Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en merkelig situasjon. Vi har er godt forhold til naboekteparet til tross for aldersforskjell. Vi er rundt 30 og de er rundt 50. Jeg syns spesielt mannen er kjempehyggelig. Vi kommer godt overens og vi ler godt sammen. Men i det siste så kjenner jeg at jeg får hjertebank hvis jeg tenker på han og håper på at jeg skal treffe han tilfeldig på gata. Jeg tenker ganske mye på han også. Haff, er jeg blitt forelsket? Har tilogmed foreslått for mannen min at vi skal invitere dem over på kaffe bare for å få treffe han igjen. Hva skjer?

Anonymous poster hash: cf66d...5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,er nok forelsket ja,spennende! ;)

Anonymous poster hash: 48d14...4f5
Skrevet

Hva i alle dager gjør jeg? Er det noen mulighet for at han føler det samme?

Skrevet

Ettersom han er naboen din så blir det kanskje litt vanskelig å glemme det, men hvis han er gift og du er gift så er det jo absolutt det du burde gjøre. Slutte å se etter han, tvinge deg selv til å ikke tenke på han. Og om han føler det samme er jo umulig for oss å vite ;)

Skrevet

Herlighet... Hvordan kan du tillate deg å bli forelsket i en annen mann mens du er i et forhold?

Hvis du ønsker å ta dette ut fysisk (om du får mulighet) så bør du sterkt vurdere å avslutte forholdet du er i nå først.

Skrevet

Herlighet... Hvordan kan du tillate deg å bli forelsket i en annen mann mens du er i et forhold?

Hvis du ønsker å ta dette ut fysisk (om du får mulighet) så bør du sterkt vurdere å avslutte forholdet du er i nå først.

Nå må jeg si at jeg er litt overrasket selv over disse følelsene. Er nysgjerrig, men måtte bare lufte litt tanker her ettersom jeg ikke kan snakke med noen om dette. Har ingen planer om å gjøre noe med disse følelsene, men hadde vært ok med noen tips om hvordan man kommer over noe sånt. Men fint høre at noen har stålkontroll over hvem man forelsker seg i og ikke.

• Liker 1
Skrevet

Det skjedde meg også. Endte i bingen og brudd.

Tenk deg om.

Anonymous poster hash: 79c2f...06a
Skrevet

Nå må jeg si at jeg er litt overrasket selv over disse følelsene. Er nysgjerrig, men måtte bare lufte litt tanker her ettersom jeg ikke kan snakke med noen om dette. Har ingen planer om å gjøre noe med disse følelsene, men hadde vært ok med noen tips om hvordan man kommer over noe sånt. Men fint høre at noen har stålkontroll over hvem man forelsker seg i og ikke

Har ikke hatt behov for å ha kontroll, da jeg aldri har vært nevneverdig tiltrukket av andre en min kone, siden vi ble sammen for 15 år siden.

Må innrømme at jeg har litt mye følelser om dagen, da jeg nylig har avslørt henne vedr omfattende utroskap. Er sikkert litt farget av det 😉

Hvis dere (mannen din og du) har problemer eller et litt for kjedelig samliv, så prat om det sammen.

Prøv å finn ut hva du egentlig savner (som gjør at du er sugen på 50 åringen).

Har han egentlig noe mer å tilby enn spenningen ved de ulovlige tankene?

Skrevet

Har ikke hatt behov for å ha kontroll, da jeg aldri har vært nevneverdig tiltrukket av andre en min kone, siden vi ble sammen for 15 år siden.

Må innrømme at jeg har litt mye følelser om dagen, da jeg nylig har avslørt henne vedr omfattende utroskap. Er sikkert litt farget av det 😉

Hvis dere (mannen din og du) har problemer eller et litt for kjedelig samliv, så prat om det sammen.

Prøv å finn ut hva du egentlig savner (som gjør at du er sugen på 50 åringen).

Har han egentlig noe mer å tilby enn spenningen ved de ulovlige tankene?

Skjønner. Kjipt å høre. Begynner å gå opp for meg at jeg kanskje ikke har det så bra. Er ikke akkurat sugen på en 50 åring, men hyggelig å få litt oppmerksomhet.

Skrevet

Er i en litt lik situasjon som deg, har en nabo som jeg finner ganske tiltrekkende. Han er på ca samme alder også, gift. Forskjellen er at jeg ikke er forelska i han, syns bare han er kjekk og kunne tenkt meg å gjort diverse ting med han :P men av respekt for samboeren min, naboen og kona hans, så er dette noe jeg aldri kunne gjort noe med. Om han hadde fått lov av kona til å bli med på en trekant derimot :P men jeg skjønner at det er ganske på vidda, så jeg prøver å ikke tenke på han i det hele tatt, og anbefaler deg å prøve på det samme. Dere er jo gift på hver deres kant hvis jeg har forstått deg rett, så jeg kan ikke se at det kan bli noe annet enn trøbbel ut av å dyrke de følelsene du har for han.

Anonymous poster hash: b7df3...321

Skrevet

Er i en litt lik situasjon som deg, har en nabo som jeg finner ganske tiltrekkende. Han er på ca samme alder også, gift. Forskjellen er at jeg ikke er forelska i han, syns bare han er kjekk og kunne tenkt meg å gjort diverse ting med han :P men av respekt for samboeren min, naboen og kona hans, så er dette noe jeg aldri kunne gjort noe med. Om han hadde fått lov av kona til å bli med på en trekant derimot :P men jeg skjønner at det er ganske på vidda, så jeg prøver å ikke tenke på han i det hele tatt, og anbefaler deg å prøve på det samme. Dere er jo gift på hver deres kant hvis jeg har forstått deg rett, så jeg kan ikke se at det kan bli noe annet enn trøbbel ut av å dyrke de følelsene du har for han.

Anonymous poster hash: b7df3...321

Haha, godt vi er fler! Håper dette går fort over.

Skrevet

Men hvis man har en nabo man synes er kjekk og man er singel og han er singel.... hvor mange rare ærender og spørsmål klarer man å dikte ihop bare for å få kontakt? :kristin:

Anonymous poster hash: f611d...27e
Skrevet

Men hvis man har en nabo man synes er kjekk og man er singel og han er singel.... hvor mange rare ærender og spørsmål klarer man å dikte ihop bare for å få kontakt? :kristin:

Anonymous poster hash: f611d...27e

Nå er begge gift her da, ellers hadde det vel vært såre enkelt :)

Skrevet

At det finnes voksne jenter som ikke har forstått at man blir tiltrukket av det man ikke kan ha er meg en gåte.

Det er helt normalt å bli tiltrukket av en annen person enn partneren uten at det nødvendigvis betyr at det er noe gale med det forholdet man er i. Hvordan man velger å handle ut i fra dette er en annen sak.

Skrevet

Men det er fryktelig slitsomt. Føler meg som verdens verste kjæreste. Når går det her over?

Skrevet (endret)

Men det er fryktelig slitsomt. Føler meg som verdens verste kjæreste. Når går det her over?

I det du går videre... Slå fra deg tanken om at du noen gang vil utnytte muligheten, selv om den byr seg aldri så mye.

Prat med partneren din og sørg for at du oppnår det du trenger i det forholdet du er i. Om dette er umulig for deg må du avslutte ditt nåværende forhold før du tenker noe mer på naboen.

Sikkert ikke det du ønsker å høre, men slik er verden.

Går du bak ryggen på noen her, kan du skape mer problemer enn du aner. Dette er ingen lek.

Endret av Kyrre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...