander. I tillegg hører jeg vel til de som også hevder at lavkarbo er stort sett sunt og bra kosthold. Jeg tror bare ikke at lavkarbo er det eneste riktige kostholdet.
Pringle Skrevet 31. desember 2013 #23 Skrevet 31. desember 2013 Jeg tror bare ikke at lavkarbo er det eneste riktige kostholdet. Vi mennesker er altetende, så vi kan overleve på det meste. Men vi er også ganske sta, så mange av oss mener med overbevisning at det vi selv gjør, er det eneste riktige. Jeg har ihvertfall en tendens til å mene at det jeg til enhver tid gjør, er det smarteste. Men jeg forstår heldigvis at det er sånn jeg er, og at folk er forskjellige med forskjellige preferanser. 1
Gjest Nanne70 Skrevet 31. desember 2013 #24 Skrevet 31. desember 2013 Ikke fra min side. Jeg etterspør dokumentasjon ofte her på kvinneguiden, fordi jeg synes det er store mangler generelt på "Jeg tror" og "Min erfaring er" i forhold til bastante påstander. I tillegg hører jeg vel til de som også hevder at lavkarbo er stort sett sunt og bra kosthold. Jeg tror bare ikke at lavkarbo er det eneste riktige kostholdet. Det var ikke myntet på deg, Gresshoppesang, det er en generell observasjon fra min side Jeg var lavkarboskeptiker i mange år før jeg la om kostholdet og oppdaget hva det gjorde for meg, men jeg tror heller ikke at lavkarbo er det eneste riktige kostholdet Fokus på gode og rene råvarer tror jeg imidlertid er riktig i ethvert kosthold.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 #25 Skrevet 31. desember 2013 Mer opptatt enn hvem??? Venner, kolleger og folk jeg er i kontakt med på Internett. Da snakker jeg generelt. For eksempel trekker veganer-vennene gjennomsnittet opp noen hakk, mens Grete Roede-kollegene trekker gjennomsnittet ned noen hakk. Anonymous poster hash: b3359...b8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå