Gå til innhold

Spiller h*n et sykt spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

No er jeg drit lei. Har pause med kjæresten, h*n snakker til meg, ringer til meg, men ligger på før jeg rekker og ta den. H*n snakker til meg på skype/facebook, når jeg svarer så blir det helt stille, så snakker h*n til meg igjen. Også blir det helt stille igjen. Aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg blir helt sprø..

Aner ikke hva h*n vil eller prøver og oppnå med dette.. Er dette et slags sykt spill? Om og leke mest kostbar eller noe..Jeg har aldri hatt pause i et forhold før, så jeg har aldri opplevd dette...

Hjelp meg, jeg blir så forvirret og irritert.

Anonymous poster hash: 4935a...1e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bomp

Skrevet

Han er sikkert på julefylla.

Pausen ble gjort etter h*n var på byn.....

Skrevet

Er det han eller hun? Jeg tipper han. Ja, han spiller sikkert et spill. Hvis det er hun: Kanskje hun bare er skitnervøs for hva du svarer på henvendelsene hennes, og derfor holder pusten så lenge hun kan mens hun moter seg opp til å lese svaret ditt. Spør rett ut: Er dette et spill, hva vil du, hvordan vil du jeg skal reagere på dette.

Anonymous poster hash: fce50...b0d
Skrevet

Er det han eller hun? Jeg tipper han. Ja, han spiller sikkert et spill. Hvis det er hun: Kanskje hun bare er skitnervøs for hva du svarer på henvendelsene hennes, og derfor holder pusten så lenge hun kan mens hun moter seg opp til å lese svaret ditt. Spør rett ut: Er dette et spill, hva vil du, hvordan vil du jeg skal reagere på dette.

Anonymous poster hash: fce50...b0d

Jeg ser ikke poenget med pause...I mine øyne er det SLUTT... Men h*n sier h*n trenger tenkepause...

Skrevet

Hvis det er slutt i dine øyne synes jeg du skal fortelle han det. Så slutter du å ta telefonen, svare på skype osv. Om dere må snakke om praktiske ting ta det face to face.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...